Метою створення методичної розробки з теми «Хімічна рівновага. Принцип Ле - Шательє» було вдосконалення методики проведення лекції -візуалізації як найбільш доцільного засобу мотивації для забезпечення пізнавальної діяльності здобувачів орсвіти, інтеграції освітнього процесу.
Мета заняття:
методична:
вдосконалення методики проведення лекції-візуалізації з елементами випереджального навчання.
дидактична:
забезпечення умов для вивчення хімічної рівноваги системи;
спонукання до встановлення причин зсуву хімічної рівноваги;
ознайомлення із застосуванням хімічної рівноваги у техніці, будівництві, транспорті, побуті, тощо;
сприяння розвитку навичок встановлення причинно-наслідкових зв’язків між теоретичними даними та їх використанням на практиці;
вдосконалення ефективність освітнього процесу через залучення студентів до пошукової роботи.
виховна:
виховання уважності, цілеспрямованості у всебічному оволодінні майбутньою професією.