У дошкільному віці в дітей закладаються основи особистої культури, орієнтування у реаліях предметного світу, явищах життя і діяльності, розуміння себе, навколишніх явищ. Становлення особистості дитини відбувається успішно за умови активності малюка, коли вона у процесі власного «будівництва».
Світ дитячих емоцій та відчуттів дуже тендітний, а соціальна ситуація у суспільстві на сучасному етапі не завжди сприяє збереженню психічного благополуччя. Тому під час психологічного супроводу у межах дошкільного навчального закладу необхідно використовувати технології, спрямовані на збереження здоров'я та інноваційні елементи.
Одним із методів, за допомогою якого можна навчити дітей взаємодіяти з однолітками, є метод пісочної терапії. Він дозволяє задовольнити базові потреби дитини та зняти напругу, отримати певний досвід взаємодії з іншими, у чомусь несхожими дітьми, та прийняти один одного. Це одна з найважливіших складових толерантного суспільства. Пісочна терапія допомагає визначити види взаємин у групі та коригувати їх.