Узагальнити знання дітей про воду: знаходиться у річках, морях, океанах, льодовиках, під землею; формувати вміння розрізняти стани води: рідкий, твердий, газоподібний; розширити уявлення про природні явища: дощ, туман, веселка, снігопад; закріпити знання дітей про значення води для всіх живих об’єктів на землі; учити визначати дослідницьким шляхом: прозора, без смаку та кольору є розчинником.
Поповнювати кількісний склад лексики загадками, прислів’ями, вчити розуміти їх зміст, вчити добирати іменники до прикметника, добирати однокореневі слова, складати прості та складнопідрядні речення; перевірити вміння визначати перший та останні звук у слові.
Сприяти розвитку пізнавальної активності, активізувати мислення під час розв’язання проблемних ситуацій, розвивати зв’язне мовлення.
Виховувати екологічно доцільну поведінку, пошану до води, дбайливе ставлення до свого здоров’я.