Перелік орієнтовних заходів щодо планування роботи з обдарованими дітьми

Опис документу:
Обдарованими називають тих, хто показує гарні результати або високий рівень здібностей в одній чи декількох галузях діяльності: загальні інтелектуальні здібності, академічні здібності, продуктивне мислення, здібності до лідерства, художні й артистичні здібності, психомоторні здібності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перелік орієнтовних заходів

щодо планування роботи з обдарованими дітьми

 

1.    Створити інформаційні банки даних "Обдарованість".

2. Взяти участь в обласному конкурсі авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей.

3.    Розробити систему адресної підтримки обдарованих дітей, які є переможцями всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів.

4.    Систематизація матеріалів періодичних видань з проблеми дитячої обдарованості.

5. Проведення проблемних та навчальних семінарів з метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.

6.    Удосконалення структури учнівських наукових товариств.

7.    Організація відкритого захисту власних проектів із організації роботи з обдарованими дітьми

8.    Проведення учнівських науково-практичних конференції, конкурсів.

9.    Організація і проведення предметних олімпіад.

10.  Розробка авторських програм спецкурсів у системі факультативних занять із врахуванням індивідуальних здібностей обдарованих дітей.

11.    Формування груп для сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі.

12.   Підготовка до друку методичних вказівок, розроблених вчителями, які працюють з обдарованими дітьми в системі факультативних занять.

13. Організація і проведення творчих звітів за результатами роботи факультативів, предметних гуртків, студій.

14.  Введення нових розвивальних курсів.

15.  Здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей.

16.  Організація постійно діючого семінару для класних керівників "Обдаровані діти в умовах масової школи" із залученням лікаря, психолога, спеціалістів управління освіти.

17. Забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, республіканських конкурсах різного напряму.

18.  Удосконалення діяльності шкільного театру.

19. Розробка системи діагностики рівня професійної компетенції вчителів, які працюють з обдарованими дітьми

20.     Розробка системи стимулювання вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.

21.   Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам обдарованих дітей.

22.   Організація роботи з виявлення професійних нахилів обдарованих дітей - учнів 9-их класів.

23.    Обговорення проблем організації роботи з обдарованими дітьми і визначення подальших перспектив на педраді (засіданні науково-методичної ради, засіданнях методичних об'єднань.

24.     Розробка пам'яток, алгоритмів для обдарованих дітей, методик самостійної дослідницької діяльності.

25.Створення в навчальних кабінетах картотеки матеріалів підвищеного рівня складності.

26.Оформлення стенду "Організація роботи з обдарованими дітьми":

•  психолого-педагогічні основи змісту роботи з обдарованими дітьми;

•     що таке обдарованість;

•     інформаційний бюлетень про новинки психолого- педагогічної літератури з даної проблеми;

•  перспективи роботи з обдарованими дітьми.

27.Організація творчих звітів учителів, які працюють з обдарованими дітьми за напрямами:

•  гуманітарним;

•  фізико-математичним;

•  природничо-науковим;

•  художньо-естетичним.

28.Організація семінару для молодих спеціалістів, які працюють з обдарованими дітьми.

29.Ознайомлення педагогічних колективів з міською і районною програмами "Обдарована дитина".

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн