Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Методична розробка уроку з курсу «Людина і світ»

Різне

Для кого: 11 Клас

10.12.2018

1023

2

0

Опис документу:
тема розробки - «Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. Толерантність». Дана тема допоможе учням зрозуміти сутність головних понять, подолати гендерні стереотипи, аналізувати їх вплив на життя людини, суспільну думку, оцінювати вплив традицій на виникнення пересудів, забобонів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема семінару: «Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. То...
Слайд № 1

Тема семінару: «Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. Толерантність».

Мета: - навчитись визначати сутність понять «стереотип», «гендер», «расизм», «толерантність»; - розвивати готовність і потребу учнів до самопізнанн...
Слайд № 2

Мета: - навчитись визначати сутність понять «стереотип», «гендер», «расизм», «толерантність»; - розвивати готовність і потребу учнів до самопізнання і самореалізації своєї особистості; - формувати вміння застосовувати знання з власного життєвого досвіду для розв’язання навчальних практичних завдань; - виховувати в учнів активну життєву позицію.

Питання для обговорення: 1. Роль стереотипів в житті суспільства. Забобони. 2. Гендерні стереотипи як вид дискримінації. 3. Толерантність у системі...
Слайд № 3

Питання для обговорення: 1. Роль стереотипів в житті суспільства. Забобони. 2. Гендерні стереотипи як вид дискримінації. 3. Толерантність у системі суспільних відносин. 4. Ксенофобія і расизм: антинаукові концепції чи спосіб захисту?

Питання 1: Роль стереотипів в житті суспільства. Забобон.
Слайд № 4

Питання 1: Роль стереотипів в житті суспільства. Забобон.

Список циганка; явний гомосексуаліст; скінхед; молодий чоловік, хворий на СНІД; неохайно вдягнена жінка з маленькою дитиною; кавказець-мусульманин;...
Слайд № 5

Список циганка; явний гомосексуаліст; скінхед; молодий чоловік, хворий на СНІД; неохайно вдягнена жінка з маленькою дитиною; кавказець-мусульманин; людина з села з великим мішком; африканський студент; підліток, схожий на наркомана; колишній ув’язнений; таджик у національному одязі; міліціонер; інвалід зі складеною коляскою; кришнаїт; китаєць, який споживає їжу з дивним запахом; людина, що говорить незрозумілою мовою.

Питання 2. Гендерні стереотипи як вид дискримінації.
Слайд № 6

Питання 2. Гендерні стереотипи як вид дискримінації.

Чоловічі ролі Чоловік Батько Син Керівник Шанувальник (коханець) Брат Друг Жіночі ролі Дружина Мати Дочка Домогосподарка Коханка (утриманка) Сестра...
Слайд № 7

Чоловічі ролі Чоловік Батько Син Керівник Шанувальник (коханець) Брат Друг Жіночі ролі Дружина Мати Дочка Домогосподарка Коханка (утриманка) Сестра Подруга

Питання  3. Толерантність у системі суспільних відносин.
Слайд № 8

Питання  3. Толерантність у системі суспільних відносин.

Питання 4. Ксенофобія і расизм: антинаукові концепції чи спосіб захисту?
Слайд № 9

Питання 4. Ксенофобія і расизм: антинаукові концепції чи спосіб захисту?

Підсумок уроку
Слайд № 10

Підсумок уроку

Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника § 9-13. І варіант: розробити правила спілкування в толерантному суспільстві, ІІ варіант: намалювати...
Слайд № 11

Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника § 9-13. І варіант: розробити правила спілкування в толерантному суспільстві, ІІ варіант: намалювати соціальний плакат із закликами «Будьмо толерантними».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.