Матеріал:

Педрада "Про наступність початкової та основної школи. Стан. Проблеми. Перспективи. НУШ"

zip
14.12.2022
35 1
Дорослі

3660

0

придбати матеріал
Ціна:

50 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Матеріали педради Про наступність початкової та основної школи. Стан. Проблеми. Перспективи (за наслідками класно-узагальнюючого моніторингу освітнього процесу в 5 класі НУШ)

Наступність в освіті! – навчання в Новій українській школі.

Чому так важливо звертати увагу на наступність в освіті? В чому важливість спадковості в навчанні для Нової української школи?

Саме зараз – коли впроваджуються всі засади Нової школи, “золотий час” приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти.
Звісно, що від народження і все життя ми здобуваємо досвід (життєвий, професійний, за інтересами і покликанням), і процес навчання іде весь час, лише іноді маючи окремі критичні точки підвищеного навантаження – коли вивчається одночасно декілька категорично різних напрямків.

Вміст матеріалу: показано 6 з 14 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
zip
педрада наступність.zip
702,1 Кб
придбати матеріал
Ціна:

50 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Педрада "Поціновування як процес формування особистості нової української школи"

zip
Педрада "Поціновування як процес формування особистості нової української школи"

236

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
IV—VI курси, дорослі та змішані

60 грн

Довідка "Про адаптацію учнів 5 класу НУШ до навчання в основній школі"

docx
Довідка "Про адаптацію учнів 5 класу НУШ до навчання в основній школі"

747

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
V—VI курси, дорослі та змішані

30 грн

Педрада "Сучасні педагогічні тенденції та перспективи подолання освітніх втрат у закладі освіти"

zip
Педрада "Сучасні педагогічні тенденції та перспективи подолання  освітніх втрат у закладі освіти"

2687

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
VI курс, дорослі та змішані

50 грн

Педрада "Про педагога нової української школи – агента змін, успішного учителя та фахівця"

zip
Педрада "Про педагога нової української школи – агента змін, успішного учителя та фахівця"

225

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
дорослі

40 грн

Матеріал педради "Імідж учителя"

zip
Матеріал педради "Імідж учителя"

130

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
III—VI курси, дорослі та змішані

46 грн

Схожі матеріали

Методика реалізації практичного компоненту навчальної програми на уроках географії

doc
Методика реалізації практичного компоненту навчальної програми на уроках географії

3455

Аватар профіля Озарчук Андрій Валерійович
Педагогіка

ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

docx
ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

8450

Аватар профіля Антоненко Любов Степанівна
Педагогіка

ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

docx
ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

2208

Аватар профіля Антоненко Любов Степанівна
Педагогіка

Майстерність вчителя в умовах реформування освіти

docx
Майстерність вчителя в умовах реформування освіти

3006

Аватар профіля Кравченко Діана Олександівна
Педагогіка
1 клас

Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти”

doc
Мовленнєві заняття в системі  сучасної дошкільної освіти”

3137

Аватар профіля Ашахман Дар'я Олександрівна
Педагогіка
5—6 років