Корекційно-розвивальна робота з дітьми в умовах інклюзії

Опис документу:
Шляхи реалізації корекційно – розвиткового компоненту: реалізація корекційних цілей у процесі навчання і виховання дітей з ООП (на уроках, на виховних заходах, під час виконання домашніх завдань) проведення корекційно-розвиткових занять спеціалістами (спеціальні психологи, корекційні педагоги, логопеди) включення спеціальних засобів корекції у навчально-виховний процес виконання батьками вимог і рекомендацій фахівців щодо корекційного впливу на дитину

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Корекційно-розвивальна робота з дітьми в умовах інклюзії
Слайд № 1

Корекційно-розвивальна робота з дітьми в умовах інклюзії

Особливістю навчально-виховного процесу дітей з ООП є його корекційна спрямованість
Слайд № 2

Особливістю навчально-виховного процесу дітей з ООП є його корекційна спрямованість

Структура дефекту при інтелектуальному порушенні: ядро - слабкість орієнтувальної діяльності, слабкість замикаючої функції кори головного мозку, ни...
Слайд № 3

Структура дефекту при інтелектуальному порушенні: ядро - слабкість орієнтувальної діяльності, слабкість замикаючої функції кори головного мозку, низька розумова працездатність вторинні недоліки - недорозвиток вищих психічних процесів подальші ускладнення – незрілість особистості

Шляхи реалізації корекційно – розвиткового компоненту: реалізація корекційних цілей у процесі навчання і виховання дітей з ООП (на уроках, на вихов...
Слайд № 4

Шляхи реалізації корекційно – розвиткового компоненту: реалізація корекційних цілей у процесі навчання і виховання дітей з ООП (на уроках, на виховних заходах, під час виконання домашніх завдань) проведення корекційно-розвиткових занять спеціалістами (спеціальні психологи, корекційні педагоги, логопеди) включення спеціальних засобів корекції у навчально-виховний процес виконання батьками вимог і рекомендацій фахівців щодо корекційного впливу на дитину

Перелік корекційно-розвиткових занять для кожної категорії дітей Для незрячих дітей та зі зниженим зором: Соціально-побутове орієнтування Розвиток ...
Слайд № 5

Перелік корекційно-розвиткових занять для кожної категорії дітей Для незрячих дітей та зі зниженим зором: Соціально-побутове орієнтування Розвиток мовлення Корекція розвитку Орієнтування в просторі Ритміка ЛФК Для дітей з порушенням слуху: Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови Розвиток слухового сприймання та формування вимови Соціально-побутове орієнтування Ритміка

Для дітей з порушенням опорно-рухового апарату: Корекція розвитку ЛФК Соціально-побутове орієнтування Для дітей з порушення інтелекту: Соціально-по...
Слайд № 6

Для дітей з порушенням опорно-рухового апарату: Корекція розвитку ЛФК Соціально-побутове орієнтування Для дітей з порушення інтелекту: Соціально-побутове орієнтування Розвиток мовлення Ритміка ЛФК Для дітей із затримкою психічного розвитку: Розвиток мовлення Ритміка Корекція розвитку

Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: Логоритміка Розвиток мовлення Розвиток зв'язного мовлення ЛФК
Слайд № 7

Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: Логоритміка Розвиток мовлення Розвиток зв'язного мовлення ЛФК

Спеціальні засоби корекції: Адаптація змісту освіти до пізнавальних можливостей учнів Наочність навчання Уповільненість процесу навчання Повторюван...
Слайд № 8

Спеціальні засоби корекції: Адаптація змісту освіти до пізнавальних можливостей учнів Наочність навчання Уповільненість процесу навчання Повторюваність у навчанні та вихованні Включення учня в діяльність спрямовану на подолання труднощів та перешкод Оптимізація темпу роботи та динаміки втомлюваності Використання різних видів гри у навально – виховному процесі Індивідуальний план Використання технічних засобів, спеціального обладнання Дотримання охоронно-педагогічного режиму Позитивні емоції педагога

У природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної, кожному можна дати щастя творення, кожного треба вивести в люди В. Сухомлинський
Слайд № 9

У природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної, кожному можна дати щастя творення, кожного треба вивести в люди В. Сухомлинський

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
7
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!