і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Культура мовленнєвого спілкування дошкільника

Опис презентації окремими слайдами:
Культура мовленнєвого спілкування дошкільника ПРИМЕЧАНИЕ Чтобы изменить изображение на этом слайде, выберите рисунок и удалите его. Затем нажмите з...
Слайд № 1

Культура мовленнєвого спілкування дошкільника ПРИМЕЧАНИЕ Чтобы изменить изображение на этом слайде, выберите рисунок и удалите его. Затем нажмите значок "Рисунки" в заполнителе, чтобы вставить изображение.

У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти мовленнєвий розвиток виділено в самостійний напрям. Освітня лінія «Мовлення дитини» є однією...
Слайд № 2

У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти мовленнєвий розвиток виділено в самостійний напрям. Освітня лінія «Мовлення дитини» є однією з основних і передбачає засвоєння дитиною культури мовлення та спілкування, елементарних правил користування мовленням у різних життєвих ситуаціях.

За освітньою лінією «Мовлення дитини» складовими змісту роботи з мовленнєвого розвитку дошкільників є:
Слайд № 3

За освітньою лінією «Мовлення дитини» складовими змісту роботи з мовленнєвого розвитку дошкільників є:

За кожною із цих складових подано стислу характеристику основних показників мовно-мовленнєвих  компетенцій як кінцевого результату цілеспрямованої ...
Слайд № 4

За кожною із цих складових подано стислу характеристику основних показників мовно-мовленнєвих  компетенцій як кінцевого результату цілеспрямованої мовленнєвої роботи з дітьми дошкільного віку. У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти проголошено комунікативну спрямованість роботи з розвитку мовлення дітей, адже оволодіння мовленням дає дитині змогу спілкуватися з оточенням, здобувати й обмінюватись інформацією, що надзвичайно важливо для успішної її соціалізації. Змістове наповнення освітньої лінії «Мовлення дитини» акцентує увагу педагогів не на розв’язання окремих завдань мовленнєвого розвитку дітей, а на цілісному підході до формування мовно-мовленнєвої компетенції (в єдності її складових) як одного з ключових критеріїв і водночас вагомої умови становлення й розвитку мовленнєвої особистості дошкільника.

Останнім часом під час організації освітнього процесу в дошкільному закладі значну увагу приділяють: інтеграції змісту дошкільної освіти; реалізаці...
Слайд № 5

Останнім часом під час організації освітнього процесу в дошкільному закладі значну увагу приділяють: інтеграції змісту дошкільної освіти; реалізації принципу інтеграції в побудові різних видів занять; наданню пріоритету заняттям інтегрованого типу.

Проте значення спеціально організованих мовленнєвих занять не зменшилося. Адже саме під час роботи на занятті педагог має змогу формувати в дітей у...
Слайд № 6

Проте значення спеціально організованих мовленнєвих занять не зменшилося. Адже саме під час роботи на занятті педагог має змогу формувати в дітей уміння: Використовувати в мовленні : –    інтонаційні засоби виразності; –    порівняння; –    образні вирази; Контролювати: –    темп мовлення; –    силу голосу; Утворювати ступені порівняння прикметників; Узгоджувати слова в реченнях різних конструкцій; Складати сюжетні розповіді тощо.

На заняттях з розвитку мовлення вихователь проводить цілеспрямовану лінгвістичну підготовку дітей до навчання у школі, комплексно формує мовленнєві...
Слайд № 7

На заняттях з розвитку мовлення вихователь проводить цілеспрямовану лінгвістичну підготовку дітей до навчання у школі, комплексно формує мовленнєві вміння й навички, збагачує словник дітей. Тож заняття різних видів і типів є провідною формою навчання дітей рідної мови та розвитку мовлення.

Класифікація мовленнєвих занять За способом організації: індивідуальні, на яких об’єднують дітей одного рівня мовленнєвого розвитку(1-4 особи) інди...
Слайд № 8

Класифікація мовленнєвих занять За способом організації: індивідуальні, на яких об’єднують дітей одного рівня мовленнєвого розвитку(1-4 особи) індивідуально-групові (4-8 осіб) групові (до 15 осіб) фронтальні, або загально групові (з усіма дітьми вікової групи) За спрямованістю: тематичні, спрямовані на розв’язання одного мовленнєвого завдання (розвиток словника, формування граматично правильного мовлення, формування звукової культури мовлення чи зв’язного мовлення) комплексні, у процесі яких комплексно реалізують три мовленнєвих завдання (наприклад: розвиток зв’язного мовлення, формування звукової культури, граматично правильного мовлення)

Оновлення підходів до організації занять з розвитку мовлення дітей потребує й оновлення засобів і методів розвитку мовлення дітей. Традиційні метод...
Слайд № 9

Оновлення підходів до організації занять з розвитку мовлення дітей потребує й оновлення засобів і методів розвитку мовлення дітей. Традиційні методи не втратили своєї актуальності. Змінилися не самі методи, а характер їх використання, позиції педагога і дітей у процесі їх застосовування. Так, науковці рекомендують віддавати перевагу використанню творчих мовленнєвих завдань і вправ, реалізації принципу багатоваріантності у процесі їх розв’язання. Водночас з’явились інноваційні методи і засоби розвитку мовлення дошкільників, серед яких побудова заняття у вигляді словесних подорожей у світ казки, фантазії, природи, мистецтва, звуків, фарб, книги тощо. Такі заняття можна проводити як у формі діалогу, так і у формі полілогу.

Традиційні методи та прийоми розвитку мовлення дошкільників: бесіда за змістом картини і розповідання за картиною переказ художніх текстів самостій...
Слайд № 10

Традиційні методи та прийоми розвитку мовлення дошкільників: бесіда за змістом картини і розповідання за картиною переказ художніх текстів самостійні розповіді дітей (із власного досвіду, творчі тощо) дидактичні ігри мовленнєві ситуації ігрові мовленнєві вправи

Мовленнєву компетенцію потрібно формувати в дітей вже з раннього віку. Ще до школи дитина повинна освоїти відповідні мовленнєві знання, вміння і на...
Слайд № 11

Мовленнєву компетенцію потрібно формувати в дітей вже з раннього віку. Ще до школи дитина повинна освоїти відповідні мовленнєві знання, вміння і навички, необхідні їй для спілкування. Задля цього потрібно лише дібрати адекватні методи і прийоми розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови. Зміст і прийоми роботи з дітьми значно залежать від їхніх вікових особливостей.

Дякую за Увагу!
Слайд № 12

Дякую за Увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    328
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TC777105
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь