Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Наукове досліджження на тему: "Компетентнісний підхід у новій українській школі"

docx

Педагогіка

Для кого: Дорослі

08.05.2022

388

2

0

Вміст матеріалу: показано 11 з 55 сторінок

docx
6,4 Мб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Документ містить 53 сторінки.

ЗМІСТ

Вступ 3

Розділ І. Теоретичні основи компетентнісного підходу до навчання у новій українській школі 4

1.1. Компетентнісний підхід в освіті як педагогічна проблема 4

1.2. Класифікація та зміст ключових компетентностей 8

1.3. Компетентнісний підхід в рамках Нової української школи 12

Висновки з розділу І 16

Розділ ІІ Особливості застосування компетентнісного підходу у практиці навчання у початковій школі

2.1. Умови реалізації компетентнісного підходу до навчання школярів початкових класів

2.2. Методика формування компетентностей в умовах початкової школи 21

2.3. Використання різних навчальних технологій при компетентнісному підході у навчанні 29

Висновки з розділу ІІ 32

Висновки 34

Список використаних джерел 36

Додатки

Сьогодні Україна реформує систему освіти, яка спрямована на розвиток та набуття якісних навичок, щоб національні стандарти та стандарти освіти відповідали європейським вимогам. Застосування поняття «компетентнісний підхід» у законах та концептуальних документах, наукові дослідження вчителів у країні та за кордоном показують, що саме цей підхід формує реальність сучасної освіти та активно прилучається до освітнього процесу.

Основним завданням Нової упорядкованої освіти є створення відповідних критеріїв для якісної освіти та впровадження компетентісних методів, орієнтованих на здібності, – це найважливіша підстава до підвищення рівня освіти на сьогодні.

Поняття «компетентісний підхід» означає, що центром освітнього процесу є формування та розвиток особистісного ключа та академічних здібностей. Результатом цього процесу стане формування універсальних здібностей людини, що є сукупністю основних компетентностей і комплексних характеристик індивідів. Ця характеристика, як правило, розпочинає своє формування в процесі навчання, включаючи в собі навички, знання, досвід, ставлення і різні стандарти поведінки індивіда.

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.