! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Папка класного керівника (2018-2019 н.р.)

Опис документу:
Папка класного керівника (2018-2019 н.р.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КЗ НВК «Сватівська ЗШ І ст. – гімназія»

ПАПКА 6-а класу

Класний керівник:

Бочарова Анастасія Володимирівна

2018 – 2019 н. р.

Зміст папки класного керівника

  1. План виховної роботи

  2. Мета виховної роботи НВК

  3. Мета та завдання виховної роботи класу

  4. Нормативні документи, які використовуються в роботі класного керівника

  5. Циклограма, функції, пам’ятка, зміст роботи класного керівника

  6. Завдання виховного процесу

  7. Форми роботи класного керівника

  8. Загальні відомості про учнів

  9. Зайнятість учнів в позаурочний час

  10. Психолого-педагогічна характеристика класу

  11. Структура учнівського самоврядування

  12. Участь учнів в конкурсах, нагороди, перемоги

  13. Розклад уроків і дзвінків

  14. Пам’ятки черговим по класу

  15. Статут класу

  16. Лист здоров’я

  17. Орієнтовне положення про батьківський комітет класу

  18. Відомості про батьків. Відомості про батьківський комітет

  19. Індивідуальна робота з батьками

  20. Тематика батьківських зборів

  21. Шаблон протоколу батьківських зборів, протоколи батьківських зборів

  22. Карта вихованості учнів. Критерії вихованості

  23. Тест на визначення згуртованості колективу

  24. Робота з вчителями-предметниками, що викладають у класі

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відомості про учнів 5-а класу

ПІБ дитини

Дата нар.

Адреса

Номер телефону дитини

ПІБ батьків

Місце роботи

Номер телефону батьків

1

Акіньшин

Дмитро

Дмитрович

23.04.2007

Вул. Столбового, 3

050 132 7482

Акіньшина

Ольга

Сергіївна

ЗОШ №6, вчитель

050 181 4061

Акіньшин

Дмитро

Васильович

ФГТ «Світанок»

(юрист)

050 181 4060

2

Богучарська

Анжеліна

Романівна

15.07.2007

Вул. Трударів, 106

Богучарська

Світлана

Леонідівна

ТОВ «Супернет», бухгалтер

099 631 4892

Богучарський

Роман

Вікторович

ТОВ «Супернет», директор

095 051 7369

3

Бородавка

Дар’я

Андріївна

01.10.2006

Вул. Садова, 197/2

Саєнко

Наталія

Володимирівна

ЗОШ №1 (декрет)

066 603 0274

4

Кліменко

Каріна

Денисівна

22.10.2006

Пров. Залізничний, 18

097 414 7024

Кліменко Олена

Дмитрівна

Домогосподарка

095 308 0426

5

Колтак

Віталіна

Максимівна

29.09.2007

Пл. 50-річча Пермоги, 31/7

095 525 9300

Колтак

Анна Олександрівна

ЗОШ №2, вчитель початкових класів

099 729 9407

6

Остапенко

Діана

Євгенівна

05.01.2008

Вул. Горького, 86

096 258 6283

Остапенко

Марина

Євгенівна

Магазин «Подарунки»,

продавець

050 038 7452

7

Петренко

Дар’я

Юріївна

09.02.2007

Вул. Розумного, 33а

095 114 3433

Петренко Ольга

Ігорівна

ТОВ «ЛЕО» Сватівський РЕМ економіст

099 980 7137

Петренко

Юрій

Анатолійович

ТОВ «ЛЕО» Сватівський РЕМ головний інженер

099 980 7571

8

Петрова

Анастасія

Олександрівна

29.05.2007

Вул. Мічуріна, 3

Петрова

Олена

Юріївна

На заробітках

099 018 9651

Погорєлов

Олександр

Юрійович

На заробітках

095 203 6578

9

Пєший

Олександр

Сергійович

13.02.2007

с. Гончарівка, вул. Першотравнева,

28

Пєша

Маргарита

Олександрівна

Домогосподарка

066 887 4225

Пєший

Сергій

Васильович

На заробітках

099 281 8605

10

Погорілова

Софія

Володимирівна

25.07.2007

Вул. Водоп’янова, 47

Погорілова

Людмила Миколаївна

(бабуся)

Пенсіонер

050 567 8510

11

Почтарьова

Єлизавета

Володимирівна

30.10.2006

Вул. Красноріченська,

23

095 928 4694

Почтарьова

Людмила

Леонідівна

Домогосподарка

095 350 2745

Почтарьов

Володимир

Миколайович

Пенсіонер МВС

050 961 0428

12

Рошка

Марія

Іванівна

26.05.2007

Вул. Красноріченська,

41

Рошка

Олена

Сергіївна

На заробітках

099 715 0676

Рошка

Іван

Кириович

На заробітках

13

Рядозубова

Дар’я

Юріївна

14.07.2007

Пров. Красний, 11

066 924 6765

Рядозубова

Лілія

Олександрівна

Домогосподарка

099 121 8242

Кулініч

Юрій

Васильович

На заробітках

14

Чаплинський

Владислав

Юрійович

12.02.2007

Вулю Робоча, 13

095 651 7015

Чаплинська

Марина

Миколаївна

Реалізатор

099 026 9148

Чаплинський

Юрій

Миколайвич

Водій

066 180 7154

15

Грідасова

Анна

Олександрівна

12.04.2007

Вул. Садово-Набережна, 8

Грідасова

Олена

Миколаївна

Сватівський

інтернат, пед.-організ.

066 360 4644

Грідасов

Олександр

Володимирович

Сватівський військомат, рота охрани

066 883 4351

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відомість про зайнятість учнів

у позаурочний час

ПІ учня

Гуртки, секції

1

Акіньшин Д.

Школа мистецтв (образотворче мистецтво)

2

Богучарська А.

Школа мистецтв (піаніно, хореографічний колектив «Соняшник»)

3

Бородавка Д.

Школа мистецтв (акардіон, хореографічний колектив «Соняшник»)

4

Кліменко К.

Школа мистецтв (хореографічний колектив «Соняшник»)

5

Колтак В.

Школа мистецтв (хореографічний колектив «Соняшник»)

6

Остапенко Д.

Школа мистецтв (хор, вокал, піаніно)

7

Петренко Д.

Школа мистецтв (хореографічний колектив «Соняшник»)

8

Петрова А.

Школа мистецтв (хореографічний колектив «Світанок»)

9

Пєший О.

10

Погорілова С.

Школа мистецтв (хор, піаніно)

11

Почтарьова Є.

Школа мистецтв (піаніно, хореографічний колектив «Соняшник»)

12

Рошка М.

Школа мистецтв (хореографічний колектив «Світанок»)

13

Рядозубова Д.

Школа мистецтв (вокал, піаніно)

14

Чаплинський В.

15

Грідасова А.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Психолого-педагогічна характеристика класного колективу

  1. Склад класу: клас складається з 15 осіб, з них 12 дівчаток і 3 хлопя, вік класу в середньому 11 років, всі вони організовані та працездатні, розвинуті відповідно до свого віку.

  2. Рівень розвитку колективу: на даному етапі колектив сформований повністю, учні добре ладнають один з одним, підтримують та допомагають, атмосфера в класі привітня та дружня. В класі сформований актив – учні які несуть певну відповідальність у тій чи іншій сфері шкільного та класного життя, вони активно приймають участь в діяльності школи та класу, уміло виконують свої обов’язки, їх діяльність спрямована на підтримання взаємозв’язку в колективі класу. В класі виділяються учні – лідери, це Богучарська Анжеліна, Пертренко Дар’я, Петрова Анастасія, Рядозубова Дар’я та Чаплинський Владислав. Вони мають авторитет в класі та у вчителів, це допомагає їм утримувати дисципліну та порядок у класі, налагоджувати взаємовиручку та підтримку між учнями в класі.

  1. Рівень морально-духовного розвитку колективу: кожний учень класу – індивідульний, але разом вони складають цілісний механізм. Рівень їхнього сприйняття загальнолюдських цінностей - вище середнього, на етапі формування; провівши декілька занять в класі, стало зрозуміло, що учні сприймають загальнолюдські цінності і у них виховане почуття бережливого ставлення до цих цінностей; вікові особливості учнів класу передбачають їх бурхливий вияв емоцій та почуттів та реакції на них; проте, діти знають міру у виявленні емоцій і намагаються стримуватися у відповідних ситуаціях.

  2. Рівень фізичного розвитку колективу: загальний стан здоров'я учнів на вище середнього рівні; ставлення до фізичної культури і спорту позитивне, учні ведуть активний, здоровий спосіб життя, відвідують хореографічні гуртки та беруть участь у різних змаганнях.

  3. Рівень трудового виховання: учні класу ставляться відповідально до трудової діяльності, виконують поставлені їм завдання без вагань, змушувати не приходиться, все виконується відповідально, чітко і своєчасно.

  4. Рівень естетичного виховання: помітно, що почуття прекрасного у дітей класу сформоване на високому рівні, адже вони цікавляться різними видами мистецтва, дівчата відвідують хореографічні заняття, дехто з хлопців чудово малюють.

  5. Шляхи та засоби подальшого формування класного колективу: колектив 6-А класу сформований, проте було б добре, щоб діти частіше проводили час разом у позаурочний час, виконували завдання, в яких могли брати участь усі, варто було б разом відвідувати психологічні та соціальні тренінги, брати участь в художніх гуртках.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Самоврядування 6-А класу

Командир класу

(відповідальний за дисципліну, харчування та виконання обов’язків своїх однокласників)

Рядозубова Дар’я

Заступник командира класу

(відповідальний за дисципліну, за зовнішній вигляд та своєчасне відвідування занять)

Петренко Дар’я

Культурно-масовий сектор

(відповідальні за постановку виступів від класу у шкільних заходах та учать у художніх конкурсах)

Образотворче мистецтво

Акіньшин Дмитро

Богучарська Анжеліна

Колтак Віталіна

Кліменко Карина

Остапенко Діана

Почтарьова Єлизавета

Хореографія (колектив «Соняшник»)

Богучарська Анжеліна

Бородавка Дар’я

Колтак Віталіна

Петренко Дар’я

Почтарьова Єлизавета

Хореографія (колектив «Світанок»)

Кліменко Карина

Петрова Анастасія

Рошка Марія

Піаніно, акардіон

Богучарська Анжеліна

Бородавка Дар’я

Остапенко Діана

Погорілова Софія

Почтарьова Єлизавета

Рядозубова Дар’я

Вокал

Остапенко Діана

Рядозубова Дар’я

Спортивний сектор

(відповідальні за участь у спортивних змаганнях школи)

Акіньшин Дмитро

Бородавка Дар’я

Колтак Віталіна

Кліменко Карина

Петренко Дар’я

Почтарьова Єлизавета

Рошка Марія

Чаплинський Владислав

Редколегія

(відповідальні за написання статей від класу та за участь у літературних конкурсах)

Остапенко Діана

Богучарська Анжеліна

Рядозубова Дар’я

Волонтери

(відповідальні за поздоровлення зі святами ветерана педагогічної праці Столяренко Любов Олексіївни)

Петрова Анастасія

Погорілова Софія

Пєший Олександр

Остапенко Діана

Богучарська Анжеліна

Кліменко Карина

Бородавка Дар’я

Сектор «Green»

відповідальний заприбирання території

Богучарська Анжеліна

відповідальний за озеленіння

Остапенко Діана

Сектор «БЖД»

відповідальний за енергозбереження

Почтарьова Єлизавета

Пєший Олександр

відповідальний за чергування

Кліменко Каріна

Бородавка Дар’я

відповідальний за стан меблів

Петрова Анастасія

Рошка Марія

відповідальний за дисципліну на перервах у класі та коридорі

Колтак Віталіна

Акіньшин Дмитро

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Участь учнів в конкурсах,

нагороди, перемоги

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розклад класу

Понеділок

Вівторок

Середа

1.

1.

1.

2.

2.

2.

3.

3.

3.

4.

4.

4.

5.

5.

5.

6.

6.

6.

7.

7.

7.

Четвер

П’ятниця

Субота

1.

1.

1.

2.

2.

2.

3.

3.

3.

4.

4.

4.

5.

5.

5.

6.

6.

6.

7.
7.
7.
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Режим роботи навчального закладу

Початок занять _______________________________________________

Завершення занять _____________________________________________

Розклад дзвоників

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

Канікули

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Завершення навчального року _______________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Графік чергування

День тижня

ПІ дитини

ПН

ВТ

СР

ЧТ

ПТ

Акіньшин Дмитро

Богучарська Анжеліна

Бородавка Дар’я

Кліменко Каріна

Колтак Віталіна

Остапенко Діана

Петренко Дар’я

Петрова Анастасія

Пєший Олександр

Погорілова Софія

Почтарьова Єлизавета

Рошка Марія

Рядозубова Дар’я

Чаплинський Владислав

Грідасова Анна

Обов’язки чергових:

  • Витирати дошку після кожного уроку;

  • Слідкувати за порядком в класі під час дня;

  • Чергувати в столовій після обіду;

  • Замітати, витирати пил після 4-ого уроку та після навчальних занять.

  • З ранку поливати квіти.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Статут класу

1. Навчіться дружити і бути доброзичливими.

2. З повагою ставтеся один до одного, поважайте думку інших.

3. Сумлінно працюйте на уроках та вдома.

4. Дорожіть честю школи.

5. На перерві не бігайте. Дотримуйтесь правил безпеки, щоб уникнути травм.

6. Не робіть іншим такого, чого не хотіли б, щоб зробили вам.

7. Не говоріть образливих слів, а коли вже сказали, то майте мужність вибачитися.

8. Умійте вибачати інших і ніколи не мстіться.

9. Будьте ввічливими в розмові. Не перебивайте однокласника, коли він відповідає. Не перебивайте вчителя, коли він говорить.

10. У скрутну хвилину підтримуйте один одного.

11. Не чіпайте чужі особисті речі (портфель, підручники, олівці, ручки).

12. Поважайте чистоту в приміщенні школи.

13. Бережно ставтеся до шкільного майна.

14. Дотримуйтеся правил особистої гігієни.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЛИСТ ЗДОРОВ’Я

учнів 6-А класу КЗ «НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія» на 2018-2019 навчальний рік

з/п

Прізвище, ім’я

учнів

Дата народження

Зріст, см

Розмір меблів (група меблів)

Група здоров’я

Патологічна ураженість (порушення зору; слуху; постави; учні, які часто хворіють)

Медична група з фізичної культури

Термін дії

Зміна медичної групи з фізичної культури

Термін дії

Акіньшин Дмитро

23.04.2007

154

ІV (146-160)

І

«Д» облік травм.

основна

21.03.2019

Богучарська Анжеліна

15.07.2007

141

ІІІ (130-145)

І

«Д» облік травм.

основна

21.03.2019

Бородавка Дар’я

01.10.2006

155

ІV (146-160)

І

«Д» облік травм., окуліста

основна

21.03.2019

Кліменко Каріна

22.10.2006

153

ІV (146-160)

І

«Д» облік окуліста

основна

21.03.2019

Колтак Віталіна

29.09.2007

149

ІV (146-160)

І

Здорова

основна

21.03.2019

Остапенко Діана

05.01.2008

150

ІV (146-160)

І

Здорова

основна

21.03.2019

Петренко Дар’я

09.02.2007

146

ІV (146-160)

І

Здорова

основна

21.03.2019

Петрова Анастасія

29.05.2007

132

ІІІ (130-145)

І

Здорова

основна

21.03.2019

Пєший Олександр

13.02.2007

140

ІІІ (130-145)

ІІІ

«Д» облік окуліста

спеціальна

21.03.2019

Погорілова Софія

25.07.2007

143

ІV (146-160)

ІІ

«Д» облік травм., педіатра

підготовча

21.03.2019

Почтарьова Єлизавета

30.10.2006

150

ІV (146-160)

ІІ

«Д» облік педіатра

підготовча

21.03.2019

Рошка Марія

26.05.2007

152

ІV (146-160)

ІІ

«Д» облік окуліста

підготовча

21.03.2019

Рядозубова Дар’я

14.07.2007

136

ІІІ (130-145)

І

«Д» облік окуліста

основна

21.03.2019

Чаплинський Владисав

12.02.2007

146

ІV (146-160)

ІІ

«Д» облік окуліста

підготовча

21.03.2019

Грідасова Анна

12.04.2007

146

ІV (146-160)

І

«Д» облік окуліста

основна

14.03.2019

Класний керівник ___________ ___________________

Вчитель фізкультури ___________ ___________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Орієнтовне положення

про батьківський комітет класу

    1. Батьківський комітет класу – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння педагогічному колективові вчителів, які працюють із класом, класному керівникові, співпраці родини та школи на користь учнів класу

    2. Батьківський комітет обирається на батьківських зборах на початку навчального року терміном на один навчальний рік

    3. До батьківського комітету класу можуть бути обрані батьки будь – якого учня класу за їхнім бажанням або згідно з пропозицією більшості учасників батьківських зборів

    4. Голова батьківського комітету обирається з числа членів батьківського комітету на першому засіданні

    5. Про свою діяльність батьківський комітет звітує перед батьківськими зборами

    6. Збори батьків мають право вимагати від батьківського комітету позачергового звітування, якщо існують підстави для сумнівів у діях останнього

    7. Батьківський комітет класу бере участь у засіданнях ради школи, шкільних конференціях, зустрічах батьківських комітетів класу зі шкільною адміністрацією

    8. Засідання батьківського комітету класу відбуваються три – чотири рази за навчальну чверть. Ухвалені рішення фіксуються в протоколі, який зберігається в голові батьківського комітету.

Батьківський комітет класу зобов’язаний

      • Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;

      • Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;

      • Впливати на формування культури батьківського спілкування;

      • За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими організаціями;

      • Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого покоління;

      • Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо – виховного процесу в школі;

      • Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.

Батьківський комітет має право

        • Брати активну участь в організації освітньо – виховного процесу класу;

        • Допомагати класному керівникові та школі в придбанні підручників і посібників;

        • Разом з класним керівником відвідувати учнів удома;

        • Бути присутнім на уроках і позакласних заходах;

        • Висловлювати свій погляд на проведення класних заходів;

        • Разом із класним керівником впливати на безвідповідальних батьків;

        • Проводити бесіди з проблемними учнями;

        • Підтримувати тісний контакт із правоохоронними органами та громадськими організаціями з метою захисту прав та інтересів дитини і родини;

        • За необхідності залучати фахівців різних галузей для розв’язання проблем сімейного виховання.

Закони батьківської істини

Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!

Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.

Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.

Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це.

Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.

Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською відповідальністю.

Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.

Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!

Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».

Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.

Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Робота з батьками

Батьківські збори

з/п

Дата проведення

Тема зборів

Кількість присутніх

1.

2.

3.

4.

5

6

7

Склад батьківського комітету

з/п

ПІБ батьків

Місто роботи

Телефон

Доручення

1.

2.

3.

4.

Індивідуальна робота з батьками

Дата

ПІБ

Проблема

Форма проведення

Результат

Листок обліку відвідування батьківських зборів

ПІБ батьків

Дата проведення батьківських зборів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Орієнтовна тематика батьківських зборів

ПЕРШІ ЗБОРИ.

РОЛЬ КНИГИ В РОЗВИТКУ ЯКОСТЕЙ ЛЮДИНИ

Форма проведення: «круглий стіл».

Задачі зборів:

1. Показати батькам значення книги, літератури у вихованні дітей.

2. Розвивати в батьків інтерес до формування в дітей бажання читати.

3. Познайомити батьків з результатами спостереження за розвитком читацьких здібностей учнів.

Питання для обговорення:

  • Що являє собою підручник?

  • Яку роль відіграє книга у вашій родині?

  • Які традиції вашій родині?

  • Як ваші діти ставляться до підручника й до книги взагалі? Чи люблять читати книги?

  • Збори проходять за участю дітей.

План проведення зборів

I. Анкетування батьків (можливе й анкетування дітей з аналогічних питань). Результати анкетування класний керівник використовує для подальшої роботи з батьками й учнями.

II. Виступ бібліотекаря школи з аналізом читацьких умінь, запитів учнів. Нагородження найбільш читаючих дітей.

III. Виступ учителів-предметників з повідомленнями для дітей та їхніх батьків про те, що собою представляє підручник і які основні вимоги до уроку.

IV. Виступ батьків і дітей з проблеми:

  • книга в нашій родині;

  • традиції нашої родини;

  • ставлення учнів до читання (результат техніки читання в 6-му класі).

V. Відкриття «Книги рекордів» класу. Виявлення найактивнішого читача.

Анкета для батьків

1. Чи любить ваша дитина читати? Яким книгам вона віддає перевагу?

2. Як прочитується книга: швидко чи ні?

3. Які книги люблять у вашій родині?

4. Чи ваша дитина вважає книгу хорошим подарунком?

ДРУГІ ЗБОРИ.

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА ТА ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Задачі зборів:

1. Познайомити батьків з результатами обстежень фізичного розвитку дітей.

2. Формувати культуру фізичного виховання дітей.

Питання для обговорення:

  • Фізіологічні проблеми дорослішання дітей (виступ лікаря).

  • Задачі фізвиховання, вимоги до уроку, проблеми класу. Шляхи їх рішення, спортивні гуртки та секції (виступ учителя фізичної культури).

  • Проблеми фізичного розвитку учнів, шляхи рішення проблеми у класі (виступ класного керівника).

План проведення зборів

I. Анкетування учнів.

II. Повідомлення результатів обстеження фізичного розвитку дітей. Проводиться шкільним лікарем, медичною сестрою, учителем фізкультури.

III. Виступ класного керівника.

Анкета для учнів

1. Чи любиш ти уроки фізичної культури?

2. Чим тобі подобається займатись на уроці?

3. Що би ти хотів виправити в собі за допомогою цих уроків?

4. Що би ти хотів побажати учителю фізичної культури?

Цікавим буде порівняння результатів анкетування батьків та учнів, проведеного за цією тематикою раніше.

ТРЕТІ ЗБОРИ.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ УРОКУ. ВІД ЧОГО ВОНА ЗАЛЕЖИТЬ?

Задачі зборів:

1. Познайомити батьків з результатами аналізу навчальної діяльності учнів класу.

2. Показати батькам досягнення та проаналізувати причини навчальних невдач школярів.

Питання для обговорення:

Аналіз уроків з різних предметів, на яких був присутній і класний керівник, проблема активності учнів на уроці.

План проведення зборів

I. Виступ класного керівника про проблему активності учнів на уроці.

II. Рекомендації батькам.

ЧЕТВЕРТІ ЗБОРИ.

ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Форма проведення: обговорення разом з учнями.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Короткий план батьківських зборів №_____

Протокол

батьківських зборів №____

від «____» _______________ 2______г.

Присутні:

Запрошені:

Відсутні:

За темою зборів виступали:

Рішення зборів:

Класний керівник:

Голова батьківського комітету:

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта вихованості учнів

Критерії вихованості

Рівень вихованості

високий

середній

низький

1

Відношення до оточуючих людей

+

2

Відношення до праці

+

3

Відношення до навчальної праці та науковим заняттям

+

4

Відношення до своєї Батьківщини, громадянським правам та обов’язкам

+

5

Відношення до навколишнього середовища

+

6

Відношення до прекрасного, до мистецтва та культури, до естетичних цінностей

+

7

Відношення до самого себе

+

ПІП учня

Критерії вихованості

1

2

3

4

5

6

7

1

Акіньшин Дмитро

Дмитрович

+

2

Богучарська Анжеліна

Романівна

+

3

Бородавка Дар’я

Андріївна

+

4

Кліменко Карина

Денисівна

+

5

Колтак Віталіна

Максимівна

+

6

Остапенко Діана

Євгенівна

+

7

Петренко Дар’я

Юріївна

+

8

Петрова Анастасія

Олександрівна

+

9

Пєший Олександр

Сергійович

+

10

Погорілова Софія

Володимирівна

+

11

Почтарьова Єлизавета

Володимирівна

+

12

Рошка Марія

Іванівна

+

13

Рядозубова Дар’я

Юріївна

+

14

Чаплинський Владисав

Юрійович

+

15

Грідасова Анна Олександрівна

+

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Методика

«Визначення рівня згуртованості колективу»

Визначте ваше погодження або непогодження про ваш клас, вибравши відповідь, яка найбільше влаштовує вас і поставте «так» чи «ні» біля питання.

1.

Учні нашого класу готові виконати будь-яке громадське доручення.

ні

2.

Учні нашого класу люблять та бажають вчитися.

так

3.

Учні нашого класу добре ставляться один до одного.

так

4.

Учні нашого класу рідко сваряться між собою.

так

5.

Учні нашого класу завжди допомагають один одному.

так

6.

Учні нашого класу часто бувають разом у вільний час.

так

7.

Учні нашого класу активно беруть участь в громадській роботі.

так

8.

Учні нашого класу задоволенні результатами своєї роботи.

так

9.

Учні нашого класу завжди рахуються з думкою інших.

так

10.

Всі позакласні заходи проходять у нас весело та завзято.

так

11.

Учні нашого класу гостро реагують на успіхи і невдачі один одного в навчанні.

ні

12.

Учні нашого класу дружні та доброзичливі.

так

1-4 низька згуртованість

5-8 середній рівень

9-12 високий рівень згуртованості

Висновок: колектив 6-А класу має високий рівень згуртованості.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчителі 6-А класу

Предмет

ПІБ вчителя

Номер телефону

1

Українська мова, Українська література

Колеснікова Ганна Вікторівна

099 063 0235

2

Зарубіжна література

Северіна Тетяна Миколаївна

035 404 7022

3

Англійська мова

Малафєєва Світлана Анатоліївна

050 255 0476

4

Математика,

Теорія ймовірності

Куденко Любов Анатоліївна

050 966 2009

5

Інформатика

Бочарова Анастасія Володимирівна

050 155 6379

6

Історія

Ігнатова Анна Іванівна

093 550 9241

7

Навколишній світ

Скрипник Наталія Іванівна

095 341 3558

8

Біологія

Кайнара Оксана Василівна

050 425 4369

9

Фізична культура

Онопко Дмитро Євгенович

095 386 4453

10

Основи здоров’я

Синенко Світлана Василівна

095 748 0051

11

Трудове навчання (хлопці)

Кузнєцов Володимир Володимирович

050 155 6420

12

Трудове навчання (дівчата)

Свергун Юлія Володимирівна

13

Музичне мистецтво

Ляшик Валерій Петрович

14

Образотворче мистецтво

Павленко Наталія Олексіївна

15

Українознавство

Пархоменко Анна Юріївна

066 893 6915

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Робота з вчителями, які працюють в класі

Відвідування уроків

Дата

Предмет

ПІБ вчителя

Мета відвідування

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета виховної роботи

КЗ «НВК Сватівська ЗОШ І ст.-гімназія»:

формування конкурентоспроможної особистості з постійною потребою самореалізації та самовдосконалення, з гуманістичним світосприйманням і почуттям відповідальності за долю України, її народу, усього людства; створення умов для індивідуального розвитку учнів, стимулювання їхньої творчої активності, більш повної самореалізації у різних видах позаурочної діяльності, виявлення їхніх нахилів та інтересів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСУ

2018–2019 Н.Р.

МЕТА: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

ЗАВДАННЯ:

  • формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;

  • формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення;протистояти виявам несправедливості, жорстокості;

  • формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;

  • виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;

  • виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;

  • формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ,

ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

  • Декларація прав дитини

  • Конвенція ООН про права дитини

  • Закон України «Про освіту»

  • Положення про загальноосвітній навчальний заклад

  • Положення про класного керівника навчального закладу

  • Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти (патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне)

  • План роботи школи

  • План виховної діяльності з класним колективом

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Щоденно:

  • з’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;

  • бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;

  • організація чергування по класу;

  • індивідуальна робота з учнями;

  • контроль зовнішнього вигляду учнів;

  • організація харчування.

Щотижня:

  • проведення годин класного керівника;

  • перевірка щоденників;

  • проведення заходів у класі за планом роботи;

  • робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;

  • контроль за виконанням доручень;

  • організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;

  • робота з батьками;

  • робота з учителями, які працюють у класі;

  • зустріч зі шкільною медсестрою за довідками про хвороби учнів.

Щомісяця:

  • проведення класних зборів;

  • проведення бесід із безпеки життєдіяльності;

  • організація чергування класу по НВК;

  • відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі;

  • консультації у соціального педагога, практичного психолога;

  • тестування та анкетування учнів із метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу;

  • контроль за станом підручників;

  • зустріч із батьківським активом;

  • відвідування учнів удома.

Один раз на семестр:

  • оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;

  • заповнення табелів успішності та вручення їх учням;

  • проведення батьківських зборів;

  • участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників;

  • аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;

  • проведення відкритого виховного заходу;

  • складання плану роботи на канікули.

Один раз на рік:

  • аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік;

  • оформлення особових справ учнів;

  • статистичні відомості про клас (станом на 05 вересня);

  • робота з підручниками (видання, перевірка, здавання);

  • написання характеристик (за необхідністю);

Основні функції класного керівника:

  • діагностуюча;

  • комунікативна;

  • виховна;

  • проектуюча;

  • організаційна;

  • розвивальна;

  • методична;

  • стимулююча;

  • оцінювальна;

  • охоронно - захисна;

  • корективна.

Зміст роботи класного керівника

  1. Вивчення учнів.

  2. Організація учнівського колективу.

  3. Організація учнівського самоврядування.

  4. Робота з батьками та громадськістю.

  5. Організація виховної діяльності за різними напрямками.

  6. Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьків.

ПАМ’ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

Не можна:

  1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.

  2. Насміхатися над дитиною, бо вона стане замкнутою

  3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з’явиться почуття безпідставної провини.

  4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.

  5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

  1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.

  2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.

  3. Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.

  4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.

  5. Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважати інших.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАВДАННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:

  • Формування національної свідомості, любові до рідної землі, родини, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати.

  • Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування нею власної світоглядної позиції.

  • Формування духовного світу дитини засоба ми інтеграції всіх ланок розвивального процесу на основі виробленого досвіду як народної, так і наукової педагогіки.

  • Формування основ світогляду, цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця та ролі в природі і суспільстві.

  • Удосконалення знань, умінь і навичок вихованців через спеціально підібрані і адаптовані засоби різних видів діяльності.

  • Створення умов для реалізації фізичних, естетичних, мо ральних і духовних можливостей кожної дитини.

  • Орієнтувати пізнавальну та практичну діяльність на ознайомлення з кращими надбаннями національної культури.

  • Поєднувати практичну роботу з науково-пізнаваль ною та пошуковою діяльністю.

  • Збагачувати вихованців основами знань з історії рідної культури.

  • Виховувати почуття національної гідності та гордості за культурні надбання українських народних традицій.

  • Задовольняти власні потреби учнів в пізнавальній та практичній діяльності.

  • Шанобливе ставлення до історичних пам’яток, активна діяльність школярів по поліпшенню умов життя в рідній місцевості, участь у відроджені забутих та створені нових національно-культурних традицій регіону.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Форми роботи класного керівника

1

Форми роботи, спільні з шкільним бібліотекарем:

  • керівництво читання

  • аналіз читацьких формулярів

  • бібліотечно-бібліографічні заняття

  • захист читатських формулярів

  • презентація нових книг, вечори поезії та інші форми пропаганди книги

2

Спільно з учителями-предметниками,

керівниками гуртків, секцій:

  • обмін інформацією

  • вироблення єдиних вимог

  • складання програм спільних дій

3

Спільно з шкільним психологом:

  • педконсиліум

  • анкетування

  • спостереження

  • тестування

  • вивчення продуктів діяльності

  • складання програм розвитку особистості учня і учнівського колективу

4

Групові (з батьками):

  • збори

  • психолого-педагогічні практикуми

  • лекції, бесіди, конференції

  • листування

  • відвідування вдома

  • брифінги

  • огляд літератури

  • засідання батьківських клубів

  • засідання батьківського комітету

  • вечори великої сім'ї

  • родинні свята

  • дні відкритих дверей

  • вечори запитань і відповідей

  • позакласний всеобуч

  • аукціон родинної педагогіки

  • альбоми -естафети

  • виставки сімейних реліквій

  • педагогічний всеобуч

5

Групові

(з учнівським колективом):

  • класні години

  • диспути

  • дискусії

  • круглі столи

  • поетичні свічки

  • соціальні ринги

  • історичні розповіді

  • написання творчих робіт

  • огляди-перегуки

  • прес - конференції

  • виставки

  • діалоги

  • години спілкування

  • вечори

6

Індивідуальні:

  • доручення

  • бесіда

  • написання творчих робіт

  • виступи

  • дослідницький пошук

Золоті правила класного керівника

1.       Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2.      Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3.       У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.

4.       Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5.       Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6.       Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7.       Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.

8.       Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9.     Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10.  Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11.  Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12.  Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.

13. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись