ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я Тема: «Корисний відпочинок» (Пісочна терапія)

Опис документу:
Розробка для вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Тема: «Корисний відпочинок»

(Пісочна терапія)

1 клас

Вчитель початкових класів

Криворізької гімназії № 91

Бєлан О.А.

м.Кривий Ріг

Тема: «Корисний відпочинок»

(Пісочна анімація розвиває та оздоровлює)

Мета: Розвивати увагу , пов'язану з координацією рухів; кольоросприйняття; моторику рук , тонких тактильних відчуттів ; просторове та творче мислення , вдосконалювати уміння виконувати дії за інструкцією. Вчити дітей керувати вдихом - видихом , не затягуючи пісок в трубочку; безболісно для самолюбства справлятися з гнівом , не відчуваючи страху перед покаранням за деструктивну поведінку ; заспокоюватися , отримуючи рівновагу і контроль над власними почуттями.

Матеріал: одноразові коктельні трубочки, плоска іграшка, декоративні камінці або мушлі, пісок, лялька «Пісочна принцеса», магнітофон, запис пісні Катерини Железнової «Ви на ніжки підіймайтесь та у коло всі ставайте», хмаринка та сонечко , вирізані з кольорового картону.

Організаційний момент

Вчитель: Доброго дня, ми прийшли з вами сюди , щоб погратися з піском. Давайте познайомимося з пісочною принцесою та її володіннями.

Принцеса: Я дуже рада бачити вас. Кожна піщинка – це мій брат чи сестра. Я дуже люблю та переживаю за кожного із них. Малята, не можна навмисно викидати пісок з пісочниці або кидати пісок в інших . Я буду засмучуватися та плакати. Давайте домовимося, що не будете ображати жителів моєї країни . Добре?

Вчитель : Діти, давайте привітаємося з пісочком.

(Першокласники вітаються з піском різними способами)

Торкніться до піску по черзі пальцями однієї руки , потім іншої руки, потім всіма пальцями одночасно.

Будь ласка, торкніться до піску всієї долонькою . Що ви відчуваєте, пісок який - теплий або прохолодний, мокрий чи сухий, гладкий або шорсткий? А тепер поверніть долоньки вгору, правда, тепер пісок здається прохолодним? Давай привітаємося з піском кулачками.

СЮРПРИЗНИЙ МОМЕНТ

Вчитель : Закрийте , будь ласка , очі - подивіться на наших гостей. Так , а тепер поверніться .

З вами хоче привітатися один з мешканців піску. Давайте його пошукаємо в пісочку.

(Діти шукають в піску маленьку плоску іграшку )

Що знайшов Максим ? А що знайшла Влада ?

Вихователь: Ой. Хто це такий? Привіт – привіт !

Діти: Привіт!

Вчитель : Давай поковзаємося «змійкою ...» Молодці! Пограємо» на поверхні піску , як на клавіатурі піаніно. А тепер так само , тільки по бортику пісочниці . Порівняйте відчуття , де приємніше , де легше , де важче ?

Вчитель : Настав час розглянути будиночок нашої принцеси. Зверніть увагу, якого кольору пісочниця.

Діти: Зеленого та блакитного кольору.

Вчитель : Давайте пригадаємо , де в природі ми зустрічаємо блакитний колір.

Діти: Небо блакитне, вода

Вчитель: Подивіться , бортики зеленого кольору . Давайте подумаємо і пригадаємо, що природа зафарбувала в зелений колір.

Діти: Зелені дерева, травичка

Вчитель : Отже, малята, зелений колір буде нам нагадувати рослинний світ, а блакитний колір – небо.

Вправа «Переможець злості»

Вчитель : «Сьогодні ми поговоримо про настрої. Яким воно буває у тебе? Що відбувається з тобою , коли ти сердишся , злишся ? Що говорять і роблять дорослі , коли ти сердишся ? ( Відповіді дітей).

Ваш злий настрій змушує робити і говорити різні речі , від яких сердяться і засмучуються вихователі або батьки . А після того , як злість пройшла , вам також буває сумно чи неприємно. Відкрию вам секрет : кожна велика і маленька людина має право злитися. Є багато ігор , які вчать нас

« сердитися правильно» , тобто так , щоб не ображати інших . Одну з таких ігор тобі подарує пісок. Дивись , як можна з допомогою піску побачити власну злість , а потім перемогти її .

Треба на пісочку зобразити свою злість , на якій відзначають заглибленнями або малюють очі , ніс , рот : « В цьому колі тепер живе ваша злість» . Діти, перенесіть на пісок свої негативні почуття і провину за погану поведінку , думки, почуття .

(Діти малюють трубочками свою злість)

А тепер будь-яким способом зруйнуйте пісочну кулю ( стисніть пісок або утрамбуйте поверхню піску кулаками) , примовляючи

« чарівне заклинання »: « Проганяємо злість , запрошуємо радість» . Молодці!

  • Після цього руками повільно вирівняйте поверхню піску і залиште на ньому відбитки своїх долонь - заспокоєння , отримання рівноваги і контролю над власними почуттями : «Я переміг свою злість. Я спокійний ». За бажанням учень може прикрасити свої відбитки долонь на піску.

Вправа «Пісочний дощик»

Вчитель: Мені фея розповіла , що у її країні може йти незвичайний пісочний дощик і дути пісочний вітер. Це дуже приємно. Ви самі можете влаштувати такий дощ і вітер. Дивіться, як це відбувається »:

1.Стисніть міцно пісочок та повільно або швидко сипте пісок зі свого кулачка в пісочницю, на долоню дорослого (на свою долоню).

2. А зараз закрийте очі і покладіть на пісок долоню з розставленими пальчиками, дорослий сипле пісок на який-небудь палець, а дитина називає цей палець. Потім вони міняються ролями.

Вправа « Пісочний вітер » ( Дихальна вправа ) .

Вчитель : Діти, давайте скажемо приємне побажання своїм друзям , подаруємо побажання пісочній країні , « задуваючи його в пісок».

А тепер, малята, давайте видувать поглиблення , ямки на поверхні піску.

Гра «Весняна картинка»

Яке у нас зараз пора року? ( Весна). Дорослий кладе на пісок хмаринку (або малює ) . Крізь сонечко часто йде дощ , поливаючи землю, травичку., розсаду на городі. Проведемо лінії від хмаринки вниз, на землю

Йде дощик , і внизу , на землі , виходять калюжі ( розриваємо пісок). Що у нас вийшло? Справжня картинка! Як ми її назвемо ?

Діти: «Весняний дощик»

Прощання

Вчитель : Ось і настав час прощатися з Пісочною принцесою та з її братиками та сестричками . Давайте Пісочній принцесі зробимо напам*ять подарунок з камінців .

(Діти викладають візерунок з камінців або мушлі).

Пісочок у відповідь також хоче « попрощатися » з вами пісочним дощиком ! Вихователь бере в кулак пісок і повільно сипле його в руки дітей .

Для того щоб урізноманітнити гру , можна запропонувати малятам закрити очі і покласти на пісок долоню з розведеними пальчиками ; вихователь сипле пісок на який-небудь палець , а дитина закривши очі , називає цей палець.

Обговорення

Вчитель :

Сподобалося вам наш урок? ;

Які були ваші відчуття ? ;

Що сподобалося під час нашого уроку? ;

Що найбільше запам'яталося? .

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної в місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

Конспект заняття на тему:

«Чудеса в решеті»

(Пісочна анімація розвиває та оздоровлює)

Вихователь:

Бєлан О.А.

2013-2014 н\р

м.Кривий Ріг

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
6
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!