навколо світу за 45 хвилин

Опис документу:
презентація до уроку допоможе дітям зорієнтуватися у темі уроку, містить цікаві форми роботи. карти країн світу, пояснення до різних форм роботи, ілюстрації, завдання та цілі роботи, тексти для аудіювання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
“ Навколо світу за 45 хвилин” Велика буква і лапки у власних назвах іменників. Урок української мови у 6 класі Учитель - Асауленко Н.П.
Слайд № 1

“ Навколо світу за 45 хвилин” Велика буква і лапки у власних назвах іменників. Урок української мови у 6 класі Учитель - Асауленко Н.П.

Цілі уроку: повторити складні випадки правопису великої букви; формувати правописні вміння; удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному ...
Слайд № 2

Цілі уроку: повторити складні випадки правопису великої букви; формувати правописні вміння; удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів толерантність, повагу до культури, історії й мови інших народів.

Мотивація навчальної діяльності Жуль Верн «Навколо світу за 80 днів».
Слайд № 3

Мотивація навчальної діяльності Жуль Верн «Навколо світу за 80 днів».

Епіграф до уроку: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую,бачу і обговорюю,я починаю розуміти. Коли я чую, бач...
Слайд № 4

Епіграф до уроку: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую,бачу і обговорюю,я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,я набуваю знань та навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. (давньогрецький філософ Конфуцій)

Дослідження-відновлення
Слайд № 5

Дослідження-відновлення

Необхідно відновити всі назви та правильно їх записати. Школа, тролейбусна зупинка площа свободи, міський залізничний вокзал, станція київ, київськ...
Слайд № 6

Необхідно відновити всі назви та правильно їх записати. Школа, тролейбусна зупинка площа свободи, міський залізничний вокзал, станція київ, київський залізничний вокзал, станція метро вокзальна, станція метро либідська, центральний автовокзал, міжнародний аеропорт бориспіль, аеропорт париж-орлі, місто париж, ейфелева вежа, собор паризької богоматері, тріумфальна арка, набережна ріки сени, палац-музей лувр, вулиця Єлисейські поля, готель діо комерс.

Пошукова робота в групах
Слайд № 7

Пошукова робота в групах

Африка
Слайд № 8

Африка

Південна Америка
Слайд № 9

Південна Америка

Північна Америка
Слайд № 10

Північна Америка

Європа
Слайд № 11

Європа

Україна
Слайд № 12

Україна

Аудіювання СОБАКИ-КОСМОНАВТИ Чи знаєте ви, що першими в космос літали собаки? Собаки допомагали вченим в освоєнні міжзоряного простору. Альбіна, Ла...
Слайд № 13

Аудіювання СОБАКИ-КОСМОНАВТИ Чи знаєте ви, що першими в космос літали собаки? Собаки допомагали вченим в освоєнні міжзоряного простору. Альбіна, Лайка, Білка та Стрілка, Мушка, Бджілка, Чорнушка, Звьоздочка, Угольок — це собаки-космонавти. Цікаво те, що всі собаки, які побували у космосі,— дворняги. Це пояснюється тим, що безпородні собаки не тільки кмітливіші за своїх аристократичних родичів, але й більш стійкі до різних нервових навантажень, легше переносять усякі життєві негаразди. Назвіть, будь ласка, клички тварин, що згадані в тексті. Як їх правильно їх записати?

Робота з таблицею
Слайд № 14

Робота з таблицею

Слайд № 15

Слайд № 16

Досліджуємо історію: Завдання Уряду України групі дослідників: 1. Розшифрувати назви міст: Жито і мир; Петро, Дніпро. Микола; Іван Франко. 2. З’ясу...
Слайд № 17

Досліджуємо історію: Завдання Уряду України групі дослідників: 1. Розшифрувати назви міст: Жито і мир; Петро, Дніпро. Микола; Іван Франко. 2. З’ясувати історію походження назв Львів, Харків, Чернігів, Полтава.

Домашнє завдання Уявити ситуацію, що ви з однокласниками вирішили дослідити космічний простір власною мандрівкою. Створити фантастичний твір у форм...
Слайд № 18

Домашнє завдання Уявити ситуацію, що ви з однокласниками вирішили дослідити космічний простір власною мандрівкою. Створити фантастичний твір у формі розповіді «Мандрівка до космосу», використовуючи власні назви.

Сьогодні на уроці…
Слайд № 19

Сьогодні на уроці…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн