Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Корекційно розвивальна програма на тему: "РДА"

Психологія

Для кого: Дорослі

19.05.2020

1051

10

0

Опис документу:

Вік: молодший шкільний

Кількість учасників: максимум 3

Цілі програми:

  • Подолання негативізму при спілкуванні та встановлення контакту з дитиною із аутизмом;

  • Розвиток пізнавальних навичок;

  • Пом'якшення характерного для аутичних дітей сенсорного і емоційного дискомфорту;

  • Підвищення активності дитини в процесі спілкування з дорослими і дітьми;

  • Подолання труднощів в організації цілеспрямованої поведінки.

Завдання програми:

  • Орієнтація дитини з аутизмом у зовнішньому світі;

  • Навчання його простим навичкам контакту;

  • Навчання дитини більш складних форм поведінки;

  • Розвиток самосвідомості й особистості дитини з аутизмом;

  • Розвиток уваги;

  • Розвиток пам'яті, мислення.

Основні етапи психологічної корекції:

Перший етап – встановлення контакту з дитиною з аутизмом. Для успішної реалізації цього етапу рекомендується легка сенсорна атмосфера занять. Це досягається за допомогою спокійної негучної музики в спеціально обладнаному приміщенні для занять. Психолог повинен спілкуватися з дитиною тихим голосом, в деяких випадках, особливо якщо дитина збуджена, навіть пошепки. Необхідно уникати прямого погляду на дитину, різких рухів. Не слід звертатися до дитини з прямими питаннями. Встановлення контакту з дитиною з аутизмом вимагає досить тривалого часу і є стрижневим моментом всього психо-корекційного процесу. Перед психологом стоїть конкретне завдання подолання страху у дитини з аутизмом, і це досягається шляхом заохочення навіть мінімальної активності.

Другий етап – посилення психологічної активності дітей. Вирішення цього завдання вимагає від психолога вміння відчути настрій дитини, зрозуміти специфіку її поведінки і використовувати це в процесі корекції.

Третій етап – психокорекції важливим завданням якого є організація цілеспрямованої поведінки аутичної дитини. А також розвиток основних психологічних процесів.Ранній дитячий аутизм - особлива аномалія психічного розвитку, якій характерні стійкі і своєрідні порушення комунікативної поведінки, емоційного контакту дитини з навколишнім світом і вміння правильно реагувати на зовнішні ситуації. Цілі програми: Подолання негативізму при спілкуванні та встановлення контакту з дитиною із аутизмом; Розвиток пізнавальних навичок; Пом'якшення характерного для аутичних дітей сенсорного і емоційного дискомфорту; Підвищення активності дитини.

0201l8i3-c9d3-940x588.png

0201l8i4-6a2e-940x588.png0201l8i5-1563-940x588.png0201l8i6-e0cf-940x588.png