План проведення Тижня початкових класів "На хвилі екостилю"(2020-2021н.р.)

Опис документу:
У формуванні екологічної компетентності провідна роль належить початковій школі, яка є однією з перших ланок становлення громадянина. Основні риси характеру особистості формуються в ранньому дитинстві, і спілкування з природою посідає чільне місце в дитини молодшого шкільного віку. Щоб забезпечити ефективне та цілеспрямоване формування екологічної компетентності в молодших школярів розроблений план проведення Тижня початкових класів на тему "На хвилі екостилю".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

ТИЖНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

«НА ХВИЛІ ЕКОСТИЛЮ»

Форма проведення

Назва заходу

Перший день

Свято

День повітря

(Білий день)

Відкриття тижня

«На хвилі Екостилю» (1-2, 3-4 класи)

Заходи в класах:

  • ранкова зустріч «Чому буває вітер?»;

  • пошуково-дослідницька діяльність дітей «Таємниці повітря»;

  • фестиваль повітряних розваг

  • (вітрячків, повітряних зміїв, мильних бульок, повітряних кульок тощо);

  • свято Вітру;

  • літературна студія «На гостини до вітрів»;

  • створення лепбуків «Повітря»;

  • вернісаж картин «Чи можна побачити вітер?»;

  • сюжетно-рольова гра «Тренування космонавтів»;

  • експерименти з повітрям;

  • інтерактивна бесіда “Як утворюється вітер?”

  • майстрування та запуск повітряних зміїв;

  • урок позакласного читання на тему: "Знайомтеся, діти: повітря і вітер" тощо.

Другий день

День води (Синій день)

Заходи в класах:

- урок-конференція "Екологія води - екологія душі";

  • виховна година: "Вода в міфології та обрядах українців»;

  • дослідження «Цікавинки живуть у воді»;

  • урок-подорож «Водні ресурси України»;

  • квест «Життя в кожній краплині»;

  • проєкт «Краплина або де ми втрачаємо воду?»;

  • година спілкування «Вода – знайома незнайомка»;

  • інтегрований урок «Водиця-чарівниця»;

  • мультиплікаційна відеомодель «Кругообіг води в природі»;

  • пошукова діяльність «Вода в українському фольклорі»;

складання екоказки «Пригоди Краплинки» тощо.

Третій день

День рослин

(Зелений день)

Заходи в класах:

  • віртуальна подорож «Зеленими куточками рідного краю»;

  • екогодина «Первоцвіти рідного краю»;

  • творча майстерня «Первоцвіти не зриваємо, їх малюємо, ліпимо, вирізаємо»;

  • майстер-клас з непотребу «Весняні квіти»;

  • вікторина «Квіти – краса природи»;

  • інтегрований урок «Рослини - частина живої природи» тощо.

Четвертий

день

День тварин

(Костюмований день)

Заходи в класах:

  • ранкова зустріч "Я у світі не один. Що я знаю про тварин?";

  • ранкова зустріч «Мур, мур, няв»;

  • урок доброти "Гуманне ставлення до тварин"

  • день зустрічі птахів «Перелітних птахів чекаємо, про будиночки для них дбаємо»;

  • захист проєкту «Я і мій домашній друг»;

  • урок добра «Щаслива лапа»;

  • квест "Допоможи своїм меншим друзям!";

  • інсценізація «Мультяшні тварини навколо нас»;

  • конкурс «Казки про тварин на сучасний лад»;

  • фотосушка «Мої домашні улюбленці» тощо.

Пятий день

Свято

Закриття тижня "Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!"

(1-2 класи)

Закриття тижня "Нехай Земля квітує всюди - планету збережімо, люди!"

(3-4 класи)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»