Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

ПЛАН-КОНСПЕКТ ТРЕНІНГУ «Ми за безпечний інтернет!!!»

Педагогіка

Для кого: 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

09.03.2021

110

6

0

Опис документу:
Мета: ознайомити дітей з правилами спілкування в Інтернеті, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Розвивати вміння спілкуватись в соціальних мережах та чатах. Провести психологічний тренінг «Інтернет-дерево», «Хто більше», «Моделюємо мережу» з метою виховання культури спілкування. Визначити правила безпечного використання Інтернету, провести анкетування та визначити залежність учнів від Інтернету. Перевірити якість засвоєння отриманих знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ

ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

ПЛАН-КОНСПЕКТ ТРЕНІНГУ

«Ми за безпечний інтернет!!!»

студентки 4 курсу, групи БХ17Б

природничо-географічного факультету

Пономаренко Альони Григорівни

Кропивницький –2021

Мета: ознайомити дітей з правилами спілкування в Інтернеті, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Розвивати вміння спілкуватись в соціальних мережах та чатах. Провести психологічний тренінг «Інтернет-дерево», «Хто більше», «Моделюємо мережу» з метою виховання культури спілкування. Визначити правила безпечного використання Інтернету, провести анкетування та визначити залежність учнів від Інтернету. Перевірити якість засвоєння отриманих знань.

Обладнання: презентація, відеоролик про безпеку в Інтернеті, ПК, проектор, стікери, фломастери, скринька для листів.

Хід тренінгу

Вступне слово вчителя: ознайомлення з темою заходу, метою:

Кожен рік в лютому місяці у світі відзначається День безпечного Інтернету. Інтернет є таким, яким ми створюємо його щодня: він є кращий і доброзичливий настільки, наскільки кожний з нас є ввічливим та позитивним онлайн. 

Давайте познайомимося із правилами проведення тренінгу. 

  1. Цінувати час 

  2. Говорити по черзі

  3. Говорити коротко і не часто, по темі

  4. Говорити тільки від свого імені 

  5. Бути позитивними до себе та до інших (Бути  +) 

  6. Правило додавання (Я + Ти + Ми)   

  7. Правило поваги до своєї і протилежної статі (♀ + ♂)

  8. Правило добровільної активності

  9. Правило конфіденційності  

Вправа 1: гра «Інтернет - дерево»

На дошці малюється дерево. Учасникам тренінгу  пропонується придумати собі «нікнейм» та написати його на отриманих стікерах. Після чого кожен з учасників виходить і наклеює свій стікер з «нікнеймом» на дерево та розповідає про себе: своє реальне ім’я, рід заняття, хобі, та чому він придумав такий «нікнейм».

Після виконання вправи порівняти отримане дерево з мережею інтернет: так само як багато гілочок на дереві, так багато і користувачів у мережі інтернет.

Вправа 2:  Гра «Хто більше?»        Яку Інтернет-термінологію ви знаєте?

Вам пропонується поділитися на команди. Кожна команда  за 3 хвилини повинна написати  якомога більше Інтернет-термінологій, тобто все, що пов’язано з Інтернетом. Але назви сайтів писати не можна. Далі кожна з команд називає одне слово по черзі. Якщо в іншій команді воно є, обидві групи закреслюють слово. Перемагає той, в кого найбільша кількість незакреслених слів.

Вправа 3 Анкета «Рівень поведінки в Інтернеті»

Виберіть, будь ласка, один із двох варіантів відповідей (А або Б) той, котрий найкраще підходить для опису вашої поведінки в Інтернеті й відзначте його галочкою. У цій анкеті немає правильних або неправильних відповідей.

Анкета «Рівень поведінки в Інтернеті»

1. Коли вам сумно ви:

А)  заходите в Інтернет;

Б) не відчуваю необхідності в Інтернеті.

2) Коли Ви проводите в Інтернеті менше часу, ніж завджи…

А) відчуваю себе подавлено;

Б) емоційний стан не залежить від того, скільки часу я проводжу в Інтернеті

3. Моє захоплення Інтернетом…

А) заважає моєму навчанню, роботі, відносинам з людьми поза Інтернетом;

Б) не заважає навчанню, відносинам з людьми.

4. Більшість моїх знайомих…

А) не знають скільки часу я насправді проводжу в Інтернеті;

Б) знають скільки часу я насправді проводжу в Інтернеті.

5. Я намагаюся…

А) зменшити кількість часу, яку я проводжу в Інтернеті;

Б)  не зменшувати кількість часу, яку я проводжу в Інтернеті.

6. Коли я не в Інтернеті, то…

А) Часто думаю про те, що там відбувається;

Б)Я рідко думаю про нього.

7. Я надаю перевагу…

А) спілкуванню з людьми та пошуку інформації через Інтернет, а не в реальному житті;

Б) не завжди вдаюся до допомоги Інтернету, коли мені потрібно знайти інформацію або поспілкуватися.

Ключі. 

Вибір варіанта "А" оцінюється в 1 бал, вибір варіанта "Б" - 0 балів.

Від 0 до 3 балів  - не зловживаєте Інтернетом.

Від 3 до 5 балів - звичайний користувач, але інколи забагато часу проводите в Інтернеті.

Від 6 і вище Ви занадто багато часу проводити в Інтернеті. Озирніться навколо - на світі є стільки цікавого, поспілкуйтесь з друзями.

Вчитель.

Думаю, цей коротенький тест допоміг вам визначитися з рівнем поведінки та подумати над тим, добре це чи погано.

А зараз давайте разом сформулюємо правила розумного користувача Інтернету.

Шість правил розумного користувача Інтернету:

  1. Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.

  2. Я буду залишати негарні веб-сайти.

  3. Я буду зберігати свій пароль в таємниці.

  4. Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.

  5. Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.

  6. Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів.

Підсумок тренінгу.

Наш тренінг дійшов логічного завершення. Подумайте, друзі, щоб ви взяли із собою з тренінга. Давайте запакуємо наші валізи. Що ви в них покладете?

        (Учні висловлюють свої думки, що їм запам’яталось з проведенного тренінгу, що стане їм корисним у житті)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.