Подорож до зимового лісу

Опис документу:
сприяти усвідомленню учнями потреби захисту зелених насаджень; вчити дітей планувати свої дії, узагальнювати результати роботи; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; формувати інформаційну, комунікативну, соціальнукомпетенції; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до зелених насаджень

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Гірська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Провела: Бурлуцька І.В.

Грудень 2018р.

« Подорож до зимового лісу».

Мета: сприяти усвідомленню учнями потреби захисту зелених насаджень; вчити дітей планувати свої дії, узагальнювати результати роботи; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; формувати інформаційну, комунікативну, соціальнукомпетенції; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до зелених насаджень.

Матеріали: Ялинки з фетру (зелена, червона, жовта, розова).Різнокольорові гудзики різного розміру для декору.Бісер.Клей.Голка.Ножиці.

Хід заняття.

Вихователь : Діти, у нас сьогодні ніби свято,

Нас зібралось тут багато.

Нумо на мене подивіться

І веселенько посміхніться.

Давайте привітаємось один з одним. Зараз я повертаюся до того хто справа від мене , називаю його ім'я і кажу як я його рада бачити. І так всі по черзі.

Мета: створення позитивного емоційного фону.

Вихователь: -Яка пора року зараз?

- Вам подобається зима?

- А які зимові свята ви знаєте? (Святий Миколай, Новий рік)

- А де можна взяти ялинку?

Вихователь:

Хочу в подорож вас запросити.

Лісом будем мандрувати.

Разом ялиночку шукати

Перш ніж у подорож будемо вирушати,

Правила поведінки в лісі слід пригадати.

  • Дидактична гра «Можна – не можна»

Вихователь називає правила поводження в лісі, в природі; діти говорять – можна чи не можна

  • Ламати гілочки дерев, кущів. (не можна)

  • Виготовляти і розміщувати годівнички для пташок. (можна)

  • Обдирати кору дерев. ( не можна)

  • Милуватися красою природи. (можна)

  • Нищити гнізда пташок ( не можна)

  • Саджати дерева, ялинки. ( можна)

  • Рубати ялинки (не можна) Морозов

Морозов: - Після того що, я зробив звірі до лісу нас не пустять

Вихователь: А що сталося?

Морозов: А ви що новини не дивилися?

Після новин

Обсуждение (картинка лісу)

А тепер уявіть діти що ялинок у лісі не залишилось зовсім. (картинка з піньками)

Скороход: А давайте зробимо ялинку у нас в класі?

Вихователь:То ж давайте зробимо ялинку у нас в класі, зробимо ми її звами с фетрута та підручних матеріалів.

Фетр – цематеріалзізваляноївовни. З ньогороблятьіграшки, прикраси, ним оздоблюютьодяг

Але перш ніж приступити до праці потрібно згадати правила роботи з голками та ножицями.

Правила користуванняголкою

1. Голкутримайтільки з протягнутоюниткою в гольникуабофутлярі.

2. Не вколюйголку в свійодяг.

3. Не бери голку в рот.

4. Запасніголкизберігай у футляріабогольнику.

5. Не використовуйголкузамість булавки.

6. Під час зшиванняцупкихматеріалів (шкіра, штучнехутро, картон) попередньо в місцізшиваннязроби отвори шилом.

7. Під час шиттякористуйся наперстком.

Правила користуванняножицями

1) Ножиці – ценебезпечнийінструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочомумісціпокладиножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицямипритримуйматеріаллівою рукою так, щобвін не потрапляв на лініюрізання.

Гімнастика для очей. Сніжинка

Пальчікова гімнастика. Шишки

Отже, приступимо.

В процесі роботи Фізкультхвилинка

Після роботи

Висновок:

Молодці,діти, гарний ви зробили ялинковий ліс.

Виставка дитячих робіт.

А давайте відправимо у ліс зайчикові та його друзям, щоб вони не сумували

А як ми її відправимо. Правильно новою поштою

  • А де ми з вами сьогодні побували?

Діти, коли ви робили ялинки, зайчик передав мені кошик. Давайте подивимося , що в ньому знаходиться .

( Мета: розвиток емпатії)

Дивіться тут жолуді, шишки, та горішки, а що з ними можна зробити?.

Діти відповідають……

В кінці беремо шишку та передаємо по колу

Давайте поміркуємо, що можна побажати людям на землі:

  • Щоб вони ніколи не хворіли.

  • Що б у всіх був дім.

  • Що б у всіх була їжа.

  • Що б всі були щасливі.

А я хочу побажати, що б ви росли здоровими, сильними,слухалися своїх батьків, вчитилів, вихователів. І тоді люди всі стануть щасливими.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.