Основний перелік питань для визначення мети відвідування уроків

Опис документу:
Найважливішою умовою підвищення якості навчально-виховного процесу є правильно організований контроль всередині школи. Здійснюючи контроль, керівники школи вивчають стан навчальної, виховної роботи, виконання державної програми, рівень знань, розвитку та вихованості учнів, індивідуальну педагогічну майстерність учителів і на цій основі забезпечують підвищення ефективності керівництва навчально-виховним процесом. Джерело: інтернет-ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Основний перелік питань

для визначення мети відвідування уроків

  1. Забезпечення єдності навчальної, виховної та розвивальної мети уроку.

  2. Реалізація вчителем основних дидактичних принципів навчання.

  3. Ефективність застосування методів навчання.

  4. Ефективність застосування форм навчання.

  5. Використання інноваційних форм та методів навчання.

  6. Ефективність використання ІКТ на уроці.

  7. Форми і методи формування внутрішньої мотивації навчання.

  8. Застосування проблемного навчання.

  9. Розвиток активної пізнавальної діяльності, самостійності учнів через ефективне використання методів навчання.

  10. Ефективність навчальної роботи на уроці, формування вмінь аналізувати, робити висновки і узагальнення.

  11. Шляхи забезпечення розвитку пізнавально-практичної діяльності учнів.

  12. Стимулювання активності учнів, формування навичок самостійної роботи, розвиток відтворюючої і творчої уяви.

  13. Організація навчальної діяльності учнів, доцільність структури уроку, взаємодія його компонентів.

  14. Організація самостійної роботи учнів на уроці.

  15. Диференціація навчання.

  16. Дотримання вимог навчальної програми з оцінювання ЗУН учнів.

  17. Реалізація вчителем виховного потенціалу уроку.

  18. Практична спрямованість викладання предмета.

  19. Реалізація завдань естетичного виховання школярів.

  20. Виховання патріотизму та національної свідомості.

  21. Особистісний підхід педагога до виховання учнів у процесі навчально- пізнавальної діяльності

  22. Забезпечення розвитку мислення учнів на уроці.

  23. Розвиток творчих здібностей дитини.

  24. Ефективність роботи вчителя з розвитку мови учнів, збагачення словникового запасу.

  25. Робота вчителя над удосконаленням навичок читання учнів.

  26. Формування в учнів інтересу до вивчення рідної мови.

  27. Організація ігрової діяльності учнів на уроці.

  28. Використання краєзнавчого матеріалу на уроці.

  29. Здійснення індивідуального підходу до учнів.

  30. Оптимальність об'єму і складність домашнього завдання. Інструктаж з його виконання.

  31. Система контролю за рівнем знань учнів.

  32. Виявлення прогалин і типових недоліків у знаннях учнів.

  33. Робота з невстигаючими учнями на уроці.

  34. Надання методичної допомоги вчителю.

  35. Ознайомлення з роботою молодого (нового) вчителя.

  36. Реалізація міжпредметних та внутріпредметних зв'язків.

  37. Вивчення раціонального використання учителем часу.

  38. Володіння вчителя психологією спілкування з учнями.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!