Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з розділу програми "Дитина у світі культури" з образотворчої майстерні (малювання) в середній групі. Тема: "Подарунки для Полінки" (за задумом)

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.03.2019

1730

124

0

Опис документу:
Розробка заняття з розділу програми "Дитина у світі культури", з образотворчої майстерні (малювання) за власним задумом дітей. Діти на вибір обирають, що малювати та обирають обладняння, яке їх може стати в нагоді на власний розсуд.
Перегляд
матеріалу
Отримати код



















Заняття за задумом

з образотворчої діяльності (малювання)

на тему: «Подарунки для Полінки»















Вихователь

Костенко І.М.









2018

Тема: «Подарунки для Полінки»

Мета: вчити малювати дітей за власною уявою, планувати зміст своєї роботи, опиратися на вже здобуті знання раніше; доводити розпочату справу до кінця; удосконалювати навички роботи з пензликом, вміння правильно і охайно користуватися фарбами; розвивати творчу уяву, мислення, креативність, фантазію, пам'ять; виховувати бажання допомагати іншим, самостійність і охайність в роботі.

Хід заняття

  1. Психогімнастика

  • Добрий ранок любі діти!

Чи усе гаразд у групі?

Ви довкола озирніться,

Один одному всміхніться.

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і гарно працював.

  • Діти, привітайтеся з нашими гостями.

  1. Ігровий момент

  • Діти, а як ви гадаєте, яке в нас буде заняття? (Малювання)

  • А чому саме малювання? (Відповіді дітей)

(Стук у двері)

  • Діти, дивіться, хто це до нас завітав? (Незнайко)

  • Незнайко говорить, що хоче з вами порадитися. У його сестрички Полінки сьогодні день народження і він не знає, що їй подарувати.

  1. Вступна бесіда

  • Не сумуй, ми тобі обов’язково порадимо і підкажемо, що ж можна подарувати на день народження.

  • Діти, то що ж можна подарувати на це свято? (Відповіді дітей)

Вірш

Подарунків на світі є дуже багато,

Їх не злічити нам всіх малята.

Ведмедик, машинка, квітка червона,

Намисто, кулька чи гарна корона.

Ти подарунок свій обирай,

Довго не барися і Незнайкові допомагай.



  • Незнайко говорить, що ви всі молодці, скільки у вас ідей. Але він їх всіх не запам’ятав. Давайте ми всі подарунки, які можна подарувати Полінці намалюємо. Це буде для Незнайка підказкою і він нічого не забудеться.





  1. Пояснення виконання завдання

  • Отже, діти, вам потрібно намалювати для Незнайка підказки, що ж можна подарувати на день народження Полінці. Кожен з вас буде малювати всій власний подарунок.

  1. Пальчикова гімнастика

Щоб наші пальчики трудились

Їх треба трішки розім`ять.

Ми з вами зараз помалюєм

І будемо відпочивать.

  1. Самостійна діяльність дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

Повторити з дітьми як тримати пензлик, як його вимивати, не залишати пензлик у стаканчику з водою, класти на підставку. Слідкувати, щоб залізний наконечник пензлика не був у фарбі, не забруднювати себе і сусіда фарбою. Пригадати, що за столиками потрібно сидіти рівненько, сильно не нахилятися, ніжки на підлозі. Заохочувати дітей до роботи, вселяти віру в себе. При потребі допомагати в роботі.

  1. Підсумок заняття. Аналіз дитячих робіт

Запропонувати дітям покласти всі роботи на окремий стіл.

  • Діти, розгляньте свої малюнки. Які ж ви молодці, так багато подарунків можна подарувати Полінці. (Діти по-черзі розповідають, що вони намалювали)

  • Тепер Незнайко точно нічого не забудеться. Незнайко дякує вам.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.