Конкурсна гра "Хімічний КВК"

Хімія

Для кого: 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

03.01.2019

621

16

0

Опис документу:
Мета заходу: підвищувати інтерес до хімії, розширювати кругозір, розвивати в учнів пам'ять, увагу, логічне та критичне мислення, ерудицію та творчі здібності; вчити працювати самостійно та в колективі підвищувати престиж знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ХІМІЧНИЙ КВК

Мета заходу: підвищувати інтерес до хімії, розширювати кругозір, навчитися працювати самостійно та в колективі, виокремлювати головне, порівнювати, робити висновки.

Правила проведення: в грі беруть участь дві команди ( до кожної команд и входить по 1 учню з 7- 11 класу)

Діалог двох бабок

Б. Привіт Борисівна

Б. Привіт Гаврилівна

Б.Оце б куди -небудь рвонуть на старості лєт

Б.Угу .Та куди ти рвонеш в цих драних валянках?

Б.Та хоч куди! світ за очі!

Б.Так скучно… і Вітальки не видно.

Б.Ага. Десь повіяся.

Б.Ой. а хто це?

Б.Хто ви дітки?

Х. Хіміки на квк поспішаємо

Б. Золоті ви наші , візьміть нас з собою

Б.Ми з Борисівною такі хіміки були! Ого-го-го!

Х. А, що візьмемо їх друзі з собою?

Х. Візьмемо, нехай ідуть, веселіше буде.

Х. Тільки давайте швидше- ми поспішаємо!

Ведуча. Добрий день, дорогі учні!

Ведучий. Добрий день шановні гості, вчителі!

Ведуча. Шановні друзі, ми раді вітати вас на засіданні клубу веселих і кмітливих, який присвячений науці хімії.

Ведучий. А що ж таке КВК? Клуб веселих і винахідливих.

  • А з точки зору хімії КВК – це коли всі люди дисоціюють на вболівальників та гравців.

  • Команди заряджені позитивно .

  • Журі – електронейтральне.

  • Основний закон КВК – закон збереження успіху.

  • Повний запас успіху обох команд постійний. Він тільки може переходити від однієї команди до іншої та навпаки.

  • Відомо, що хімія + гумор = const. Чим більше хімії, тим менше гумору, і навпаки.

  • Тож пропонуємо вам більше хімії найкращої якості з найменшими витратами.

  • І нехай ваша активність буде прекрасним “каталізатором” вашого святкового настрою. А як відомо, де прекрасний настрій там і усмішки. А усмішка – це гарний “інгібітор” старості. Так хай же усмішка не залишає ваших уст хоча б протягом нашого свята.

Ведуча. Учасниками сьогоднішніх змагань будуть учні:

  • що добре знають хімію;

  • мають почуття гумору;

  • завзяті у боротьбі;

  • кмітливі;

  • винахідливі;

  • веселі,

  • артистичні.

Ведучий. А ще які, ви самі зможете побачити протягом нашого змагання.

Ведуча. Ми будемо раді, якщо сьогоднішня гра принесе вам хвилини радості.

Ведучий. Якщо від наших дотепних жартів на ваших обличчях засяє посмішка, а як відомо вона продовжує наше життя.

Ведуча. Нехай кмітливість і винахідливість наших учасників розширять ваш кругозір, поглиблять знання з хімії.

Ведучий. І нарешті ми хочемо представити наше журі. А воно в нас:

  • почесне;

  • справедливе;

  • суворе;

  • досвідчене

  • компетентне

Ведуча. До складу журі входять (представляються члени журі)

Ведуча. Ой, а де ж це наші учасники?

Голоси. Ми тут…

Звучить пісня

І ось прийшов той день, той час

Наш зоряний момент.

Цікавить всіх КВН

Для вас, жартуємо без проблем.

Ми знаєм, ми знаєм

Можливо виграєм, а може програєм

В долоньки – гучніше

Як можна частіше.

ПРИСПІВ:

Гарний настрій бажаємо,

Всім бажаємо…ооо….

З гарним днем, ми вітаємо

Всіх вітаємо……ооо.

В командах різні учні.

Ведучий. Тож побажаємо нашим командам, учасникам завзятості, впертості на нелегкому шляху до перемоги.

Ведуча. Боріться щосили, змагайтесь завзято

Нехай КВК перетвориться в свято

Щоб пісня лунала, в знаннях був прогрес

Щоб в учнів до хімії зріс інтерес

Ведучий. Не залишимо ми без роботи і наших друзів - вболівальників. А чи вони тут є? Чи є вболівальники команди «Н2О» ? А команди «Хімічні елементи»?

Ведуча. 1. Вболівальники наші, ви тут не сумуйте

Емоції щиро командам даруйте

Частіше в долоні ви разом плескайте

Команди підтримувать, не забувайте.

Ведучий. А тепер настав час познайомити вас з умовами першого конкурсу.

Ведуча. І називається він "Візитка". Кожна команда готувала заздалегідь назву, емблему, девіз та музичне привітання.

Ведучий. Максимальна оцінка за цей конкурс 10 балів.

Ведуча. Тож дозвольте представити учасників І команди. Капітан команди ___________________

Ведучий. І друга команда - капітан команди _____________

Ведуча. Журі враховує відповідність темі, дотепність, актуальність.

Ведучий. Першим надається слово команді

(виступають команди)

Ведуча. Конкурс 2 «Розминка»

Командам дається завдання розшифрувати головне правило техніки безпеки.

Максимальна оцінка – 5 балів.

Ведучий. Слово надається журі. Оголосіть будь ласка, результати конкурсу (виступ журі)

Конкурс 3 «Вікторина»

Команди по черзі дають відповідь на запитання. Кожна правильна відпо-

відь – 1 бал.

1. Явище, що супроводжується виділенням теплоти та світла. (Горіння)

2. Цифра, що стоїть перед хімічною формулою. (Коефіцієнт)

3. Яка вода може помутніти під дією видихуваного повітря?(Вапняна)

4.Як називається речовина, яка залишає в роті характерне відчуття прохолоди , а назва її буквально означає «олія мяти»?(Ментол)

5.Який учений майстрував чемодани?(Д.І.Менделєєв)

6. Який метал є рідким за звичайних умов? (Ртуть)

7.Одна з найтитулованіших корисних копалин – «королева енергетики» , «королева копалин».Раніше її називали «зеленою олією» , а за часів Бориса Годунова – «густою водою, що горить».(Нафта)

8. Ця речовина утворюється в листі рослин внаслідок фотосинтезу і відкладається в корінні , бульбах , насінні у вигляді зернят. З йодом дає синє забарвлення. У промисловості цю речовину добувають з картоплі, кукурудзи, рису, тощо. Також використовується у медицині і побуті.(Крохмаль)

9. За здатність цієї речовини світитися у темряві алхімік Бранд назвав її «холодним вогнем».

10. Цю речовину Леонардо да Вінчі називав «соком життя».(Вода)

Конкурс 4. «Практичний»

Команди повинні підготувати і провести по одному експерименту та прокоментувати його. За виконання цього конкурсу можна отримати 5 балів.

Конкурс 5. «Капітанів»

Капітани команд запрошуються на поєдинок. Кожному капітану дається набір речей. Треба сказати, яка речовина входить до складу предмету і назвати формулу речовини. За цей конкурс капітани можуть одержати максимум по 5 балів. За кожну правильну відповідь 1 бал.

Конкурс 6. «Відходам – нове життя»

Представники команд презентують свої вироби з використаних пластмасових речей. За цей конкурс команди можуть одержати максимум по 5 балів.

Конкурс 7. «Завдання від малюків»

Багато сьогодні говориться про шкідливість різноманітних відходів, що являються забруднювачами навколишнього середовища. Про це дуже добре знають навіть діти. Зараз ви почуєте висловлювання від дітей про відходи. На кожен вид відходів — п'ять висловлювань. Вашим завданням буде: здогадатися, що мали на увазі діти.

Дитячі висловлювання:

1. Дуже багато іграшок зроблено з неї.

2. Вона буває різнокольоровою і її важко зламати.

3. Предмети, виготовлені з неї, легкі.

4. Якщо її підпалити, то з'являється багато чорного диму, який погано пахне.

5. Її не можна викидати, бо вона сама по собі в природі не розкладається. (Пластмаса.)

1. Його винайшли китайці.

2. У нас його отримують із дерева.

3. Він легко горить.

4. Через нього буває багато сміття.

5. На ньому зазвичай малюють, пишуть. (Папір.)

1. Його виготовляють із піску.

2. Частіше воно буває прозорим.

3. Коли падає, воно розбивається.

4. Якщо його нагріти, воно стає тягучим, як тісто.

5. Викинуте в лісі, воно може стати джерелом пожежі. (Скло.)

1. Це те, чого багато в місті, але мало в селі.

2. Особливо багато його в промисловому місті, де багато заводів і фабрик.

3.Від нього люди хворіють ,нервують, голосно кричать, і від цього його стає ще більше.

4.Його видають різні прилади , машини.

5.Він викликає забруднення повітря, якщо його багато,виникає сп яніння, і він починає діяти як наркотик. (Шум.)

1.Їх майже не видно.

2.Їх багато в промисловому місті, де працюють фабрики й заводи.

3.Від них у людей буває астма, бронхіт, рак .

4.Їх можуть зібрати на своє листя зелені рослини.

5.У місті , де їх дуже багато, не ростуть лишайники.(Газові відходи.)

1.Він з являється ,коли щось ламається або стає старим.

2.Його можна побачити скрізь – у місті, в селі, навіть на узбіччі доріг.

3.Його можна здати й отримати гроші.

4.Із нього можна отримати щось нове.

5.Він буває кольоровим , і за нього можна отримати гроші.(Металобрухт.)

1. Завжди чорного кольору.

2. Її багато в місті, особливо там, де є заводи і фабрики.

3. Вона дуже шкідлива.

4. У людини вона викликає хвороби, а одяг від неї робиться брудним.

5. Її багато утворюється при горінні. (Сажа.)

1. Це те, без чого уже не можемо прожити.

2. Ми користуємося ними щодня.

3. Коли вони потрапляють у воду, то утворюється багато піни*

4. Вони вбивають рибу у воді, рослини на землі.

5. Коли ми їх використовуємо, все стає чистішим. (Мийні засоби.)

1. Воно легше за воду.

2. Воно може плавати на воді й не тонути.

3. У річці його багато, коли в ній миють машини.

4. Воно заважає дихати рибам.

5. Його потрібно видаляти з поверхні води. (Мастило.)

За кожну правильну відповідь 2бали

Ведуча. Доки журі працює, а команди готуються до наступного конкурсу, ми хочемо поспілкуватися з вболівальниками - дізнатися, а як вони знають хімію?

Конкурс для вболівальників «Хто перший?»

Для цього конкурсу необхідно два учасники, двоє бажаючих учнів.

Необхідно пройти до кінця зали і з кожним кроком називати хімічну формулу речовини.

Конкурс 8. «Домашнє завдання»

Команди підготували на цей конкурс невеличкі сценки. Тож маємо можливість побачити акторські здібності наших учасників. На сцену запрошується команда

….

Ведуча. От і позаду змагання вже наші

Раді ми бачити усмішки ваші

Трішки лишилось нам хвилюватись.

Хто ж переміг ми бажаєм дізнатись?

Ведучий. Для оголошення підсумків гри ми надаємо слово нашому журі

(виступ журі)

Пісня- пародія на пісню К. Бужинської «Як у нас на Україні»

Хай усі шкільні проблеми,

Як горіхи затріщать.

Допоможе КаВееН вам

Їх швидесенько піднять.

Нехай через край наповнять

Наші дружбою серця.

І співається з любов’ю

Наша пісня щира ця!

ПРИСПІВ:

А у нас на КаВееНі

Ллється пісня дзвінко!

А у нас на КаВееНі

Квітнуть всі барвінком!

Бо ця гра нас надихає

Й творчо розвиває!

Хто у КаВееНи грає,

Той страху не знає!

А у нас на КаВееНі

Ллється пісня дзвінко!

А у нас на КаВееНі

Квітнуть всі барвінком!

Бо ця гра нас надихає

Й творчо розвиває!

Ведуча. Дякуємо за увагу!

Ведучий. До нових зустрічей!.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.