У житті кожної дитини гра займає велике місце. Молодші школярі іграм присвячують весь свій вільний час, із задоволенням грають в ігри і школярі старшого віку. Позитивна атмосфера, яка створюється під час ігор, дозволяє дітям та дорослим виплеснути свої емоції назовні, що позитивно відбивається на подальшій поведінці та спілкуванні їх вдома. Можливість покричати, пошуміти, побігати вдосталь, посміятися приносить лише позитивний ефект від занять і у неповносправних дітей викликає бажання відвідувати заняття і надалі. У сучасних наукових теоріях гру все частіше розглядають не лише як частину нормального процесу розвитку, а й як інструмент для розвитку (Garwood, 1985). Для гри потрібні різноманітні знання і вміння. Під час майже будь-яких ігор покращується розвиток моторики дітей, поліпшуються їхні вербальні і невербальні комунікаційні навички, діти інтелектуально розвиваються, навчаються соціально взаємодіяти одне з одним тощо.