Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Планування "Індивідуальна програма розвитку"

Інклюзивна освіта

Для кого: 4 Клас

30.06.2019

1293

149

0

Опис документу:
Зразок заповнення індивідуальної програми розвитку. Планування складається з таких розділів:1.Загальна інформація про дитину, психолого – педагогічний висновок, рекомендації ПМПК, педагогічне спостереження, результати психологічногo обстеження, логопедичне обстеження. 2. Спеціальні та додаткові освітні послуги. 3. Адаптації та модифікації. 4. Визначення довгострокових цілей та короткострокових завдань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальна програма розвитку

  1. Загальна інформація про дитину:

ПІБ Іванов Іван Іванович

Дата народження 30.04.07

Батьки Іванов Іван Іванович, Іванова Галина Василівна

Адреса Чернівецька обл., Сокирянський район , с. Білоусівка

Телефон 0987654321

Проблеми розвитку: у дитини відмічається нездатність виконувати навчальні завдання, вузькі знання про довкілля, недостатня систематизованість знань, недостатній мовленнєвий розвиток.

Чи отримувала дитина допомогу, яку: Корекційно – розвиткові заняття у Білоусівському НВК

Дата вступу до школи 1 вересня 2013р

Клас 5-А

Вчитель Колєснікова Ж.М.

Асистент вчителя ____________________________________________

Строки дії програми з вересня 2017 н. р. до серпня 2018 н .р.

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

Присутні

Дата

1.

Зла Л.В. ,заступник директора з НВР

31.08.2017 н. р.

2.

Колєснікова Ж.М., учитель

31.08.2017 н. р.

3.

Малиновська Н.В., соціальний педагог

31.08.2017 н. р.

4.

Іванов І.І., батько учня

31.08.2017 н. р.

Психолого – педагогічний висновок

Інклюзивне навчання за програмою спеціального загальноосвітнього навчального закладу для дітей із затримкою психічного розвитку. _________________________________________________________________________________________

Рекомендації ПМПК: інклюзивне навчання, 4 години на тиждень

Педагогічне спостереження

Навчальний матеріал 4 класу засвоює на низькому рівні. Усні завдання виконує з більшим задоволенням, ніж письмові. Почав краще читати, переказувати, називати багатоцифрові числа, визначати одиниці вимірювання. Продовжує обчислювати на лінійці, довго думає, помиляється, але інколи може самостійно виконати завдання.гарно змальовує образи, складає вірші, казки, історії. Бачить себе таким, який наслідує інших. _________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Стиль навчання: багатосенсорний

Результати психологічногo обстеження

Учень адекватний, стриманий, дуже вразливий, емоційний, відповідальний. Мислення розвинуте на середньому рівні, вміє розрізняти схоже і відмінне. Завдання виконує з допомогою вчителя. Має нахил до мистецтва. Занижена самооцінка, неконфліктний.

Логопедичне обстеження

Порушення фонетико- фонематичних процесів. Дисграфія.

2. Спеціальні та додаткові освітні послуги:

Види послуг

Кількість годин

Місце проведення

Розклад

Корекція розвитку

2 год.

Кабінет № 14

Середа

П’ятниця

Розвиток мовлення

2 год.

Кабінет № 14

Середа

П’ятниця

3. Адаптації та модифікації:

Місце, умови

Визначене місце, 4 год інклюзії

Навчальні підходи

Обєднання стилів навчання

Вказівки

Різні види вказівок: усні, письмові, демонстрації , моделювання.

Корекція поведінки

Формування мотивації до навчання, робота в тиші, спілкування , надання можливості висловити власну думку, проявити творчі здібності

Матеріали та обладнання

Індивідуальні картки, яскравий дидактичний матеріал, магнітна дошка, посібники, додаткова література

Організаційні питання

Індивідуалізований розклад занять учня

Сенсорні потреби

Попередження перевтоми, включення різних органів сприймання у процес засвоєння дитиною знань

4. Визначення довгострокових цілей та короткострокових завдань.

Довгострокова мета : оволодіння нумерацією багатоцифрових чисел

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Прогрес

1.

Назва та графічне зображення багатоцифрових чисел

Спостереження

2.

Співвіднесення числа і кількості предметів

3.

Вивчення письмового множення та ділення

4.

Одиниці вимірювання

5.

Кількісне відношення між даним числом і сусідніми числами

Довгострокова мета: розвиток звязного мовлення.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Прогрес

1.

Супроводження власних дій словесним поясненням

Спостереження

2.

Складання невеликих розповідей –описів предметів

3.

Зосереджено слухати зміст тексту та відповідати на запитання

4.

Заучування напам’ять віршів, скоромовок, лічилок

Довгострокова мета: розвиток психічного процесу – мислення.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Прогрес

1.

Аналіз і синтез

Спостереження

Вересень-грудень

2.

Узагальнення і абстракція

3.

Класифікація порівняння

4.

Виділення суттєвих ознак

5.

Аналогії

Я згідна (згоден)зі змістом ІПР.

Я мала(мав) можливість брати участь у розробці цього плану.

Підпис матері (батька) ___________________

Дата _________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.