! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК, ЇХНІЙ СКЛАД І НОМЕНКЛАТУРА

Опис документу:
Цей матеріал доцільно використовувати під час уроку хімії у 8 класах. Під час цього уроку використовуються нові цифрові технології та нові методи викладання даного матеріалу. Доцільно використовувати цей конспект уроку разом з презентацією, тому що вони тісно пов'язанні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Уривок з твору «Аліса в країні чудес» « Що хотів цим сказати кіт Алісі?»
Слайд № 1

Уривок з твору «Аліса в країні чудес» « Що хотів цим сказати кіт Алісі?»

Слайд № 2

Необхідно знати куди рухатися, треба мати мету для своїх дій. Так правильно, потрібно знати мету своєї роботи. І сьогодні на уроці ми будемо вчитис...
Слайд № 3

Необхідно знати куди рухатися, треба мати мету для своїх дій. Так правильно, потрібно знати мету своєї роботи. І сьогодні на уроці ми будемо вчитися спостерігати та робити висновки. Ці вміння потрібні в житті кожної людини. Для нас спостереження – це не просто помічати, адже спостереження – перший етап людського пізнання. Тому спробуйте сьогодні на уроці починати свою відповідь словами: А я помітив…»

Девізом нашого уроку є вислів Бернарда Шоу « Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність»
Слайд № 4

Девізом нашого уроку є вислів Бернарда Шоу « Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність»

Тема уроку: КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК, ЇХНІЙ СКЛАД І НОМЕНКЛАТУРА Мета : Освітня: формувати знання про класифікацію неорганічних сполук, пон...
Слайд № 5

Тема уроку: КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК, ЇХНІЙ СКЛАД І НОМЕНКЛАТУРА Мета : Освітня: формувати знання про класифікацію неорганічних сполук, поняття про склад основних класів складних неорганічних сполук та їх номенклатуру; формувати вміння складати формули й давати назви складним неорганічним сполукам. Розвивальна: продовжувати розвивати мовленнєві навички, логічне мислення, спостережливість, уміння розв`язувати різні завдання, робити висновки, формувати основні навчальні компетенції; Виховна: створити умови для бажання активно навчатися, із цікавістю ставитися до предмета, здатність відстоювати власну точку зору, уміння робити вільний вибір за умови повної відданості.

1. Розподіліть речовини на дві групи. Які особливості речовин ви для цього використовували? Mg, O2, BaO, C, FeSO4, CuO, H2CO3, NaOH, Al, H2, Fe2O3....
Слайд № 6

1. Розподіліть речовини на дві групи. Які особливості речовин ви для цього використовували? Mg, O2, BaO, C, FeSO4, CuO, H2CO3, NaOH, Al, H2, Fe2O3. 2.  Що таке прості речовини? 3.  Як класифікують прості речовини? 4.  Що таке складні речовини?

Речовини Прості Складні Речовини, які складаються з атомів одного хімічного елемента Речовини, які складаються з атомів двох і більше хімічних елем...
Слайд № 7

Речовини Прості Складні Речовини, які складаються з атомів одного хімічного елемента Речовини, які складаються з атомів двох і більше хімічних елементів

З даного переліку речовин виберіть та підкресліть та натисніть формули простих речовин 1 2 3 4 5 6 7 8 О2 Fe О3 Al Cu S8 P4 N2 SO2 K3N ZnO MgCl2 Cu...
Слайд № 8

З даного переліку речовин виберіть та підкресліть та натисніть формули простих речовин 1 2 3 4 5 6 7 8 О2 Fe О3 Al Cu S8 P4 N2 SO2 K3N ZnO MgCl2 CuО FeSO4 NH3 CaCO3 На які групи можна поділити прості речовини? н е т а и е м л

Слайд № 9

Основи –складні речовини, які складаються з іона металічного елемента (або йона амонію) і з одної або декількох гідроксогруп ОН-. Загальна формула ...
Слайд № 10

Основи –складні речовини, які складаються з іона металічного елемента (або йона амонію) і з одної або декількох гідроксогруп ОН-. Загальна формула основ — Ме(ОН)х, де Me — металічний елемент, х — валентність металічного елемента. Алгоритм складання основ

Кислоти — це складні речовини, молекула яких містять один або кілька атомів Гідрогену та кислотний залишок H2SO4 HNО3 Н3РO4
Слайд № 11

Кислоти — це складні речовини, молекула яких містять один або кілька атомів Гідрогену та кислотний залишок H2SO4 HNО3 Н3РO4

Л.Д.1. Дія на індикатор Індикатори Колір індикатора у розчині лужний кислий лакмус
Слайд № 12

Л.Д.1. Дія на індикатор Індикатори Колір індикатора у розчині лужний кислий лакмус

рН основ
Слайд № 13

рН основ

рН кислот
Слайд № 14

рН кислот

Гра “Хрестики – нулики” В дві колонки виписати кислоти, основи В 2 колонки випишіть відповідні неорганічні класи
Слайд № 15

Гра “Хрестики – нулики” В дві колонки виписати кислоти, основи В 2 колонки випишіть відповідні неорганічні класи

Правильні відповіді Зайві CO2 P2O5 Na2O Al2O3 Кислоти НNO3 H2SO4 Основи Сu(OH)2 KOH Al(OH)3
Слайд № 16

Правильні відповіді Зайві CO2 P2O5 Na2O Al2O3 Кислоти НNO3 H2SO4 Основи Сu(OH)2 KOH Al(OH)3

“Третій зайвий” В горизонтальному ряду знайти речовину, яка відрізняється від двох інших.
Слайд № 17

“Третій зайвий” В горизонтальному ряду знайти речовину, яка відрізняється від двох інших.

Правильні відповіді
Слайд № 18

Правильні відповіді

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Параграф 31,32 Повторити 29,30 Ст 167 номер 8
Слайд № 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Параграф 31,32 Повторити 29,30 Ст 167 номер 8

Остання гра на сьогодні «Вільний мікрофон» закінчити речення - сьогодні на уроці головним було..... - сьогодні на уроці цікавим було...... - „Я зна...
Слайд № 20

Остання гра на сьогодні «Вільний мікрофон» закінчити речення - сьогодні на уроці головним було..... - сьогодні на уроці цікавим було...... - „Я знаю....” - „Я вмію....”

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 21

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн