Майстер - клас на тему "Розвиток творчої уяви та мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва за допомогою друдлів"

Опис документу:
Реалізація змістових ліній «Художньо-практична діяльність», «Сприймання та інтерпретація мистецтва» на уроках образотворчого мистецтва у 2-му класі . Ознайомити колег з використанням друдлів на уроках образотворчого мистецтва та показати можливості їх застосування на практиці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Майстер - клас вчителя початкових класів Сопачівського НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ” Саковець Валентини Миколаївни
Слайд № 1

Майстер - клас вчителя початкових класів Сопачівського НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ” Саковець Валентини Миколаївни

Тема: Розвиток творчої уяви та мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва за допомогою друдлів. Наслідуючи ідеї інших, ми відкри...
Слайд № 2

Тема: Розвиток творчої уяви та мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва за допомогою друдлів. Наслідуючи ідеї інших, ми відкриваємо себе. Жан Огюст Фредерік Енгр

Згідно з Концепцією «Нової української школи» учні повинні оволодіти не лише 10 ключовими компетентностями, а й предметними, серед яких зазначено т...
Слайд № 3

Згідно з Концепцією «Нової української школи» учні повинні оволодіти не лише 10 ключовими компетентностями, а й предметними, серед яких зазначено творчу компетентність. Ця компетентність також лежить в основі реалізації компетентнісного підходу в шкільній освіті і забезпечує розвиток творчої діяльності, майстерності, здібностей, нахилів та уяви особистості.

Droodle – це загадка-головоломка. Малюнок, на підставі якого неможливо точно сказати, що це так. ДРУДЛ (АБО АНГЛІЙСЬКОЮ DROODLES) – ЦЕ ЦІКАВИЙ ВИНА...
Слайд № 4

Droodle – це загадка-головоломка. Малюнок, на підставі якого неможливо точно сказати, що це так. ДРУДЛ (АБО АНГЛІЙСЬКОЮ DROODLES) – ЦЕ ЦІКАВИЙ ВИНАХІД АМЕРИКАНСЬКОГО АВТОРА-ГУМОРИСТА РОДЖЕРА ПРАЙСА І КРЕАТИВНОГО ПРОДЮСЕРА ЛЕОНАРДА СТЕРНА, ЗАПРОПОНОВАНИЙ НИМИ В 1950-Х РОКАХ. НАЗВА DROODLE Є КОМБІНАЦІЄЮ ТРЬОХ СЛІВ “DOODLE” (КАРАКУЛІ), “DRAWING” (МАЛЮНОК) І “RIDDLE” (ЗАГАДКА). НАВІТЬ САМА НАЗВА ВИНАХОДУ ЦІЛКОМ ВІДОБРАЖАЄ КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ СВОЇХ АВТОРІВ.

Друдли – це чорно-білі картинки-загадки, дивлячись на які абсолютно неможливо чітко і точно сказати, що це таке. Кожен із нас може придумати силу-с...
Слайд № 5

Друдли – це чорно-білі картинки-загадки, дивлячись на які абсолютно неможливо чітко і точно сказати, що це таке. Кожен із нас може придумати силу-силенну друдлів: на білому фоні намальовані різноманітні лінії чорним фломастером.

СПОЧАТКУ ДРУДЛИ МАЛИ ТІЛЬКИ РОЗВАЖАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, А ПУБЛІКУВАЛИ ЇХ В ОСНОВНОМУ В ГАЗЕТАХ І ЖУРНАЛАХ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ЧИТАЧА ДО ВИДАННЯ. АДЖ...
Слайд № 6

СПОЧАТКУ ДРУДЛИ МАЛИ ТІЛЬКИ РОЗВАЖАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, А ПУБЛІКУВАЛИ ЇХ В ОСНОВНОМУ В ГАЗЕТАХ І ЖУРНАЛАХ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ЧИТАЧА ДО ВИДАННЯ. АДЖЕ, НАПЕВНО, БУДЬ-ЯКІЙ ЛЮДИНІ ЗАВЖДИ ХОЧЕТЬСЯ РОЗГАДАТИ ПРОСТУ І ЦІКАВУ ЗАГАДКУ. ОДНАК, ПОСТУПОВО ДРУДЛИ ПЕРЕКОЧУВАЛИ І В ІНШІ СФЕРИ ЛЮДСЬКОГО ПРОВЕДЕННЯ ЧАСУ: В ПСИХОЛОГІЮ І НАВІТЬ В МИСТЕЦТВО.

– На що це схоже? – для розвитку творчого мислення. – Про що ви подумали? – для розвитку асоціативного мислення; – Що це? – для розвитку дивергентн...
Слайд № 7

– На що це схоже? – для розвитку творчого мислення. – Про що ви подумали? – для розвитку асоціативного мислення; – Що це? – для розвитку дивергентного мислення; Три види питань по друдлам, які розвивають різні види мислення:

Використання друдлів: Для приємного проведення часу, як при розгадуванні кросворду або інших головоломок. У тестуванні і дослідженні пізнавальних з...
Слайд № 8

Використання друдлів: Для приємного проведення часу, як при розгадуванні кросворду або інших головоломок. У тестуванні і дослідженні пізнавальних здібностей людини. Для усвідомленого розвитку творчих здібностей, гнучкості мислення та вміння підійти до ситуації з різних сторін.

У роботі з дітьми використовую друдли окремо, або включаю їх в ігри, за допомогою яких розвиваю в дітей різні форми мислення, мовлення та уяву. Нап...
Слайд № 9

У роботі з дітьми використовую друдли окремо, або включаю їх в ігри, за допомогою яких розвиваю в дітей різні форми мислення, мовлення та уяву. Наприклад, складіть розповідь за серією друдлів, які діти підбирають самостійно і викладають їх у певній послідовності, а потім придумують за ними розповідь.

На уроках образотворчого мистецтва . Приклад: Запитання: Що бачите на картинці? Варіанти відповідей: п’ятачок; розетка;  піднос з чашками, тарілкам...
Слайд № 10

На уроках образотворчого мистецтва . Приклад: Запитання: Що бачите на картинці? Варіанти відповідей: п’ятачок; розетка;  піднос з чашками, тарілками; два солдати в човні; середня частина касети від магнітофону; пароплав ( вид зверху);  космічний корабель (вид ззаду); цистерна з двома отворами;  вилка від електроприладу.

Слайд № 11

На уроках образотворчого мистецтва за допомогою друдлів можна реалізовувати такі змістові лінії:
Слайд № 12

На уроках образотворчого мистецтва за допомогою друдлів можна реалізовувати такі змістові лінії:

Слайд № 13

З метою розвитку асоціативного мислення та креативності проводжу дидактичну гру «Знайди друдл, який розповідає про …(що зображено на картині, живу ...
Слайд № 14

З метою розвитку асоціативного мислення та креативності проводжу дидактичну гру «Знайди друдл, який розповідає про …(що зображено на картині, живу істоту, меблі, тощо)». У цій грі даю дітям набір друдлів і пропоную серед них знайти ті, що відповідають зображенню або картині. Коли учні вміють добре працювати з друдлами, можна дати завдання створити друдл за картиною.

Вправа «Улюблений напій»
Слайд № 15

Вправа «Улюблений напій»

Практична діяльність Завдання: Вкажіть максимальну кількість можливих варіантів відповідей. Створіть композицію з обраним друдлом.
Слайд № 16

Практична діяльність Завдання: Вкажіть максимальну кількість можливих варіантів відповідей. Створіть композицію з обраним друдлом.

Дякую за увагу!!!
Слайд № 17

Дякую за увагу!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!