“Підвищення якості та результативності сучасного уроку через компетентнісно орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва”

Опис документу:
Метою освітньої галузі “Мистецтво” є формування і розвиток здобувачів освіти комплексу ключових міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. В даній роботі міститься матеріал про застосування різних форм роботи на уроках образотворчого мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Стахорщинська загальноосвітня школа I-II ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області “Підвищення якості та результативності су...
Слайд № 1

Стахорщинська загальноосвітня школа I-II ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області “Підвищення якості та результативності сучасного уроку через компетентнісно орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва” Підготувала Карась О.І., учитель образотворчого мистецтва 2019

Слайд № 2

Професійна компетентність учителя Будувати навчальний процес, спрямований на досягнення цілей навчання – вибирати та пропонувати способи педагогічн...
Слайд № 3

Професійна компетентність учителя Будувати навчальний процес, спрямований на досягнення цілей навчання – вибирати та пропонувати способи педагогічної підтримки, створювати умови для прояву ініціативи школярів. Бачити учня в навчальному процесі – пропонувати різні способи включення учня в різні види діяльності у відповідності з віковими особливостями. Створювати навчальне середовище та використовувати його можливості – інформаційні ресурси, ІКТ. Планувати та здіснювати професійну самоосвіту – аналіз власної діяльності, вибір технологій самоосвіти.

Метою освітньої галузі “Мистецтво” є формування і розвиток здобувачів освіти комплексу ключових міжпредметних і предметних компетентностей у процес...
Слайд № 4

Метою освітньої галузі “Мистецтво” є формування і розвиток здобувачів освіти комплексу ключових міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду

Компетентність - це загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню: “… базується на знаннях,...
Слайд № 5

Компетентність - це загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню: “… базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях…”; “… не зводиться тільки до знань і навичок, а належить до сфери складних умінь і якостей особистості”; “… вміння – це компетенція в дії”.

Слайд № 6

Структура компетентності Знання - глибокі систематичні поліфункціональні. Діяльність - використання знань у стандартних ситуаціях. Уміння і навички...
Слайд № 7

Структура компетентності Знання - глибокі систематичні поліфункціональні. Діяльність - використання знань у стандартних ситуаціях. Уміння і навички Особистісні якості – ціннісні установки. Мотивація діяльності

Групи компетентностей Соціальні - (характеризують вміння людини повноцінно жити в суспільстві) – брати на себе відповідальність, приймати рішення, ...
Слайд № 8

Групи компетентностей Соціальні - (характеризують вміння людини повноцінно жити в суспільстві) – брати на себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно виходити з життєвих ситуацій; Полікультурні – не тільки оволодіння досягненнями культури, але й розуміння та повага до людей інших національностей, релігій, культур, мов, рас, політичних уподобань та соціального становища;

Саморозвитку і самоосвіти – мати потребу й готовність постійно навчатися протягом усього життя; Продуктивної творчої діяльності – вміння діяти в не...
Слайд № 9

Саморозвитку і самоосвіти – мати потребу й готовність постійно навчатися протягом усього життя; Продуктивної творчої діяльності – вміння діяти в нестандартних ситуаціях, активізація творчих здібностей учнів, реалізація творчого потенціалу учнів.

Комунікативні – вміння спілкуватися усно та письмово, рідною та іноземними мовами; Інформаційні – вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та ви...
Слайд № 10

Комунікативні – вміння спілкуватися усно та письмово, рідною та іноземними мовами; Інформаційні – вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел;

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

“Плекаймо компетентність”
Слайд № 14

“Плекаймо компетентність”

Діти відчувають навколишній світ, спираються на образи уяви як комбінацію набутого досвіду та роботу мислення і пам’яті, навчаються мріяти і фантаз...
Слайд № 15

Діти відчувають навколишній світ, спираються на образи уяви як комбінацію набутого досвіду та роботу мислення і пам’яті, навчаються мріяти і фантазувати.

Учні демонструють різні техніки і прийоми, свої професійні уміння. Наскрізна ідея навчання мистецтва, це зв’язок мистецтва і життя.
Слайд № 16

Учні демонструють різні техніки і прийоми, свої професійні уміння. Наскрізна ідея навчання мистецтва, це зв’язок мистецтва і життя.

Слайд № 17

Слайд № 18

Щоб бути ближче, треба не лише стояти поряд. Щоб відчути, мало просто взяти за руку. Щоб побачити, недостатньо просто дивитися в один бік. Давайте ...
Слайд № 19

Щоб бути ближче, треба не лише стояти поряд. Щоб відчути, мало просто взяти за руку. Щоб побачити, недостатньо просто дивитися в один бік. Давайте подивимось на світ очима дітей, можливо тоді їх світ стане для нас ближчим.

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

На уроці образотворчого мистецтва використовую метод навчання “Асоціативний кущ.” Дітям дуже сподобалося знаходити асоціації до слова – весна.
Слайд № 24

На уроці образотворчого мистецтва використовую метод навчання “Асоціативний кущ.” Дітям дуже сподобалося знаходити асоціації до слова – весна.

Результати роботи діти підтвердили своїми малюнками до теми.
Слайд № 25

Результати роботи діти підтвердили своїми малюнками до теми.

Учні 6 - 7 класів створюють власний колаж.
Слайд № 26

Учні 6 - 7 класів створюють власний колаж.

Слайд № 27

Виховна година: “Художники рідного краю” Савченко Антон Іларіонович
Слайд № 28

Виховна година: “Художники рідного краю” Савченко Антон Іларіонович

Слайд № 29

Карась Володимир Федорович ПЕРЕД ВЕЛИКОДНЕМ. РІДНА МАТИ
Слайд № 30

Карась Володимир Федорович ПЕРЕД ВЕЛИКОДНЕМ. РІДНА МАТИ

Слайд № 31

Слайд № 32

У житті завжди є місце для свята
Слайд № 33

У житті завжди є місце для свята

Слайд № 34

Слайд № 35

А це наші результати!
Слайд № 36

А це наші результати!

Дякую за увагу!
Слайд № 37

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!