Презентація "Інтерактивні методи навчаня в початкових класах"

Опис документу:
Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти однією з найважливіших проблем викладання української мови є розвиток мовної, мовленнєвої компетентностей молодших школярів. Учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Інтерактивний метод навчання учнів початкових класів» Досвід роботи вчителя початкових класів Вигінської ЗОШ І-ІІ ст Короход Наталії Іванівни
Слайд № 1

«Інтерактивний метод навчання учнів початкових класів» Досвід роботи вчителя початкових класів Вигінської ЗОШ І-ІІ ст Короход Наталії Іванівни

Перед людиною три шляхи до пізнання: шлях критичного мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий , шлях особистого досвіду...
Слайд № 2

Перед людиною три шляхи до пізнання: шлях критичного мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий , шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій

Слайд № 3

3 5 1 2 6 4 1 – здатність сприймати думки інших критично; 2 – компетентність; 3 – небайдужість у сприйнятті подій; 4 – незалежність думок; 5 – допи...
Слайд № 4

3 5 1 2 6 4 1 – здатність сприймати думки інших критично; 2 – компетентність; 3 – небайдужість у сприйнятті подій; 4 – незалежність думок; 5 – допитливість; 6 – здатність до діалогу і дискусії. Ознаки людини, яка мислить критично:

Слайд № 5

розвиток критичного мислення за допомогою застосування інтерактивних технологій на уроках
Слайд № 6

розвиток критичного мислення за допомогою застосування інтерактивних технологій на уроках

Cлухати іншу людину Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи
Слайд № 7

Cлухати іншу людину Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи

Результативність такої роботи полягає в тому, що учні 1.Уміють спостерігати, аналізувати, використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. 2...
Слайд № 8

Результативність такої роботи полягає в тому, що учні 1.Уміють спостерігати, аналізувати, використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. 2. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. 3. Мають великий словниковий запас. 4. Можуть вільно висловлювати свої думки. 5. Можуть співпрацювати в групах і парах, самостійно організовувати свою роботу.

Застосування інтерактивних технологій має багато переваг: - у роботі задіяні всі учні; “Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес,...
Слайд № 9

Застосування інтерактивних технологій має багато переваг: - у роботі задіяні всі учні; “Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх”. Генрі Форд

- школярі вчаться працювати в групі (команді); - формується доброзичливе ставлення до опонента; - кожна дитина має можливість пропонувати свою думк...
Слайд № 10

- школярі вчаться працювати в групі (команді); - формується доброзичливе ставлення до опонента; - кожна дитина має можливість пропонувати свою думку; - створюється “ситуація успіху”; за короткий час опановується багато нового матеріалу;

«Ранкові зустрічі» метод «Кластер» метод куб «Блума» метод коло «Вена» метод «Фішбоун» виготовлення лепбуків
Слайд № 11

«Ранкові зустрічі» метод «Кластер» метод куб «Блума» метод коло «Вена» метод «Фішбоун» виготовлення лепбуків

«Ранкові зустрічі» Значення ранкової зустрічі Створення спільноти Розвиток навичок спілкування Розвиток соціальних навичок Створення позитивного на...
Слайд № 12

«Ранкові зустрічі» Значення ранкової зустрічі Створення спільноти Розвиток навичок спілкування Розвиток соціальних навичок Створення позитивного настрою Структура формування кола Привітання Групове заняття Новини класу (щоденні новини) Обмін інформацією / крісло автора

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Навчальна методика, яка використовується для того, щоб навчити учнів різних вікових груп зрозуміти цілісність літературних або мовних процесів посе...
Слайд № 21

Навчальна методика, яка використовується для того, щоб навчити учнів різних вікових груп зрозуміти цілісність літературних або мовних процесів посередництвом аналізу з обов’язковим синтезом його результатів. Алгоритм роботи . Вчитель виділяє напрямки (підтеми, проблеми), до вирішення яких необхідно звернутися у розкритті теми. Їхня кількість довільна. Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло. У спільну частину записується інформація, що стосується усіх виділених складових.

Слайд № 22

Слайд № 23

Автор прийому “Fishbone”– професор Кауро Ішикава, тому часто називають діаграми Ішикава Суть прийому “Фішбоун” полягає в постановці проблеми, яка в...
Слайд № 24

Автор прийому “Fishbone”– професор Кауро Ішикава, тому часто називають діаграми Ішикава Суть прийому “Фішбоун” полягає в постановці проблеми, яка вивчається на уроці, у визначенні її аспектів і знаходження аргументів, фактів на підтвердження тієї або іншої точки зору на цю проблему. Голова – тема або проблемне питання Верхні кістки – основні поняття теми (факти) Нижні кісточки – суть поняття (причини) Хвіст – висновок Записи мають бути короткими, ключовими словами або фразами, що відображають суть.

Слайд № 25

Слайд № 26

У дослівному перекладі з англійської «лепбук» (lapbook) означає «наколінна книга» (lap – коліна, book – книга). Лепбук або як його ще називають інт...
Слайд № 27

У дослівному перекладі з англійської «лепбук» (lapbook) означає «наколінна книга» (lap – коліна, book – книга). Лепбук або як його ще називають інтерактивна тематична тека – це саморобна паперова книжечка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухливими деталями, які дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд. У ній збирається матеріал з якоїсь певної теми. При цьому лепбук – це не просто виріб. Це прикінцевий етап самостійної дослідницької роботи, яку дитина виконала  під час знайомства з певною темою. Щоб заповнити теку, дитині потрібно буде виконати певні завдання, провести спостереження, презентувати матеріал. Створення лепбуку допоможе збагатити, закріпити і систематизувати інформацію, а розглядання теки в подальшому дозволить швидко освіжити в пам’яті цікавий матеріал. Етапи створення лепбуку: Вибір теми. Складання плану майбутнього лепбуку. Малювання макету теки. Створення лепбуку в натуральний розмір.

Слайд № 28

ВИСНОВКИ: Інтерактивні технології: дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню...
Слайд № 29

ВИСНОВКИ: Інтерактивні технології: дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу; забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Переможці в 2017-2018 н.р. у Всеукраїнській інтернет олімпіаді «На Урок» з математики, українській мові, предметів початкової школи та інформатики....
Слайд № 30

Переможці в 2017-2018 н.р. у Всеукраїнській інтернет олімпіаді «На Урок» з математики, українській мові, предметів початкової школи та інформатики. Переможці : Пєтухова Анна диплом ІІІ ступеня української мови, Крикливець Асіє диплом ІІ ступеня з предметів початкової школи, та диплом ІІІ ступеня з української мови; Гіптенко Микола диплом ІІ ступеня з математики, Русляченко Анастасія диплом ІІІ ступеня з біології, та диплом ІІІ ступеня з української мови з міжнародного конкурсу «Олімпіс» Всі ці учні прийняли участь в міжнародному конкурсі «Колосок» та стали призерами срібного колоска «Живі прилади. Жива фізика»

На початку 2018-2019 н.р. учні прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі , присвячений початку нового навчального року для початкової ланки «Безпе...
Слайд № 31

На початку 2018-2019 н.р. учні прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі , присвячений початку нового навчального року для початкової ланки «Безпечна дорога до школи» від освітнього проекту «Всеосвіта» та отримали нагороди: Крикливець Асіє диплом за І місце, Верстюк Артем диплом за ІІ місце, Русляченко Анастасія диплом за ІІ місце. Також на прийняли участь у міжнародній дистанційній олімпіаді з української мови від освітнього проекту «Всеосвiта Осінь–2018» Учні отримали нагороди: Русляченко Анастасія диплом за ІІ місце, та Крикливець Асіє за ІІ місце.

І наостанок… Вислови, афоризми
Слайд № 32

І наостанок… Вислови, афоризми

«Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти.» А.Дистерверг
Слайд № 33

«Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти.» А.Дистерверг

«Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народилися в інші часи». Конфуцій Якщо ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, вам доведеться навч...
Слайд № 34

«Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народилися в інші часи». Конфуцій Якщо ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, вам доведеться навчитися учити по-іншому.

«Не буде вогника у Вас – Вам ніколи не запалити його в інших». В.О.Сухомлинський   «Якщо знання – це новий капітал, то інновації – нова валюта». Ке...
Слайд № 35

«Не буде вогника у Вас – Вам ніколи не запалити його в інших». В.О.Сухомлинський   «Якщо знання – це новий капітал, то інновації – нова валюта». Кевін Келлі

Якщо ми віримо в те, що навчання – це не лише передача знань, а й творчий процес людських взаємин, то створюючи в групі атмосферу визнання, ентузіа...
Слайд № 36

Якщо ми віримо в те, що навчання – це не лише передача знань, а й творчий процес людських взаємин, то створюючи в групі атмосферу визнання, ентузіазму і підтримки, таким чином формуємо у дітей і дорослих позитивне ставлення до навчання.

Якщо ти хочеш, щоб твоїм предметом щиро зацікавились діти, подумай над тим, як зробити його привабливим, незвичайним для сприйняття, схожим на гру....
Слайд № 37

Якщо ти хочеш, щоб твоїм предметом щиро зацікавились діти, подумай над тим, як зробити його привабливим, незвичайним для сприйняття, схожим на гру. І не йми віри в те, що гра лише для маленьких. Навчаючи - грайся, граючи - вчись!

Дякую за увагу!
Слайд № 38

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
9
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!