Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Англійська мова
  • «Навчальна гра як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи на уроці іноземної мови в умовах Нової української школи»

«Навчальна гра як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи на уроці іноземної мови в умовах Нової української школи»

Англійська мова

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.03.2021

82

0

0

Опис документу:
Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI ст.», визначено необхідність «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Іноземна мова – це не просто навчальний предмет. На відміну від інших академічних предметів, це ціла галузь, оскільки розкриває перед людиною скарбницю іншомовної культури, нові стилі життя. Концепція реформування української школи закладає докорінно нові підходи до освітнього процесу, пропонуюч
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Долбінцева Вікторія Іванівна,

учитель англійської мови

комунального закладу

«Харківська спеціалізована школа №33

Харківської міської ради Харківської області»

«Навчальна гра як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи на уроці іноземної мови в умовах Нової української школи»

Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день,

навчи мене ловити рибку,

і я буду їсти її протягом усього життя

Східна мудрість

Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI ст.», визначено необхідність «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Іноземна мова – це не просто навчальний предмет. На відміну від інших академічних предметів, це ціла галузь, оскільки розкриває перед людиною скарбницю іншомовної культури, нові стилі життя. Концепція реформування української школи закладає докорінно нові підходи до освітнього процесу, пропонуючи педагогам переорієнтувати увагу на формування компетентностей учнів, відійшовши від традиційних методик простого передавання знань.

Актуальність полягає у тому, що у наш час все більше розширюються зв’язки України з іншими зарубіжними країнами, інтерес до вивчення іноземних мов невпинно зростає. Досвід показує, що стандартні, традиційні форми навчання не завжди викликають в учнів інтерес до навчання, а отже не дають ефективного результату. Кожен вчитель хоче бачити в очах своїх учнів інтерес, дивування, знання. У методиці викладання іноземної мови все ще гостро стоїть питання як допомогти дитині найшвидше подолати мовний бар’єр. Існує багато інтерактивних методів навчання. Підбирати такі методи необхідно з урахуванням вікової категорії групи, класу, їх життєвого досвіду та знань. Одним із найефективніших методів інтерактивного навчання є навчальна гра. Навчальна гра – це унікальний механізм акумуляції і передачі людиною набутого досвіду. Мета навчальної гри – сформувати у школярів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю.

Мета досвіду: показати, що у методиці викладання іноземної мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Гра - засіб емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності. Об’єктом досвіду виступає процес застосування гри, як засіб формування ключових компетентностей учнів початкової школи. Предмет досвіду – навчальна гра. Методи досвіду: аналіз, спостереження, впровадження навчальних ігор під час занять, самоаналіз, взаємоаналіз, розробка практичного матеріалу, моніторинг якості навчальних досягнень учнів. Для досягнення мети визначені наступні завдання: виявити можливості застосування навчальної гри для формування комунікативної компетентності учнів початкової школи; обґрунтувати та експериментально підтвердити ефективність використання рольової гри у процесі формування компетентної і креативної особистості. Практична реалізація досвіду: приклади практичного використання методів та прийомів навчальної гри на уроках англійської мови та теоретичне підґрунтя ми систематизували в методичній роботі «Навчальна гра як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи на уроці іноземної мови в умовах Нової української школи». Пропонуємо види навчальних ігор на уроках англійської мови.

Застосування  ігри з Lego, вони сприяють розвитку творчого мислення, пам'яті, логіки і зв'язного мовлення. За допомогою іграшкових цеглинок можна пояснювати основи моделювання, принцип лічби, складання слів і виразів, утворення речень тощо.

«FoodBasket» Кожній дитині дається картка з зображенням продукту. Всі сідають у коло. Ведучий починає:»TheApple, changeplaceswithanorange” Діти, у яких є картки з зображенням яблука і апельсину, міняються місцями. Ведучий у цей час намагається зайняти одне з місць. Той, хто втратив місце стає ведучим.

Yousmilled. Why?» Учням пропонується прослухати кумедні історії. Здобуває перемогу той, хто правильно зрозуміє ці історії і буде спроможний розтлумачити, чому він посміхнувся

Nick: My father makes faces all day.

Bill: Why does he do that?

Моніторинг ефективності використання навчальної

гри на уроці іноземної мови протягом 4-х років

Досвід роботи апробовано у фаховому журналі «Англійська мова та література» № 34-36(620-622), №22-23(572-573) видавництва «Основа» «Англійська мова та література за темою: «Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ». Досягнення учнів підтверджують сертифікати Всеукраїнського конкурс з англійської мови «Гринвіч»

 

Список використаних джерел

1. Савченко О.Ю. Використання буквених ігор в навчанні англійської мови. // Іноземні мови. 2001 - № 1. с. 34-40.

2. Скорнякова М. Є. Сучасні методи викладання англійської мови. // Англійська мова і література. №28 (110) жовтень 2005. – с. 2-12.

3. Фіцула М. М. Педагогіка: навч. Посібник для студентів вузів. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – c. 528.

4. Чепурна М. В. Рольова гра – один із основних засобів особистісно зорієнтованого навчання. // Англійська мова і література. №22-23(104-105) серпень 2006. – с. 17-27.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.