Підсумкове заняття з розвитку мовлення для першої молодшої групи на тему "Рукавичка"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

25.03.2020

346

0

11

Опис документу:
Заняття створене аудиоказкою, по казці "Рукавичка". Дітям цікаво опинитись у казці, та допомогати звярятам, які без їх допомоги не можуть впораптись. На останніх слайдах є мета, обладнання , та хід заняття
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Рукавичка
Слайд № 1

Рукавичка

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Підсумкове заняття з розвитку мовлення для першої молодшої групи на тему «Рукавичка»   Програмовий зміст:   Уточнити уявлення дітей про зиму та зим...
Слайд № 17

Підсумкове заняття з розвитку мовлення для першої молодшої групи на тему «Рукавичка»   Програмовий зміст:   Уточнити уявлення дітей про зиму та зимові явища, зимовий одяг та взуття і вміння його називати; виявити вміння дітей упізнавати тварин (диких та домашніх) за їх зовнішнім виглядом та визначати їх місце проживання (ліс, ферма); виявити вміння на слух упізнавати голоси птахів (ворона, синиця, горобець). Розширювати словниковий запас дітей; розвивати дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух, вміння міркувати. Виховувати активність, спостережливість любов до живої природи, бажання допомагати Обладнання: Чорно- білий плакат з ознаками зими, пелюстки на наліпках до цього плакату з ознаками зими, пшоно, насіння, годівниця, іграшкова синичка, кубики з зимовим та літнім одягом, медальки заламіновані з картинкою «Рукавичка»

Хід заняття   Вихователь: Діти, давайте ми з вами відправимось у казку «Рукавичка». Для цього потрібно сказати чарівні слова : « Один, два, покрути...
Слайд № 18

Хід заняття   Вихователь: Діти, давайте ми з вами відправимось у казку «Рукавичка». Для цього потрібно сказати чарівні слова : « Один, два, покрутись- в казці «Рукавичка» опинись!» Заплющимо очі. ( На екрані слайд №1). Ось ми з вами і опинились у казці. ( Аудиоказка зі слайдами та завданнями; слайд 2,3,4) Вихователь : Давайте допоможемо зайчикові розібратись, чому на дворі все біле і дуже холодно. Діти: Викладають картину з ознаками зими, називаючи що відбувається зимою. Вихователь: Слухаємо, що ж далі було. ( слайд 5). Давайте допоможемо лисичці нагодувати пташок. Для цього нам потрібно відібрати насіння від пшона, щоб пшоном нагодувати маленьких пташок, а насінням- великих. Діти: З ємкості, де лежить разом пшоно та насіння вибирают в окрему тарілочку насіння і ставлять в годівницю. Вихователь: Які молодці! Нагодували пташок, а ось прилетіла вже й перша пташечка( ставить в годівницю іграшкову синичку). Пташки наїлись і почали співати від радощів, давайте ми з вами відгадаємо хто прилетів до годівниці і заспівав. ( слайд 6-11). Спочатку спів птаха, а на наступному слайді сам птах ( синиця, ворона, горобець). Діти називають, на їхню думку, хто буде їсти велике насіння ( ворона), а хто маленькі зернятка- пшоно ( синиця, горобець).

Вихователь: А тепер давайте трішечки пограємо. Фізкультхвилика «У володарки зими» У володарки зими трішечки замерзли ми: Січень каже пострибай, гру...
Слайд № 19

Вихователь: А тепер давайте трішечки пограємо. Фізкультхвилика «У володарки зими» У володарки зими трішечки замерзли ми: Січень каже пострибай, грудень каже присідай Встали, сіли, встали, сіли- розігріли наше тіло Лютий місяць нагадав- час нам братися до справ! Вихователь: Слухаємо далі казку ( слайд 12). Давайте допоможемо звірятам повернутись додому. Онлайн гра « Хто де Живе» дикі і домашні тварини. Діти називають тварину, та кажуть де вона живе – на фермі чи в лісі і за допомогою сенсорного екрану перетягують тварину у відповідне місце. Вихователь: Які молодці, впорались із завданням! Тепер звірята не змерзнуть, тому що вони потрапили до своїх будиночків. Слухаємо що ж далі було. ( слайд 13) Давайте допоможемо дідові знайти потрібний «теплий» одяг. Діти: Сідають за столи і на кубиках, на яких є теплий і літній одяг вибирають теплий, при цьому називають предмети одягу. Після того, як діти назвуть потрібний одяг ( слайд 14) Вихователь: Молодці діти! Погляньте і справді подаруночки! ( вихователь дістає маленький кошик з медальками і роздає дітям). А нам час повертатись у групу. Кажемо чарівні слова : «Один, два, покрутись- в групі знову опинись!» Заплющимо очі ( слайд 15). Ось ми з вами і опинились у групі. В якій ми казці були? Кого із звірят ми зустріли? В чому ми зайчику допомогли розібратись? Як лисичці допомогли? А у Ведмедя яке було прохання? А діду що допомогли вибрати?.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця