Педагогіка "Формування орфографічної пильності в учнів початкових класів".

Опис документу:
В початкових класах закладаються основи грамотного письма, тому вже з першого класу необхідно працювати над формуванням в учнів орфографічних умінь та орфографічної пильності. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Формування орфографічної пильності в учнів початкових класів.

В початкових класах закладаються основи грамотного письма, тому 
вже з першого класу необхідно працювати над формуванням в учнів 
орфографічних умінь та орфографічної пильності.

Навчання правопису невіддільне від усієї навчальної роботи з мови. Орфографічна грамотність як частина всієї мовної культурискладається з таких етапів:

І. Вивчення теоретичного матеріалу (засвоєння орфографічного правила).

ІІ. Проведення системи тренувальних вправ, що забезпечують вироблення необхідних умінь і навичок.

У початковій школі вивчають такі правила орфографії:

-         вживання букв для позначення звуків мови;

-         вживання великої букв;

-         загальні правила переносу слів з рядка в рядок;

-         вживання м’якого знаку;

-         подвоєння букв;

-         спрощення в групах приголосних;

-         чергування голосних;

-         чергування приголосних;

-         сполучення букв ЙО, ЬО;

-         вживання апострофа;

вживання букв И, І після Г, К, Х, Ж, Ч, Ш, Щ.

Як підтверджує педагогічний досвід, орфографічна грамотність учнів
залежить від загального рівня мовної культури, від ступеня розвитку усної
та писемної мови.

Молодшим школярам важко усвідомити системність правил української  орфографії, оскільки вони не вивчають орфографію як окремий розділ;
вивчення орфографії проводиться в нерозривному зв’язку з морфологією, будовою слова і словотворенням. Не розкриваються системні зв’язки між окремими правилами та загальні закономірності правопису.

 Учням важко зрозуміти таке поняття, як орфограма. Орфограма - це написання слова, що відповідає орфографічному правилу. Засвоєння орфограм у початковій школі закладає основи грамотності. Вміння виділяти орфограму в слові тісно пов’язане з орфографічною пильністю. Потрібно вчити учнів безпосередньо в процесі письма виділяти будь-які орфограми, пов’язані з відхиленням від  фонематичного закону українського письма, незалежно від способу перевірки цих орфограм.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.