• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Хімія
  • Конспект уроку. Хімія. 8 кл.Узагальнення та систематизація знань про основні класи неорганічних сполук.

Конспект уроку. Хімія. 8 кл.Узагальнення та систематизація знань про основні класи неорганічних сполук.

Опис документу:
Повторити та узагальнити знання учнів про основні класи неорганічних сполук, їх властивості та генетичний зв’язок; вдосконалювати навички систематизації неорганічних сполук, складання рівнянь хімічних реакцій та вправ; формувати логічно – аналітичне мислення та пізнавальну активність учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 кл. Урок № 54

Тема: Узагальнення та систематизація знань про основні класи неорганічних сполук.

Мета: повторити та узагальнити знання учнів про основні класи неорганічних сполук, їх властивості та генетичний зв’язок; вдосконалювати навички систематизації неорганічних сполук, складання рівнянь хімічних реакцій та вправ; формувати логічно – аналітичне мислення та пізнавальну активність учнів; вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховувати культуру хімічної мови та письма; повторити та дотримуватись правил техніки безпеки роботи з хімічними речовинами, використовувати набуті знання в практичних життєвих ситуаціях.

Обладнання: таблиці «Класи неорганічних сполук», «Хімічні властивості класів неорганічних сполук», схеми, картки-завдання, кубики – рубики, картки хімічного лото; відеоролики «Досліди: властивості класів неорганічних сполук», набори хімічних реактивів: магній, розчин хлоридної кислоти, натрію карбонат.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення класифікації та основних властивостей класів.

Загальна характеристика класів неорганічних сполук. Фронтальна бесіда.
Складання таблиці: загальні формули сполук.

2. Хімічний диктант. Систематизувати по класам слідуючи сполуки.

3. Гра « Хрестики - нулики» та «Хімічне лото»

2 учні біля дошки знаходять на табличках сполуки розміщені за принципом «Хрестики - нулики» однакових класів неорганічних сполук.

4 учні працюють з «Xімічним лото» складають формули неорганічних сполук.

4. Гра «Кубик - рубик». На гранях кубика записані формули різних класів неорганічних речовин. Перевірка знань назв органічних сполук

5. На екрані проектуються формули речовин. Визначити зайву речовину

6. Гра «Хто похвалить мене краще вcіx...», дати характеристику хімічних властивостей сполук ( робота по групах):
І
група — оксиди; II група основи; III група - кислоти; IV група солі
Складання усної таблиці «Хімічні властивості класів неорганічних сполук».

Оксиди основні взаємодіють - з кислотами; кислотними оксидами; водою

Оксиди кислотні - з основними; основними оксидами; водою. Основи розчинні - діють на індикатори; реагують з кислотами; з солями; кислотними оксидами;

Основи нерозчинні - з кислотами; кислотними оксидами; розкладаються при нагріванні.

Основи розчинні діють на індикатори; реагують з кислотами; з солями , кислотними оксидами.

Кислоти - діють на індикатори; розкладаються при нагріванні; реагують з металами; основними оксидами; основами; солями.

Солі - розкладаються при нагріванні; реагують з металами; лугами; кислотами; солями.

Вчитель підтверджує знання учнів стаціонарною таблицею.

6. Практична частина.

1). Група учнів показує відеоролики. Клас працює над питанням:

Які властивості підтверджує даний відеоролик (працюють учні класу)

Відеоролик «Властивості оксидів».

2). Виконання дослідів:

(по 2 учні на кожний дослід) Питання до класу:

2а) Є в наявності розчин хлоридної кислоти та магній. Властивості якого класу неорганічних речовин можна продемонструвати? Яку інформацію нам дає ряд активності металів?

2б) На демонстраційному столі знаходяться розчин хлоридної кислоти та натрій карбонат. Властивості яких класів неорганічних сполук можна продемонструвати за допомогою цих речовин.

7. Гра « Павутинка», завдання проектуються на екрані. Знайти відповідність між хімічними речовинами та скласти можливі рівняння хімічних реакцій.

Учні виконують завдання на окремих картках

8. Здійснити перетворення (по варіантах).

Завдання проектуються на екрані, виконуються на картках.

V. Підсумок уроку. Учні здають виконані на картках завдання.

Бліц опитування учнів: значення отриманих знань та оцінка уроку.

VІ . Д / з. Повторити параграфи підручника, завдання на картках.

  1. Яка маса осаду утвориться в результаті взаємодії розчину барію хлориду масою 12 грам з розчином калію сульфату.

  2. Закінчити хімічні рівняння( По варіантах)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.