Лабораторні досліди №1-2. Дослідження будови полум’я. Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин (наприкладі побутових хімікатів).

Хімія

Для кого: 7 Клас

07.09.2021

356

31

0

Опис документу:
Мета: дослідити будову полум'я, закріпити знання правил безпеки праці при роботі з нагрівальними приладами; скласти звіт про проведену роботу; зробити відповідний висновок; ознайомитися з інформацією, що містить маркування деяких побутових хімікатів, навчитися аналізувати маркування небезпечних речовин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лабораторний дослід № 1

Тема: Дослідження будови полум’я.

Мета: дослідити будову полум'я, закріпити знання правил безпеки праці при роботі з нагрівальними приладами; скласти звіт про проведену роботу; зробити відповідний висновок.

Матеріали та обладнання: спиртівка, сірники.


Хід уроку

Завдання 1. На малюнку зображено будову полум’я. Визначте та запишіть у зошит (від 1 до 5) частини полум'я: (темне, яскраве, гаряче, менш яскраве, найгарячіше) скористуйтесь підручником Попель, Крикля. Ст. 24.

Лабораторний дослід № 2

Тема: Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин (наприкладі побутових хімікатів).

Мета: ознайомитися з інформацією, що містить маркування деяких побутових хімікатів, навчитися аналізувати маркування небезпечних речовин.

Хід роботи

Ознайомлення зі знаками небезпечних речовин.

Знак

Значення

Самозаймисті гази та рідини, а також тверді речовини, які можуть легко загорітися.

Окисники. Речовини, які підтримують горіння інших речовин.

Їдкі речовини. Речовини, які руйнують метали. При попаданні на шкіру викликають хімічний опік.

Шкідливі речовини. Викликають подразнення очей, шкіри, гострі отруєння.

Небезпечні для довкілля речовини. Здійснюють гострий або тривалий вплив на водні організми.



Завдання 2. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин на прикладі побутових хімікатів.



Проаналізуйте маркування запропонованих етикеток побутових хімікатів і заповніть таблицю.



Характеристика речовин

Назва продукції

Легкозаймисті

 

Окисники

 

Їдкі та корозійні

 

Шкідливі

 

Небезпечні для довкілля

 


Висновок

Дайте відповіді на запитання:

  1. З яких частин складається полум'я?

  2. Чи в усіх частинах полум'я одинакова температура?

  3. В якій частині слід нагрівати хімічні речовини і посуд з хімічними речовинами? Чому?

  4. Чому не можна нагрівати посуд з речовинами у нижній частині полум'я?

  5. Чи можна нагрівати посуд із хімічними речовинами на одному місці? Чому?

  6. Як правильно нагрівати колби, пробірки із речовинами, якщо вони закріплені у штативі?

  7. Як поводитися із спиртівкою, щоб загасити полум'я?

  8. Які нагрівні прилади, що використовуються при проведенні хімічних досліджень, вам відомі?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.