Презентація "Як врятуватися вiд стресу"

Опис документу:
Мета: психопрофілактика стресових станів, пошук i актуалізація особистісного ресурсу в стресових ситуаціях; визначити наскільки людина піддається стресам i як у неї розвинута здатність їм протистояти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Як врятуватися вiд стресу. Бутмарчук С.В. практичний психолог 
Слайд № 1

Як врятуватися вiд стресу. Бутмарчук С.В. практичний психолог 

Бiльшiсть нещасть людства викликанi помилковими оцiнками значення тих чи iнших подiй у життi. Б. Франклiн 
Слайд № 2

Бiльшiсть нещасть людства викликанi помилковими оцiнками значення тих чи iнших подiй у життi. Б. Франклiн 

З’ясуйте, що саме вас тривожить i зачiпає за живе. (Проблема витягнута з пiдсвiдомостi – вже наполовину вирiшена.) 
Слайд № 3

З’ясуйте, що саме вас тривожить i зачiпає за живе. (Проблема витягнута з пiдсвiдомостi – вже наполовину вирiшена.) 

Не ставтесь до себе як до жертви обставин. (Знайдiть людину якiй живеться набагато гiрше i допоможiть їй) 
Слайд № 4

Не ставтесь до себе як до жертви обставин. (Знайдiть людину якiй живеться набагато гiрше i допоможiть їй) 

За що? => Для чого? 
Слайд № 5

За що? => Для чого? 

Для чого в моєму життi з’явилася та чи iнша неприємна ситуацiя? 
Слайд № 6

Для чого в моєму життi з’явилася та чи iнша неприємна ситуацiя? 

Якi висновки я маю зробити? 
Слайд № 7

Якi висновки я маю зробити? 

Чого я маю в цiй ситуацiї навчитись? 
Слайд № 8

Чого я маю в цiй ситуацiї навчитись? 

Плануйте свiй день. Розробiть систему прiорiтетiв. (20% робочого часу – резерв для форс-мажорних обставин) 
Слайд № 9

Плануйте свiй день. Розробiть систему прiорiтетiв. (20% робочого часу – резерв для форс-мажорних обставин) 

Не згущуйте хмари. (Насправдi жахливих обставин в нашому життi трапляється не так багато. ) 
Слайд № 10

Не згущуйте хмари. (Насправдi жахливих обставин в нашому життi трапляється не так багато. ) 

Навчiться керувати своїми емоцiями. (Уникайте нездорової конкуренцiї) 
Слайд № 11

Навчiться керувати своїми емоцiями. (Уникайте нездорової конкуренцiї) 

Мислiть позитивно. Намагайтесь не критикувати. (Щодня знайдiть привiд посмiятись вiд душi) 
Слайд № 12

Мислiть позитивно. Намагайтесь не критикувати. (Щодня знайдiть привiд посмiятись вiд душi) 

Ведiть активний спосiб життя. (Фiзичнi вправи вiдволiкають вiд негативних думок) 
Слайд № 13

Ведiть активний спосiб життя. (Фiзичнi вправи вiдволiкають вiд негативних думок) 

Використовуйте агресивну енергiю в мирних цiлях. (Покричiть у безлюдному мiсцi, побийте подушку, зробiть генеральне прибирання.) 
Слайд № 14

Використовуйте агресивну енергiю в мирних цiлях. (Покричiть у безлюдному мiсцi, побийте подушку, зробiть генеральне прибирання.) 

Вживайте здорову їжу. (Вiтамiн Е пiдвищує iмунiтет i стiйкiсть органiзму до стресу) 
Слайд № 15

Вживайте здорову їжу. (Вiтамiн Е пiдвищує iмунiтет i стiйкiсть органiзму до стресу) 

Знаходьте час для вiдпочинку. (Релаксацiя, музикотерапiя, аромотерапiя, повноцiнний сон) 
Слайд № 16

Знаходьте час для вiдпочинку. (Релаксацiя, музикотерапiя, аромотерапiя, повноцiнний сон) 

Плануйте дозвiлля. (Хобi, кулiнарiя, рукодiлля, читання, перегляд улюблених фiльмiв) 
Слайд № 17

Плануйте дозвiлля. (Хобi, кулiнарiя, рукодiлля, читання, перегляд улюблених фiльмiв) 

Спiлкуйтесь iз задоволенням. (З рiдними, з друзями, з природою) 
Слайд № 18

Спiлкуйтесь iз задоволенням. (З рiдними, з друзями, з природою) 

Посмiхайтеся життю. (Життя обов’язково посмiхнеться у вiдповiдь) 
Слайд № 19

Посмiхайтеся життю. (Життя обов’язково посмiхнеться у вiдповiдь) 

Дивились двоє в одне вiкно: один угледiв саме багно. А iнший – листя, дощем умите, блакитне небо i першi квiти, побачив другий – весна давно!... Ди...
Слайд № 20

Дивились двоє в одне вiкно: один угледiв саме багно. А iнший – листя, дощем умите, блакитне небо i першi квiти, побачив другий – весна давно!... Дивились двоє в одне вiкно… 

Дякую за увагу.
Слайд № 21

Дякую за увагу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»