КТП з англійської мови за підручником О.Карпюк

Опис документу:
Календарно - тематичне планування складено до підручника О.Карпюк. Відповідно до діючої навчальної програми Нової української школи. Календарно - тематичне планування складено для 1 класу на 1 семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Starting up!

Починаємо навчання!

1

Введення.

Ознайомлення з підручником.

Починаємо навчання.

PB t .1,2 – p.7;

AB t.1 – p.4

PB t.3 – p.7

AB t.2 – p.4

Ініціативність і підприємливість

+

listen, sing, make, point, repeat,

have a talk

UNIT 1: Hello, Friends!

Тема 1: Привіт друже.

2

Привітання. Розвиток навичок говоріння.

PB t.1,2 – p.9 AB t.1 – p.5

Ініціативність

+

Вміти вітатися.

3

Знайомство.

Hello, I’m Lou. — Hello, Lou! Mary, Sue, Lou, Harry

PB t.1,2 – p.10 PB t.3 – p.10

AB t.1 – p.6

Особовий займенник.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти вітатися.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

4

Представлення.

PB t.1,2 – p.11 PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.7 PB t.3 – p.11— What’s your name? — My name is.. your, my

Присвійні займен-ники

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти знайомити-ся.

5

Представлення.

PB t.1 – p.12 AB t.1 – p.8 PB t.2,3 – p.12

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти знайомити-ся.

6

Прощання з друзями.

PB t.1,2 – p.14 PB t.4 – p.14 PB t.3 – p.14

AB t.1 – p.9Goodbye. Bye.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти прощатися.

7

Як твої справи?

PB t.1,2 – p.15 PB t.4 – p.15 PB t.3 – p.15

AB t.1 – p.10

How are you? — I’m fine.

Nice to meet you.

you

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти спитати про справи у друга.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

8

Час розповідей про себе.

PB t.1,2 – p.17 PB t.3 – p.17 AB t.1 – p.11

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти сказати як тебе звати, привітати-ся та попрощати-ся.

9

Повторення та закріплення.

PB t.1 – p.18

AB t.1 – p.12

PB t.2,3 – p.19 AB t.2 – p.12

Ініціативність і підприємливість

+

UNIT 2: My School

Тема 2: Моя школа.

10

Моя шола.

PB t.1,2 – p.20

AB t.1 – p.13

PB t.2,3 – p.20-21 school tree, bag, pen, pencil, book,

me

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти намалюва-ти Шкільне дерево.

11

Шкільні речи.

PB t.1,2 – p.22

AB t.1 – p.14

PB t.4 – p.22 PB t.3 – p.22

AB t.2 – p.14

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти називати речі в рюкзачку.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

12

Шкільні предмети.

PB t.1 – p.23 PB t.2,3 – p.23

AB t.1 – p.15 table, pencil case, chair,

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти називати речі в рюкзачку.

13

Шкільні приналеджності.

PB t.1,2 – p.24 PB t.3 – p.24

AB t.1 – p.16

Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти ставити запитання та давати відповідь на них.

14

Моя школа.

PB t.1 – p.25 PB t.2,3 – p.25

AB t.1 – p.17

What is it? – It’s a …

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти ставити запитання.

15

Вчимося рахувати в школі.

PB t.1,2 – p.26 PB t.4 – p.26 PB t.3 – p.26 AB t.1 – p.19

one, two, three, four, five, six,

Числівники

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти рахувати до 6.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

16

Моя школа.

PB t.1 – p.27

AB t.1 – p.20

PB t.2,3 – p.27

AB t.2 – p.20

Stand up. Sit down. Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розуміти команди вчителя.

17

Моя школа

PB t.1,2,3 – p.28 PB t.5 – p.29 PB t.4 – p.29

Good morning. Open your books. open, close, take, teacher, we

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розуміти команди вчителя..

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

18

Час розповідей про себе.

PB t.1,2,4 – p.31 PB t.3 – p.31 AB t.1 – p.22

Take a … robot, round, up, down, Toy Land

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розуміти команди вчителя..

19

Повторення та закріплення.

PB t.3 – p.33

AB t.1 – p.23

PB t.4 – p.33 PB t.1,2 – p.32

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розуміти команди вчителя..

UNIT 3: Family and Friends.

Тема 3: Родина та друзі.

20

Моя родина.

PB t.1,2 – p.34 PB t.3 – p.34

AB t.1 – p.24

This is my … family, father, mother, sister,

Brother

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свою родину.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

21

Моя родина.

PB t.1 – p.35 PB t.2 – p.35 PB t.3,4 – p.35

AB t.1 – p.25

How are you? — I’m fine. Thank you. friend, Max

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свою родину.

22

Моя родина.

PB t.1 – p.36 PB t.3,4 – p.36

AB t.1 – p.26

PB t.2 – p.36

Who is this?

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свою родину.

23

Мої родичи.

PB t.1,2 – p.37 PB t.3,4,5 – pp.37-38;

AB t.1 – p.27

Grandmo-ther, grandfather, granny,

uncle, Dan, Emily

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свою родину.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

24

Моя родина.

PB t.1,2 – p.39 PB t.3 – p.39

AB t.1 – p.28

This is Lee. He is a boy. he, she, Tom, Jim, Jane

Особові займенники

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти називати імена членів своєї родини.

25

Знайомтеся –мої друзі!

PB t.1 – p.40 PB t.3 – p.40 PB t.2 – p.40

AB t.1 – p.29

Meet Oksana.

She is my friend.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про своїх друзів.

26

Знайомтеся –мої друзі!

PB t.1 – p.41 PB t.3 – p.41

AB t1 - p.31

PB t.2 – p.41

Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про своїх друзів.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

27

Час розповідей про себе.

PB t. 1,2,5 –

pp.42-43

PB t.4 – p.43 PB t.3 – p.43

AB t.1 – p.32

How is Jim? – He is fine. Thank you. they, love, them

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про себе , про своїх родичів та друзів.

28

Повторення та закріплення.

PB t.1 – p.44 PB t.2 – p.45 PB t.3,4 – p.45

AB t.1 – p.33

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про себе , про своїх родичів та друзів.

UNIT 4: My pet.

Тема 4: Домашній улюбленець.

29

Мій домашній улюбленець.

PB t.1,3 – pp.46-47 PB t.4,5 – p.47

AB t.1 – p.34

PB t.2 – p.47

pet, fish, parrot, hamster, rabbit,

mouse

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свого домашнього улюбленьця.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

30

Дикі тварини.

PB t.1,3 – p.48 PB t.4,5 – p.49

AB t.1 – p.35

PB t.2 – p.49

dog, cat, pig, bird, turtle

Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти називати диких тварин.

31

Домашні тварини.

Кольори.

PBt.1,3,4-p.50;

AB t.1 – p.36

PB t.2,5 – p.50

brown, yellow, pink, green, orange,

red, blue

I have got a pet. It’s a … (fish). It’s …

(red).

Ініціативність і підприємливість

+

Знати кольори.

32

Кольори.

PB t.2.3.4 –p.51 PB t.1,5 - p.51

AB t.1 – p.37

grey, black, white

He/She has got a pet.

Ініціативність і підприємливість

+

Знати кольори.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

33

Час розповідей про себе.

PB t.1,3,5 – pp.52-

53

PB t.4 – p.53 PB t.2 – p.53

AB t.1 – p.38

Big and white. Now I’m black, too

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свого домашнього улюбленьця.

34

Повторення та закріплення.

PB t.1,2 – p.54

AB t.1 – p.39

PB t.3 – p.55

AB t.2 – p.39

big, small, animals, horse, cow,

sheep, duck, goose, hen

Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свого домашнього улюбленьця.

35

Повторення та закріплення.

Вміти розповідати про свого домашнього улюбленьця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.