Комплекс вправ "Пальчикова гімнастика"

Опис документу:
В.Сухомлинський писав, що витоки творчих здібностей і обдарованості дітей ховаються на кінчиках їх пальців. Тому так важливо проводи з учнями молодших класів пальчикову гімнастику. Такі вправи розвивають уяву, дрібну моторику рук та пам'ять. І вони ж допомагають дітям фізично та морально відпочивати під час занять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Песик

Песик має гострий носик.

Є і шийка, є і хвостик.

Права долоня на ребро, на себе. Великий палець вверх. Вказівний, середній та безіменний – разом. Мізинець по черзі опускається та підіймається.

Кішка

Он — веселі кошенята,

Люблять всіх наздоганяти.

Середній та безіменний пальці упираються в великий. Вказівний та мізинець підняті догори.

Мишка

Тишком-нишком вийшла мишка із нори.

В шкряботушки ніс і вушка догори.

Середній та безіменний пальці упираються в великий. Вказівний та мізинець зігнуті в дуги и притиснуті до середнього та безіменного пальців.

Дерево

Має стовбур дерево, багато гілочок.

Листячком зеленим, бавить діточок.

Притиснути руки тильною стороною одна до одної. Пальці розставлені та підняті догори. Рухати кистями і пальцями.

Пташка

У садочку вишні спіють — от малята порадіють!

Птахи різні прилетять, з ними ягід поїдять.

Долоні повернуті до себе, великі пальці випрямлені від себе і переплетені (немов чіпляються один за одного), великі пальці – головка, інші зімкнуті пальці – крила. Помашіть ними.

Пугач

Сидить пугач на суку

І кричить бу – бу – бу – бу.

Руки в кулачок, притиснуті, великі пальчики – догори (вушка), вказівні пальці разом; вони виставлені на вас (ніс)

Коза

У кози великі роги,

Висять вуха до дороги.

Внутрішня сторона долоні опущена донизу. Вказівний і мізинець виставлені вперед. Середній та безіменний притиснуті до долоні та охоплені великим пальцем.

Гусак

Гуси-гуси-гусенята.

Гусенят багато в Гната.

Передпліччя вертикально. Долонь під прямим кутом. Вказівний палець упирається в великий. Всі пальці притиснуті один до одного.

Зайченя

Довгі вуха, куций хвіст,

Моркву зайчик добре їсть.

Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний і середній пальці. Ними рухати в сторони.

Зайченя і барабан

Узяв зайчик барабан

І заграв ним трам – трам – трам.

Пальчики в кулачок.

Вказівний і середній

пальці догори притиснуті.

Безіменним і мізинцем

стукає по великому пальцю.

Конячка

У конячки в’ється грива,

Б’є копитцями грайливо.

Права долоня на ребрі від себе. Великий палець

доверху. Угорі на неї накладається ліва долоня під кутом, утворюючи пальчиками гриву. Великий палець догори. Два великих пальця утворюють вуха.

Півник

Півень півневі співав:

Я сьогодні рано встав!

Долонь догори, вказівний палець упирається у великий. Інші пальці розчепірені у сторони та підняті догори.

Курча

Курка стрибнула на ганок:

«Я знесла яйце на ранок».

Долонь горизонтально. Великий та вказівний пальці утворюють око. Інші пальці накладаються один на один в напівзігнутому положенні.

Човен

Човник плив собі по річці,

Їжу в нім везли синичці.

Обидві долоні поставлені на ребро, великі пальці притиснуті до долонь

(як кухлик)

Стілець

Ліва долоня вертикально вгору. До її нижньої частини приставляється кулачок (великим пальцем до себе). Якщо дитина легко виконує цю вправу, можна міняти положення рук поперемінно на рахунок.

Стіл

Має стіл чотири ніжки,

На столі тарілки й кружки.

Ліва рука в кулачок. Зверху на кулачок опускається долонька.

Якщо дитина легко виконує цю вправу, можна міняти положення рук: права в кулачку, ліва долоня зверху кулачка.

Граблі

Листя падає в саду,

Я граблями їх змету.

Долоні на себе, пальчики переплетені між собою, випрямлені і теж спрямовані на себе.

Ланцюжок

Пальчики перебираєм,

В ланцюжок веселий граєм.

Великий і вказівний пальці лівої руки в кільці. Через нього поперемінно пропускаються колечка з пальчиків правої руки: великий - вказівний, великий - середній і т. Д. У цій вправі беруть участь всі пальчики.

Шпаківня

Шпак в шпаківні проживає,

З дітлахами в ігри грає.

Долоньки вертикально поставлені одна до одної, мізинці притиснуті (як човник), а великі пальці загнуті всередину.

Кулька

Повітряні кульки дарують нам свято,

Їх люблять дорослі й ще більше малята!

Всі пальчики обох рук в «щіпці» і стикаються кінчиками. У цьому положенні дуємо на них, при цьому пальчики приймають форму кулі. Повітря «виходить», і пальчики приймають вихідне положення.

Вовк и лисиця

Вовк доріжкою несеться,

А за ним біжить лисиця.

Вовк

Робимо «параходика», великі пальці розводимо в сторони. Вказівні пальці згинаються всередину долоні і утворюють лоб. Інші пальці у вигляді «човники» - верхню і нижню щелепи.

Лисиця

Виконуємо те ж саме, але всередину долоні згинаємо ще й мізинці, щоб мордочка у лисиці була гостріше. Великі пальці трохи згинаємо. Одна фігурка випливає з іншої.

Крокодил

Вулицею йшов веселий

Добродушний крокодил.

Крокодильчиків зелених

На прогулянку водив.

Долоня виставлена ​​вперед горизонтально (паралельно підлозі). Великий палець під долонею. Вказівний і мізинець зігнуті (очі) і притиснуті відповідно до середнього і безіменного.

Жук

Жук у жолудя питав:

Де ти шапочку придбав?

От якби мені таку –

Був би красень я в ліску.

Пальчики в кулачок. Вказівний і мізинець розведені в сторони, дітлахи ворушать ними.

Пташенята в гнізді

У садочку вишні спіють —

От малята порадіють!

Птахи різні прилетять,

З ними ягід поїдять.

Обхопити всі пальці правої руки лівою долонею і ними ворушити.

Краб

Тільки боком ходить краб.

Він своєї звички раб.

Долоні вниз, пальці перехрещені і опущені вниз. Великі пальці до себе. Пересуваємо на пальчиках долоні спочатку в одну сторону, потім в іншу.

Замок

Долоньки притиснуті одна до одної. Пальці переплетені. Перебираємо ними.

Кошик

Взяв я кошик свій у ліс,

Гору ягідок приніс.

Долоні на себе, пальчики переплітаються і лікті розводяться у сторони. Долоні немов роз’їжджаються і між пальцями утворюються проміжки. Великі пальчики утворюють ручку.

Будиночок

Казковий будиночок я намалюю,

І гарну сімейку туди поселю я.

Долоні направлені під кутом, кінчики пальців стикаються; середній палець правої руки піднято вгору, кінчики мізинців торкаються один одного, утворюючи пряму лінію (труба, балкон).

Окуляри

Чари-чари, разтабари,

Ми придбали окуляри.

Великий палець правої і лівої руки разом з іншими

утворюють кружечки. їх піднести до очей.

Прапорець

Прапорець в руці тримаю,

Дітлахам я помахаю.

Чотири пальці (вказівний, середній, безіменний, мізинець) разом, великий опущений вниз. Тильна сторона долоні до себе.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн