Мета: удосконалювати звукову культуру мовлення, спостережливість, памʼять, увагу, мислення, дрібну моторику рук; учити дітей правильно і чітко промовляти звуки [р]-[л] у словах та коротких реченнях; сприяти автоматизації та диференціації звуків [р]-[л] у вимові дітей; виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань та навколишнього середовища.
Словник:
Р-рак, рот, рука, риба, річка, резинка, перець, ракета, піраміда, гриб, мухомор, краб, двері, торт, груша, рушник, відро, рукавиці, трава, крапля, трактор, сир, тигр, прапор.
Л-ластівка, ложка, лисиця, листок, лупа, лимон, ліжко, лелека, лев, хліб, яблуко, лялька, стіл, ангел, колесо, слон, білка, метелик, літак, окуляри, салют, суниця, полуниця, паляниця.
Логопедична гра "Парасольки для Лоли і Рори" автоматизація звуків [Р], [Л].