Презентація "Педагогіка партнерства: основні принципи, дієві методи"

Опис документу:
Презентація допоможить розглянути основні принципи педагогіки партнерства, визначити дієві методи спілкування учителів, батьків та учнів, покаже нову роль педагога та основні риси учня в даній системі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тільки разом з батьками спільними зусиллями вчителі можуть дати дітям велике людське щастя В.Сухомлинський Відділ соціального захисту, освіти, куль...
Слайд № 1

Тільки разом з батьками спільними зусиллями вчителі можуть дати дітям велике людське щастя В.Сухомлинський Відділ соціального захисту, освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та роботи з молоддю Апостолівський районний ліцей-інтернат Зеленодольської міської ради   15.11.2019 Бойченко Н.К., заступник директора з НВР

Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ) ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – напрям педагогіки, що включає ...
Слайд № 2

Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ) ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – напрям педагогіки, що включає собою систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ВАЖЛИВА І НЕЗАМІННА
Слайд № 3

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ВАЖЛИВА І НЕЗАМІННА

Слайд № 4

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’...
Слайд № 5

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський УЧЕНЬ - це

Слайд № 6

Слайд № 7

Педагогіка партнерства ґрунтується на таких ідеях: навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея важкої ме...
Слайд № 8

Педагогіка партнерства ґрунтується на таких ідеях: навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов), вільний вибір (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов), ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов), ідея великих блоків (І. Волков, І. Іванов, В. Шаталов, М. Щетинін), ідея відповідної форми (І. Волков, Є. Ільїн, В. Шаталов), інтелектуальне поле класу (І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов, М. Щетинін), самоаналіз (Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, І. Іванов, В. Караковський, В. Шаталов, М. Щетинін)

ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ УСПІХУ ДІТЕЙ Партнерські взаємини між учителем та батьками дають можливість оперативно реагувати на актуальні виклики та проблем...
Слайд № 9

ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ УСПІХУ ДІТЕЙ Партнерські взаємини між учителем та батьками дають можливість оперативно реагувати на актуальні виклики та проблеми, а саме відстежувати зміни у поведінці дитини, краще розуміти її вподобання та життєві орієнтири Педагоги можуть допомагати батькам відкривати нові таланти школярів, стимулювати їхні інтереси та освітні можливості. Батьки як найперші вчителі дитини, здатні допомогти знайти з нею спільну мову

постійна комунікація, яка дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни та проблеми (створення чатів чи груп у соціальних мережах та месенджерах,...
Слайд № 10

постійна комунікація, яка дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни та проблеми (створення чатів чи груп у соціальних мережах та месенджерах, проведення відеобесід); неформальне спілкування (спільне святкування визначних подій та свят, які мають важливе значення для життя дітей та школи); усебічна допомога й участь батьків у організації та проведенні свят, тематичних та позашкільних заходів; участь батьків у навчальному житті своїх дітей (добровільна допомога під час створення навчальних матеріалів та формування освітнього середовища, обмін життєвим та професійним досвідом) ЕЛЕМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ УЧИТЕЛЕМ ТА БАТЬКАМИ В РАМКАХ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА : 

ДІЄВІ ФОРМИ НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН УЧИТЕЛЯ З БАТЬКАМИ:
Слайд № 11

ДІЄВІ ФОРМИ НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН УЧИТЕЛЯ З БАТЬКАМИ:

НОВА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ
Слайд № 12

НОВА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ

1) Легко входити в контакт із дітьми. 2) Зацікавлювати нестандартними ситуаціями, рольовими іграми, проблемними запитаннями. Швидко орієнтуватися в...
Слайд № 13

1) Легко входити в контакт із дітьми. 2) Зацікавлювати нестандартними ситуаціями, рольовими іграми, проблемними запитаннями. Швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. 3) Вислуховувати відповіді та особисту думку дітей уважно, зацікавлено. 4) Доброзичливо відноситись до учнів. 5) Стримувати свої емоції. 6) Вміти керувати емоціями своїми та учнів. 7) Добре володіти програмовим матеріалом. 8) Вільно володіти мовою спілкування. 9) Виявляти зацікавленість до висловлювань учнів. 10) Тактовно підтримувати бесіду в межах обговорюваної теми 10 ЗАПОВІДЕЙ ПАРТНЕРСТВА

Слайд № 14

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!
Слайд № 15

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.