• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Модернізація освітньої системи навчального закладу на основі втілення та апробації сучасних освітніх новацій: досвід та перспективи

Модернізація освітньої системи навчального закладу на основі втілення та апробації сучасних освітніх новацій: досвід та перспективи

Опис документу:
Навчання навчатися (вміння оволодівати та оперувати найрізноманітнішою інформацією); Навчання працювати (формування здатності ефективно оволодівати професійними навичками, вміння знаходити вихід у найнепередбачуваних виробничих ситуаціях, співпрацювати в колективі, співвідносити себе з конкретними фаховими ролями та ефективно їх виконувати);

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Модернізація освітньої системи навчального закладу на основі втілення та апробації сучасних освітніх новацій: досвід та перспективи
Слайд № 1

Модернізація освітньої системи навчального закладу на основі втілення та апробації сучасних освітніх новацій: досвід та перспективи

Логіка розвитку суспільства – логіка інноваційних реформ освіти
Слайд № 2

Логіка розвитку суспільства – логіка інноваційних реформ освіти

Співіснування двох стратегій організації навчання: традиційної; інноваційної. Особливості сучасної системи освіти:
Слайд № 3

Співіснування двох стратегій організації навчання: традиційної; інноваційної. Особливості сучасної системи освіти:

Пріоритетні завдання сучасної освіти: Навчання навчатися (вміння оволодівати та оперувати найрізноманітнішою інформацією); Навчання працювати (форм...
Слайд № 4

Пріоритетні завдання сучасної освіти: Навчання навчатися (вміння оволодівати та оперувати найрізноманітнішою інформацією); Навчання працювати (формування здатності ефективно оволодівати професійними навичками, вміння знаходити вихід у найнепередбачуваних виробничих ситуаціях, співпрацювати в колективі, співвідносити себе з конкретними фаховими ролями та ефективно їх виконувати); Навчання співіснувати (розвиток здібностей до налагоджування соціальних, дружніх і родинних стосунків, вихованні здатності до емпатії, персоніфікованих взаємин з іншими людьми); Навчання жити (формування ціннісного світогляду і світосприйняття, вміння осмислено бачити особистісний сенс життя, прагнути до духовної зрілості, бути відповідальною за себе, усвідомлювати відповідальність за долю людства).

- У змісті; - методах; - прийомах і формах навчальної діяльності; - у змісті та формах організації навчального процесу; - у засобах навчання та вих...
Слайд № 5

- У змісті; - методах; - прийомах і формах навчальної діяльності; - у змісті та формах організації навчального процесу; - у засобах навчання та виховання; - у підходах до соціальних послуг в освіті. Модернізація – нововведення в освіті

Умови та механізми для модернізації освітнього середовища Посилення методичної та дидактичної підготовки вчителів щодо реалізації компетентісного, ...
Слайд № 6

Умови та механізми для модернізації освітнього середовища Посилення методичної та дидактичної підготовки вчителів щодо реалізації компетентісного, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу; Підготовка кадрів до викладання нових предметів; Посилення методичної роботи з учителями з відстеженням результатів;

Забезпечення виконання заходів щодо інформатизації навчально-виховного процесу та модернізації навчально-лабораторного обладнання; створення (або д...
Слайд № 7

Забезпечення виконання заходів щодо інформатизації навчально-виховного процесу та модернізації навчально-лабораторного обладнання; створення (або добір) спецкурсів, гурткових програм, що поширюють освітні можливості школи; Створення умов для індивідуальної і диференційованої роботи з учнями;

Створення умов для реалізації науково-дослідної роботи з учнями; Підготовка умов для взаємозв'язку навчальної та позаурочної роботи; Освоєння педаг...
Слайд № 8

Створення умов для реалізації науково-дослідної роботи з учнями; Підготовка умов для взаємозв'язку навчальної та позаурочної роботи; Освоєння педагогічним колективом Інтернет-технологій навчання; Інтенсифікація використання ІКТ в організації НВП.

Нові завдання освіти вимагають від педагога нових різних ролей: Розробник навчальних програм; презентатор; фасилітатор; тренер; наставник; менеджер...
Слайд № 9

Нові завдання освіти вимагають від педагога нових різних ролей: Розробник навчальних програм; презентатор; фасилітатор; тренер; наставник; менеджер; консультант; дослідник; агент змін.

Досвід школи Як? Де? Коли? Навіщо? З ким? Результат?
Слайд № 10

Досвід школи Як? Де? Коли? Навіщо? З ким? Результат?

Науково-педагогічний проект «Інтелект України» 3 класи 4 вчителі 81 учень
Слайд № 11

Науково-педагогічний проект «Інтелект України» 3 класи 4 вчителі 81 учень

«Створення безпечного інформаційно-навчального середовища за­галь­но­­освітніх навчальних закладів Київської області» (програма «Електронна школа»,...
Слайд № 12

«Створення безпечного інформаційно-навчального середовища за­галь­но­­освітніх навчальних закладів Київської області» (програма «Електронна школа», «Школи-новатори», «Партнерство у навчанні») 2 роки 54 учителі Освітні вебінари Рівень розвитку ІКТ Плани роботи школи з урахуванням досліджень

ICT Access "Please estimate the percentage of teachers who have personal electronic devices for use in your school? Please include school and teach...
Слайд № 13

ICT Access "Please estimate the percentage of teachers who have personal electronic devices for use in your school? Please include school and teacher-owned devices in your estimate." "Please estimate the percentages of studendts who have personal electronic devices for use in your school? Please include school and student-owned devices in your estimate." "Are computers for teachers and student use connected to the Internet?" (School Leader Survey Only) Percent of laptops or notebooks 66-70% 51-55% Percent of tablet PCs (such as Surface, iPad, Android Tablet, or Slates) 31-35% 41-45% Percent of desktops or workstations 51-55% 46-50% Percent of E-readers (such as Amazon Kindle) 16-20% 21-25% Percent of smartphones 51-55% 31-35% Percent of simple cell phones 0% 26-30% Percent of gaming console or device 31-35% 26-30% Range of teachers using devices Range of students using devices

«Навчання педагогічних та управлінських кадрів використанню інфор­маційно-кому­нікаційних технологій у навчально-виховному процесі» (програма Intel...
Слайд № 14

«Навчання педагогічних та управлінських кадрів використанню інфор­маційно-кому­нікаційних технологій у навчально-виховному процесі» (програма Intel® «Навчання для майбутнього»)   1 тьютор 21 студент 525 учнів 24 учителі мають сертифікат

Національний інноваційний проект «Відкритий світ» 5 учителів 30 учнів Участь у конкурсі «2000 шкіл» Участь у проекті
Слайд № 15

Національний інноваційний проект «Відкритий світ» 5 учителів 30 учнів Участь у конкурсі «2000 шкіл» Участь у проекті

Спільний проект благодійної організації «Вчителі за демократію та партнерство» і шведської організації «Global action plan» — «Освіта для сталого р...
Слайд № 16

Спільний проект благодійної організації «Вчителі за демократію та партнерство» і шведської організації «Global action plan» — «Освіта для сталого розвитку в дії» 11 учителі 13 класів 369 учнів Акції Проекти Конкурс «Школа сталого розвитку»

Слайд № 17

«Чесна гра» німецько-український проект «Не дай СНІДу шанс» (Всеукраїнський рівень)   1 учитель 157 учнів «Шкільна Академія підприємництва» українс...
Слайд № 18

«Чесна гра» німецько-український проект «Не дай СНІДу шанс» (Всеукраїнський рівень)   1 учитель 157 учнів «Шкільна Академія підприємництва» українсько-польський проект 1 учитель 30 учнів

Проект Code Club UA за ініціативи ВБО "ПОКОЛІННЯ.ЮЕЙ" «Національна волонтерська мережа клубів кодування для дітей 9-11 років» Договір про співробіт...
Слайд № 19

Проект Code Club UA за ініціативи ВБО "ПОКОЛІННЯ.ЮЕЙ" «Національна волонтерська мережа клубів кодування для дітей 9-11 років» Договір про співробітництво Науково-методичне співробітництво з лабораторією соціальної педагогіки Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України

Міжнародний проект “Discover the cook in you” 1 учитель 18 учнів Проекти на ТБ Подорожі
Слайд № 20

Міжнародний проект “Discover the cook in you” 1 учитель 18 учнів Проекти на ТБ Подорожі

Міжнародна діяльність Проект міжнародної технічної допомоги «Джуніор Ечівмент Україна» Програма «Міжнародної освітньої асоціації «Дебати» Програми ...
Слайд № 21

Міжнародна діяльність Проект міжнародної технічної допомоги «Джуніор Ечівмент Україна» Програма «Міжнародної освітньої асоціації «Дебати» Програми Педагогічної Майстерності та Досягнень учителів шкіл Євразії та Південної Азії(ТЕА) під егідою Бюро у справах освіти та культури Державного Департаменту США

Благодійна програма «Добро починається з тебе» Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000» 54 учителі 697 учнів Акції Ярмарки 70 000 грн
Слайд № 22

Благодійна програма «Добро починається з тебе» Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000» 54 учителі 697 учнів Акції Ярмарки 70 000 грн

Використовуємо
Слайд № 23

Використовуємо

Вчимося
Слайд № 24

Вчимося

Шукаємо, аналізуємо
Слайд № 25

Шукаємо, аналізуємо

Порівнюємо себе не з іншими, а себе сьогоднішніх з собою вчорашніми
Слайд № 26

Порівнюємо себе не з іншими, а себе сьогоднішніх з собою вчорашніми

Робимо те, що любимо
Слайд № 27

Робимо те, що любимо

Робимо перший крок сьогодні…
Слайд № 28

Робимо перший крок сьогодні…

…для успіхів в майбутньому
Слайд № 29

…для успіхів в майбутньому

Дякуємо за увагу!
Слайд № 30

Дякуємо за увагу!

Слайд № 31

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.