Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка: Основні класи неорганічних сполук

Хімія

Для кого: 8 Клас

04.01.2020

706

3

0

Опис документу:
Розробка уроку на заявлену тему в 8 му класі медіа презентація , навчальна мета якого — узагальнення знань, удосконалити вміння та навички написання рівнянь хімічних реакцій. В формі казки подано змістовний і цікавий матеріал
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок узагальнення знань: Основні класи неорганічних сполук
Слайд № 1

Урок узагальнення знань: Основні класи неорганічних сполук

Мета Закріпити та узагальнити знання про хімічні властивості основних класів неорганічних сполук, їх перетворення та галузі застосування. Розвивати...
Слайд № 2

Мета Закріпити та узагальнити знання про хімічні властивості основних класів неорганічних сполук, їх перетворення та галузі застосування. Розвивати пам’ять, увагу, уміння креативно мислити. Виховувати культуру колективної праці.

Завдання навчальні: систематизувати знання про класи неорганічних речовин. розвиваючі: розвинути вміння узагальнювати отриману інформацію, вміння с...
Слайд № 3

Завдання навчальні: систематизувати знання про класи неорганічних речовин. розвиваючі: розвинути вміння узагальнювати отриману інформацію, вміння складати рівняння хімічних реакцій. виховні: розвивати здібності командної роботи, кмітливість, практичні та побутові навички

Організаційний етап
Слайд № 4

Організаційний етап

Мотиваційний етап Завдання: виділити з суміші основи і кислоти Al(OH)3, CO2, HNO3, Mn2O7, H2SiO3, Na2HPO4, Mg(OH)2, CaCO3, RbOH, CuO, HBr, FeO, H2S...
Слайд № 5

Мотиваційний етап Завдання: виділити з суміші основи і кислоти Al(OH)3, CO2, HNO3, Mn2O7, H2SiO3, Na2HPO4, Mg(OH)2, CaCO3, RbOH, CuO, HBr, FeO, H2SO3, NaClO3, V2O5, H2B4O7, H2Se, Na2SO4, CsOH, KClO3.

Са→СаO→Са(OH)2→СаCl2→СаCO3 Здійсни запропоновані перетворення
Слайд № 6

Са→СаO→Са(OH)2→СаCl2→СаCO3 Здійсни запропоновані перетворення

Віднови рівняння 1) К + Cl2 → … . 2) Mg + … → MgSO4 + H2 3) … + O2 → Сr2O3    4) HNO3 + … → KNO3+H2O
Слайд № 7

Віднови рівняння 1) К + Cl2 → … . 2) Mg + … → MgSO4 + H2 3) … + O2 → Сr2O3    4) HNO3 + … → KNO3+H2O

«Криміналісти» Дослідним шляхом доведіть в яких пробірках знаходяться гідроксид калію, хлорид натрію та хлоридна кислота.
Слайд № 8

«Криміналісти» Дослідним шляхом доведіть в яких пробірках знаходяться гідроксид калію, хлорид натрію та хлоридна кислота.

Тест: Основні класи неорганічних сполук.
Слайд № 9

Тест: Основні класи неорганічних сполук.

Яку сіль використовують у повсякденному житті людини: а) NаCl; б) КCl; в) NаNО3; г) KI? У якому випадку назва солі складу Fe2(SO4)3 правильна: а) ф...
Слайд № 10

Яку сіль використовують у повсякденному житті людини: а) NаCl; б) КCl; в) NаNО3; г) KI? У якому випадку назва солі складу Fe2(SO4)3 правильна: а) ферум сульфат; б) ферум(ІІ) сульфат; в) ферум(ІІІ) сульфат? Розчин кислоти змінює забарвлення лакмусу на: а) синій; б) не змінює; в) рожевий; г) безбарвний?

Укажіть назву елемента, що утворює основний оксид: а) Фосфор; б) Барій; в) Хлор; г) Цинк? У складі яких сполук міститься кислотний залишок: а) соля...
Слайд № 11

Укажіть назву елемента, що утворює основний оксид: а) Фосфор; б) Барій; в) Хлор; г) Цинк? У складі яких сполук міститься кислотний залишок: а) солях і основах; б) кислотах і оксидах; в) кислотах і лугах; г) кислотах і солях?  Серед наведених сполук укажіть оксид: а) КOH; б) К2SO3; в) K2O;  г) H2SO3?  

Яку з речовин можна добути взаємодією металу з водою? а) Al(OH)3; б) Sn(OH)2; в) Zn(OH)2; г) Ba(OH)2? Визначте і вкажіть речовину Н2O → Н2SO4: а) Н...
Слайд № 12

Яку з речовин можна добути взаємодією металу з водою? а) Al(OH)3; б) Sn(OH)2; в) Zn(OH)2; г) Ba(OH)2? Визначте і вкажіть речовину Н2O → Н2SO4: а) Н2S; б) SO2;   в) SO3;  г) Н2SO3?   Яка основа легко розкладається при нагріванні: а) калій гідроксид; б) барій гідроксид; в) кальцій гідроксид; г) купрум(ІІ)гідроксид? До складу кислот входять: а) атоми гідрогену та кислотні залишки; б) атоми металів та гідроксильні групи; в) атоми металів та кислотні залишки?

Хто зайвий? 1) КOH; HCl; Вa(OH)2; LiOH? 2) MgO; SO3;HNO2; CuO?
Слайд № 13

Хто зайвий? 1) КOH; HCl; Вa(OH)2; LiOH? 2) MgO; SO3;HNO2; CuO?

Ви провели величезну роботу по узагальненню знань по класах неорганічних сполук і їх властивості, по-новому поглянули на деякі звичні речі, ще раз ...
Слайд № 14

Ви провели величезну роботу по узагальненню знань по класах неорганічних сполук і їх властивості, по-новому поглянули на деякі звичні речі, ще раз переконалися в єдності живої і неживої природи.

Рефлексія: Ваша думка про урок ?
Слайд № 15

Рефлексія: Ваша думка про урок ?

Загальний підсумок: До основних класів неорганічних сполук належать: оксиди, кислоти, основи, солі.        За складом ці речовини: складні.    Завд...
Слайд № 16

Загальний підсумок: До основних класів неорганічних сполук належать: оксиди, кислоти, основи, солі.        За складом ці речовини: складні.    Завдання: вибудувати всі ці речовини в логічний ланцюжок?    

Висновки:   Існує взаємоперетворення між речовинами різних класів неорганічних сполук. Отже існує зв'язок між ними, який відображає єдність походже...
Слайд № 17

Висновки:   Існує взаємоперетворення між речовинами різних класів неорганічних сполук. Отже існує зв'язок між ними, який відображає єдність походження.

Домашнє завдання: Повторити класи неорганічних сполук.
Слайд № 18

Домашнє завдання: Повторити класи неорганічних сполук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.