Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття мовний розвиток з елементами театралізованої діяльності для дiтей середньої групи «Подорож в казку Теремок»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

27.03.2021

140

10

1

Опис документу:
Конспект заняття мовний розвиток з елементами театралізованої діяльності для дiтей середньої групи «Подорож в казку Теремок» Програмне зміст: Продовжувати формувати вміння висловлювати різні емоції (радість, смуток, страх, здивування і т. д.); Розвивати партнерські взаємини у рольовій грі; Викликати емоційний відгук на музичні образи; Викликати у дітей бажання брати участь в драматизації; Спонукати самостійно шукати виразні засоби (жести, рухи, міміку) для створення художнього образу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заклад дошкiльної освiти (ясла-садок) №5 «Червона Шапочка» Скадовської мiської ради

Конспект заняття мовний розвиток з елементами театралізованої діяльності для дiтей середньої групи

Тема: «Подорож в казку Теремок»

Вихователь:

I.Ю.Колюнець

2021 н.р.

Тема: «Подорож в казку Теремок»

Програмне зміст: Продовжувати формувати вміння висловлювати різні емоції (радість, смуток, страх, здивування і т. д.); Розвивати партнерські взаємини у рольовій грі; Викликати емоційний відгук на музичні образи; Викликати у дітей бажання брати участь в драматизації; Спонукати самостійно шукати виразні засоби (жести, рухи, міміку) для створення художнього образу, проявляти ініціативу, уяву, фантазію; Удосконалювати артистичні навички дітей;

Хід заняття:

(Діти заходять в зал. Їх зустрічає вихователь)

Вихователь : Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?
Зала наша радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітаймось дружно, хором!
Добрий день!

Мені дуже приємно бачити ваші привітні обличчя і добрі очі.

Я сьогоднi буду як справжня чарiвниця, i хочу запросити вас у подорож казкою.

-Діти, ви любите подорожувати?

Я пропоную вам здійснити подорож в незвичайну, казкову країну, в країну, де відбуваються чудеса і перетворення, де оживають ляльки і починають говорити тварини. Ви здогадалися, що це за країна?

Діти: - Країна казок!

Вихователь : Хочете відправитися в цю чарівну, казкову країну? Як ви думаєте, хто живе в цій країні?

Діти: Ляльки, казкові герої, актори.

Вихователь : Так, діти. Ви правильно назвали жителів країни казок.

Потрапити в цю країну можуть тільки актори! Ви хочете стати акторами? Як ви думаєте що потрібно, щоб стати акторами?

Діти: правильно i чiтко говорити; вмiти перевтiлюватися у рiзних персонажiв.

Вихователь : Давайте вчитися акторській майстерності! Зараз вам потрібно зобразити почуття та емоції. Ми з вами пограємо в мімічну гру «Покажи настрій».

Гра «Покажи настрій».

Покажіть мені «посмішку», «здивування», «страх», «злість», «образу», «втома» ...

- А тепер прийшла пора спілкуватися жестами. Так Так! Я вам слово кажу, а у відповідь від вас я чекаю жестів.

Гра «Жести»

Вихователь : Покажіть мені слово «привiт», слово «тихо», «не знаю», «так», «ні», «обурення», «до побачення».

- Чудово, я бачу, ви зможете стати акторами. Тоді в дорогу, в казкову чарівну країну! Ідіть за мною, я покажу вам дорогу!

Дорога в цю країну незвичайна, музична. Слухайте уважно музику, якій тварині вона підходить, ту тварину ви повинні зобразити.

(Звучить музика, діти йдуть, зображуючи тварин)

Вихователь : Молодці! А ось і ворота чарівної країни.

(На воротах в чарiвну країну щось написано)

«Ворота відкриються тільки в тому випадку, якщо ви виконаєте завдання»

В нашу країну можуть потрапити тiльки тi, хто добре знає всiх казкових героїв.

Дидактична гра «Назви героя»(на екранi)

  1. Товстяк живе на криші, літає він всіх вище. (Карлсон)

  2. Є хлопчина гарний , не звичний дерев’яний. (Буратіно)

  3. Всіх лікує та зцілить добрий лікар. (Айболить)

  4. Вона була подружка гнома і вам усім вона знайома. (Білосніжка)

  5. Бабуся дівчинку дуже любила , бабуся їй капелюх зшила. (Червона Шапочка)

  6. Працювала вона в хаті , танцювала у палаці, є така у неї звичка , десь губити черевички. ( Попилюшка)

Вихователь : Молодці, ось ворота нам і відкрилися! Ми потрапили з вами в країну казок! У кожної казки, є свій ключик, який відкриває її. Я зараз вам скажу чарiвнi слова, щоб ми змогли потрапити у казку, а ви повторите за мною. «Казкові двері відчинiться, Чудова казка розпочнися!»

Iнсценування казки «Теремок»

Вихователь : Дiтки, подивiться, як тут гарно. А куди ми з вами потрапили? (У казку). А що це за казка? (Це казка Теремок). Так. Але менi здається, що в ньому нiкого не має. Погляньте, на дверях щось написано:

- Повернемося через 15 хвилин. (Мишка-шкраяботушка та Жабка-скрекотушка);

- Пiшла до подруги. Скоро буду. (Зайка-побiгайка);

- Пiшли у справах. (Лисичка-сестричка та Вовчик-братик).

Вихователь :Ну, що ж дiтки, давайте їх вiдшукаємо. Згоднi? (Так). Ходiмо. А поки ми будемо йти, давайте з вами пригадаємо:

- Хто перший засилився у Теремок? (Мишка-шкряботушка);

- Якi запитання ставили звiрi, коли бачили Теремок? (Хто-хто в Теремочку живе?);

- А як ви думаєте, чи щасливi звiрi, якi живуть у Теремочку? (Так) А чому ви так думаєте? (Тому що вони пiклуються один про одного, допомагають один одному, їм весело раз);

- Хто розвалив Теремок? (Ведмiдь-клишоногий).

Вихователь : Дiтки, прислухайтесь…. Ви чуєте? (- Хтось шепочеться). Цiкаво, хто це? Давайте тихенько пiдiйдемо, щоб не налякати.

(Знаходимо мишку i жабку)

Вихователь :Погляньте, хто тут. Добрий день вам!

Анна.К. - Мишка: Добрий день. Я Мишка – шкряботушка.

Богдана - Жабка: А я Жабка – скрекотушка.

Вихователь : Як добре, що ми вас зустрiли. А що це у вас за кошик?

Анна.К. - Мишка: Ми гралися у лiсi, i знайшли цей кошик. Тут лежить багато рiзних речей.

Богдана - Жабка: Але ми не знаємо, кому вони належать. Допоможiть нам будь ласка, знайти їх господарiв.

Вихователь : Ми звичайно допоможемо вам. Так дiтки? (Звичайно) Давайте, поглянемо, що ж у вас у кошику.

                                     Дидактична     гра «Чия річ»

iти за бажанням обирають собi рiч i кладуть її до зображення казкового героя, кому належить ця рiч)

  • Золотий ключик- Буратіно

  • Чарівна паличка- Фея

  • Варення –Карлсон

  • Булава- Котигорошко

  • Туфелька- Попелюшка

  • Капелюшок –Червона Шапочка

  • Пір’ячко – Кривенька Качечка

  • Чоботи –Кіт у Чоботях

  • Яєчко – Курочка Ряба

  • Колосок- Круть та Верть

  • Глечик –Лисичка та Журавель

  • Бинт –Лікар Айболить

  • Борошно –Колобок

  • Солома- Солм’яний бичок

Вихователь :Дiтки, подивiться, ось останнiй предмет у кошику. Це музичний пристрiй. Давайте, ми трiшки порухаємося.

Ф/хвилинка.

Звiрi: Дякуємо вам друзi.

Вихователь : Звiрятка, ходiмо з нами до Теремочку.

Звiрi: Залюбки.

Вихователь : Ходiмо далi. Погляньте, дiтки перед нами вузенький мiсточок, по ньому нам треба пройти через величезну прiрву. Дивiться пiд нiжки, не штовхайтеся, будьте дуже обережними. Дiтки, ми з вами дiйшли до дуже гарної Лiсової школи. Давайте туди завiтаємо .

- Добрий день. Дiтки, погляньте хто тут? (Зайчик)

Альбiна - Зайка: Добрий день, дiтки! Я Зайка-побiгайка. Прийшла до своєї подруги Зайчихи-вчительки, але її не має. Хотiла їй допомогти, навчити звiряток нової скоромовки.

Вихователь : Зайка, i ми хочимо з дiтками вивчити нову скоромовку.

Альбiна - Зайка: Тодi повторюйте за мною.

Скоромовка

Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису

–Лис лисички ніс із лісу.

Вихователь :Дуже гарна скоромовка.

Альбiна - Зайка: А куди ви мандруєте?

Вихователь : Ми йдемо до Теремочка. Ходiмо з нами.

Альбiна - Зайка: Iз задоволенням. Менi вже час повертатися до дому.

Вихователь : А щоб ми по дорозi не нудьгували, я розпочну речення, а ви його продовжуйте.

Д/гра: «Закінчи речення»

Щоб могли ми гарно жити,

Треба вчитися... (дружити).

А не кидатись словами,

Щоб не стати ... (ворогами).

І запам'ятай собі —

З другом легше у... (журбі).

Друг нас виручити може,

У біді він ... (допоможе).

А як пісня, жарт чи сміх —

Радість ділиться на... (всіх).

А як сварять всі навкруг

Йде на захист справжній... (друг).

Й ще одне запам'ятай:

Друзів ти... (не забувай)!

Знай, моя дитино мила,

Д р у ж б а – це велика…(сила!)

Вихователь : Погляньте, дiтки, кого ми зустрiли? (Лисичка та вовчик)

Злата.Б. - Лисичка: Добрий день! Я Лисичка-сестричка.

Вихователь :Лисичко, а що ти робиш?

Злата.Б. - Лисичка: Я з вовчиком братиком йшла лiсом, i побачила, як подув сильний вiтер i позривав всi квiточки. Але я не знаю, яке стебло у цих квiтiв.

Вихователь : Лисичко, не засмучуйся, нашi дiтки дуже добре знають квiточки. Вони тобi допоможуть.

Галявина з квiтами(на липучках)

Вихователь: Вовчику-братику, а ти що робиш?

Богдан - Вовк: Я хочу побудувати дiм для нашого друга ведмедика-клишоногого. Щоб вiн жив поруч з нами i не сумував. Я знайшов багато рiзнокольорових паличок, але сам не взмозi їх перенисти.

Вихователь: Вовчику-братику, не хвилюйся, нашi хлопчики дуже сильнi та спритнi, вони тобi зараз допоможуть.

Вихователь: Дiтки, якi ж ви молодцi. Допомогли звiрятам. А зараз ми усi разом можемо вiдправитися до Теремочка.

(музичний супровiд зi словами)

Вихователь: Ось, ми i прийшли. Дiтки, давайте перевiримо чи всi казковi герої в зборi.

- Я мишка-шкряботушка;

- А я жабка-скрекотушка;

- Я зайка-побiгайка;

-А я лисичка-сестричка;

-А я вовчик-братик.

Вихователь: Дiтки, а кого не вистачає? (медведика-клишоногого). Вiн мабуть не прийшов, бо дуже засмучений, що зламав дах Теремочка. Давайте, ми усi разом збудуємо новi домiвки для усiх звiрят.

(будують дiм з паличок, зявляється ведмедик)

Артем.Р. - Медвiдь: Добрий день. А що ви тут робите?

Вихователь:Добрий день, медведику. Ми будуємо новi домiвки для тебе i твоїх друзiв. Приєднуйся до нас, допоможеш.

Будують домiвки з паличок Кюізенера (музичний супровiд)

Артем.Р. - Медвiдь: Дякую вам друзi. У мене тепер такий гарний будиночок. Я бiльше не буду ламати, а буду всiм, як ви допомагати.

Вихователь: Ми дуже радi, що змогли всiм допомогти. Давайте всi разом потанцюємо.

Ф/хвилинка «Дружба»

Вихователь: До побачення лiсовi звiрята. Нам вже теж час повертатися у садочок. Говоримо чарiвнi слова.

1, 2, 3, 4, 5 – кругом себе обернись, у садочку опинись.

Підведення підсумків заняття:

1.Діти, де ми зараз побували? (В казковiй країні)

2.А в яку казку ми з вами потрапили? (Казка «Теремок»)

3. Що довелося нам пройти на своєму шляху? (Різні випробування)

4. Чому нас вчить казка? (Доброти, взаємодопомоги, співчуття, співпереживання, взаємовиручку)

5. Який урок ви сьогодні засвоїли? (Треба бути сильними і стійкими, щоб долати всі перешкоди на своєму шляху)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.