Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування за програмою Шияна для 1 класу НУШ на І семестр

НУШ

Для кого: 1 Клас

01.03.2021

536

28

0

Опис документу:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 1 КЛАСУ НУШ НА І СЕМЕСТР. *УКРАЇНСЬКА МОВА (5 годин на тиждень, за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна). *МАТЕМАТИКА (3 год / тиждень, за підручником С. Логачевської та програмою Р. Шияна). *Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (7 годин на тиждень, за підручником О.Іщенко, С.Логачевська та програмою Р.Шияна). *МИСТЕЦТВО. ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСЕЦТВО (1 година на тиждень, за підручником Л.Масол та програмою Р. Шияна). *ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (3 години на тиждень)
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАТЕМАТИКА

до підручника для 1 класу «Математика» (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар),

укладеного відповідно до типової освітньої програми

Нової української школи авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна

Математична освітня галузь впроваджується на уроках математики (3 год) й уроках курсу «Я досліджую світ» (1 год).

Всього — 4 год на тиждень. Загальна кількість годин на рік – 1282.

 Інтегровані уроки математики у пропонованому ОКТП укладено відповідно до наскрізних тематичних тижнів підручників для 1 класу видавництва «Літера ЛТД»: «Українська мова. Буквар» (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська), «Я досліджую світ» (О. Л. Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О. М. Кліщ)

2 Відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України від 03.07.2018 № 1/9-415 «Календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим.

Автономія вчителя має бути забезпечена  академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.

Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників.

Отже, вчитель має право самостійно переносити теми уроків, відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.  Адміністрація закладу загальної середньої освіти або працівники методичних служб можуть лише надавати методичну допомогу вчителю з метою покращення освітнього процесу, а не контролювати його.

Звертаємо увагу педагогічних працівників на те, що відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти в навчальних програмах з усіх предметів і курсів передбачено 20% резервного часу. При складанні календарно-тематичного планування учитель може використовувати його на свій розсуд, наприклад, для вдосконалення вмінь, дослідження місцевого середовища (довкілля), у якому мешкають діти, краєзнавчих розвідок, дослідницько-пізнавальних проектів та екскурсій, зокрема з ініціативи дітей. Крім того, пропонується наприкінці кожної чверті планувати корекційно-рефлексійний тиждень для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів. З метою створення умов для проектної діяльності учнів, здійснення спостережень, досліджень, виконання практико орієнтованих завдань протягом навчального року пропонується виділити час на проведення навчально-пізнавальної практики, екскурсій. Вибір змісту і форм організації такої навчально-пізнавальної практики навчальний заклад визначає самостійно».

ТЕМА ТИЖНЯ

ДАТА

НАЗВА ТЕМИ

ПРИМІТКИ

І СЕМЕСТР

РОЗДІЛ 1. ЛІЧБА. ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ

Тиждень 1.

Я іду до школи

02.09

1

Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів (с. 8)

03.09

2

Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів (с. 9-10)

04.09

3

Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів (с. 11)

05.09

4

Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба (с. 12)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 2.

Я пізнаю світ

09.09

5

Порядкова лічба (с. 13)

10.09

6

Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою

11.09

7

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 14-15)

Число і цифра 1. Написання цифри 1 (с. 16-17)

12.09

8

Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2 (с. 18-19)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

РОЗДІЛ 2. НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 10

Тиждень 3. Мій вільний час

16.09

9

Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює» (с. 20)

17.09

10

Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3 (с. 21-22)

18.09

11

Склад числа 3 (с. 23)

19.09

12

Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 4. Я на вулиці

23.09

13

Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності (с. 24-25)

24.09

14

Пряма, крива, ламана лінії (с. 26)

25.09

15

Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4. Написання цифри 4 (с. 27-28)

26.09

16

Повторення вивченого протягом місяця (в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 5. Осінь

30.09

17

Склад числа 4 (с. 29)

01.10

18

Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності (с. 30-31)

02.10

19

Точка, промінь, відрізок. Побудова відрізків (с. 32)

03.10

20

Повторення вивченого протягом тижня (в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 6. Моя сім’я

07.10

21

Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем (с. 33)

08.10

22

Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5 (с. 34-35)

09.10

23

Склад числа 5 (с. 36)

10.10

24

Компоненти дії додавання. Складання рівностей на додавання
(с. 37-38)
(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе

15.10

25

Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання
(с. 39–40)

16.10

26

Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей (с. 41)

16.10

27

Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення)

17.10

28

Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6 (с. 42)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями

21.10

29

Склад числа 6 (с. 43)

22.10

30

Повторення вивченого матеріалу: порівняння чисел у межах 3 та 2.

23.10

31

Повторення вивченого матеріалу: порівняння чисел у межах 5 та 4.

24.10

32

Повторення вивченого матеріалу: Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою (в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 9. Що я їм

04.11

33

Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків(с. 44)

05.11

34

Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7 (с. 45)

06.11

35

Склад числа 7 (с. 46)

07.11

36

Повторення вивченого (числа 1–7) (в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 10. Хочу бути здоровим

11.11

37

Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 (с. 47)

12.11

38

Склад числа 8 (с. 48)

13.11

39

Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання цифри 9 (с. 49)

14.11

40

Склад числа 9 (с. 50)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 11. Як природа готується до зими

18.11

41

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання цифри 0 (с. 51)

19.11

42

Число 10. Порівняння чисел у межах 10 (с. 52)

20.11

43

Склад числа 10 (с. 53)

21.11

44

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 54-55)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

РОЗДІЛ 3. ЗАДАЧІ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10

Тиждень 12. Вода – всюди

25.11

45

Переставна властивість додавання (с. 56)

26.11

46

Структурні елементи задачі (с. 57)

27.11

47

Задачі на знаходження суми і різниці (с. 58)

28.11

48

Задачі на знаходження суми і різниці (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 13. Зима в природі

02.12

49

Задачі на різницеве порівняння (с. 59)

03.12

50

Задачі на знаходження невідомого доданка (с. 60)

04.12

51

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць (с. 61)

05.12

52

Короткий запис задач (с. 62–63)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 14. Зимові розваги

09.12

53

Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)

10.12

54

Додавання і віднімання числа 1 (с. 64)

11.12

55

Додавання і віднімання числа 2 (с. 65)

12.12

56

Додавання і віднімання числа 3 (с. 66)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 15. Готуємося до зимових свят

16.12

57

Закріплення додавання і віднімання числа 3 (с. 67)

17.12

58

Повторення вивченого матеріалу: числа 1-10

18.12

59

Повторення вивченого матеріалу: числа 1-10

19.12

60

Повторення вивченого матеріалу: додавання і віднімання чисел 1, 2, 3

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 16.

Про годинник і час

23.12

61

Додавання і віднімання числа 4 (с. 68)

24.12

62

Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69)

26.12

63

Додавання і віднімання числа 5 (с. 70)

27.12

64

Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71) (в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 17.

Про Сонце, світло і тінь

65

Літр — одиниця вимірювання місткості (с. 72-73)

66

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення)

67

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)

68

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 18.

Земля – наш спільний дім

69

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

70

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення)

71

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77)

72

Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 19.

Україна – моя Батьківщина

73

Додавання і віднімання числа 6 (с. 79)

74

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

75

Додавання і віднімання числа 7 (с. 81)

76

Закріплення додавання і віднімання числа 7.

Складання рівностей за схемами (с. 82)

Тиждень 20.

Мандруємо Україною

77

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83)

78

Повторення: додавання і віднімання в межах 10 (с. 84)

79

Об’ємні геометричні фігури (в тематичному контексті курсу ЯДС)

80

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 85)

РОЗДІЛ 4. ЧИСЛА 11—100

Тиждень 21. Різноманітна природа України

81

Десяток (с. 86) (в тематичному контексті курсу ЯДС)

82

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89)

83

Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91)

84

Числа 11 – 20 (с. 92-93)

Тиждень 22.

Повітря. Як люди навчилися літати

85

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95)

86

Визначення кількості десятків і одиниць у числах

87

Числовий ряд

88

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 23.

Про права і правила

89

Дії з одиницями вартості (с. 98)

90

Розрядні доданки (с. 99)

91

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100)

92

Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 24.

Вітаємо весну

93

Іменовані числа (с. 101)

94

Різницеве порівняння чисел (в тематичному контексті курсу ЯДС)

95

Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103)

96

Знаходження невідомого від’ємника (с. 104)

Тиждень 25.

Ми знаємо абетку

97

Знаходження сум і різниць чисел (с. 105)

98

Побудова відрізків (в тематичному контексті курсу ЯДС)

99

Утворення і читання чисел від 20 до 50 (с. 107)

100

Утворення і читання чисел від 50 до 70 (с. 108)

Тиждень 26.

Що потрібно для життя

101

Утворення і читання чисел від 70 до 100 (с. 109)

102

Вирази на дві дії (в тематичному контексті курсу ЯДС)

103

Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111)

104

Запис чисел в нумераційній таблиці (с. 112)

Тиждень 27.

Як ми отримуємо інформацію

105

Метр — одиниця вимірювання довжини (с. 113-114)

106

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115)

107

Порівняння двох виразів (в тематичному контексті курсу ЯДС)

108

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116)

Тиждень 28.

Я – покупець

109

Задачі на знаходження вартості покупки (в тематичному контексті курсу ЯДС)

110

Многокутники (с. 117)

111

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118)

112

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення)

Тиждень 29.

З чого і для чого це зроблено

113

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121)

114

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення) (в тематичному контексті курсу ЯДС)

115

Послідовність днів тижня (с. 122)

116

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124)

Тиждень 30.

Винаходи людства

117

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

118

Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125)

119

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126)

120

Додавання і віднімання чисел виду 65 + 32, 46 – 32 (закріплення)

Тиждень 31.

Чекаємо на літо

121

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення)

122

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127)

123

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

124

Площинні й об’ємні геометричні фігури

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Тиждень 32.

Готуємося до літніх канікул

125

Порівняння іменованих чисел (повторення)*

126

Вправи з іменованими числами (повторення)*

127

Одиниці вимірювання довжини (повторення)*

128

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 128)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)

Останній тиждень перед канікулами повторення вивченого матеріалу!

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МИСТЕЦТВО

за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило (видавництво «Генеза»)

УРОКУ

ТЕМА ТИЖНЯ

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ДАТА

ПРИМІТКИ

РОЗДІЛ І. МИСТЕЦТВО - ЧАРІВНЕ ВІКНО У СВІТ

1

ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС

Образотворче мистецтво. Крапка, лінія.

СОМ: K. Жерард. Моє місто; Д. Івашина. Міський пейзаж.

ХТД: малюнок та декорування лініями і крапками шкільного дзвоника (фломастери, олівці).

05.09

2

МОЇ ДРУЗІ

Види та характер ліній: пряма, ламана, хвиляста.

СОМ: С. Якутович. Ілюстрація до повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків», Д. Денисова. З Днем народження.

ХТД: Подарунок другові або подружці. Малюнок різними лініями (фломастери, олівці).

Гра: «Відгадай характер лінії» (зображення лінії руками у повітрі).

12.09

3

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Контур.

СОМ: О. Кваша. Фрагмент ілюстрації до книги Р. Скиби «Кожному по скибці».

ХТД: Їжачок. (фломастери, олівці).

Гра: скласти казочку про їжачка за малюнком-піктограмою.

19.09

4

СВІТ НАВКОЛО ТЕБЕ

Інструменти художника: фарби, пензлі.

Правила розміщення малюнка на аркуші.

СОМ: Ган Інь-Сан. Метелики.

ХТД: Вправи: малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу, простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів.

26.09

5

ЛЯЛЬКОВІ НАСТРОЇ

Настрій в образотворчому мистецтві. Правила нанесення акварельної фарби на малюнок.

СОМ: ілюстрація: персонажів мультфільму «Незнайко в Сонячному місті».

СКМ: М/ф “Незнайко в Сонячному місті” (фраг.).

ХТД: малювання святкового феєрверку у ляльковому місті (воскові олівці та акварельні фарби).

03.10

6

ДИТЯЧІ ЗАХОПЛЕННЯ

Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.

СОМ: персонажі з мультфільмів.

СКМ: М/ф “Літачок Ліп” (за мотивами казок Н. Вовк).

ХТД: створення образу диво-машини, використовуючи різні форми (олівці). Гра: «Веселі літери». Створення образів літери-машинки чи ін іграшки.

10.10

7

ОСІННІЙ ЯРМАРОК

Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші.

СОМ: В. Тимошенко. “Натюрморт з чорнобривцями”

ХТД: виконай аплікації “Урожай” (кольоровий папір).

17.10

8

МОЯ УКРАЇНА БАГАТА Й ГОСТИННА

Природні матеріали. Форма.

СОМ: Т. Бердник. Картини з листя.

ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв мультфільмів (фрукти, пластилін).

24.10

9

КРАСА РІДНОЇ ЗЕМЛІ

Колір. Основні та похідні кольори.

Палітра.

СОМ: Й. Бокшай. Осінь.

ХТД: зображення природи способом роздмухування плям (фарби, тонований папір, трубочка для соку).

Вправа: «Основні та похідні кольори».

07.11

10

ВЕСЕЛКОВИЙ ДИВОГРАЙ

Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші.

СОМ: І. Буканов. Райдуга.

ХТД: зображення веселки (акварель).

14.11

11

РІЗНІ БАРВИ У ПРИРОДИ

Теплі, холодні кольори. Колірне коло.

СОМ: В. ван Гог. Місячна ніч.

ХТД: Вправи: Зображення доріжки з опалого листя фарбами теплих кольорів і льодяної гірки фарбами холодних кольорів. Малювання будиночка Осені теплими кольорами або будиночка Зими – холодними (варіант - за вибором).

Гра: «Веселі літери та цифри». Створення казкових будиночків із використанням літер та цифр.

21.11

12

ЗИМОВІ РИТМИ

Ритм. Повторення правил користування ножицями.

СОМ: приклади ритму в образотворчому мистецтві.

ХТД: Колективна робота. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок.

28.11

13

СВЯТКОВІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші.

СОМ: К. Головін. Зимова дорога; Ю. Пацан. Зима.

ХТД: Вправа: затемнення та розбіл синього кольору.

Колективна робота. Створення композиції «Танок сніговиків».

Гра: продовження історії Барвика про сніговичка.

05.12

14

ЗИМОВІ СВЯТА

Зимові свята в мистецтві.

СОМ: Л. Мартін.

ХТД: «Новорічна ялинка» (гуаш, пальчикові відбитки).

12.12

15

РАДІЙТЕ! СВЯТО ЙДЕ!

Вітальна листівка.

СОМ: С. Гординський. Різдвяні листівки.

ХТД: Варіант 1. Створення вітальної листівки «Різдвяна зірка» (матеріали за вибором). Варіант 2. «Різдвяне янголятко» (відбитки долоньок, домальовування фарбами).

19.12

16

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

(Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика)

26.12

СММ – сприймання музичного мистецтва

СОМ – сприйняття образотворчого мистецтва

СКМ сприймання кіномистецтва

ХДТ – художньо-творча діяльність

Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА. БУКВАР

(за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової)

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

ДАТА

ТЕМА

ДАТА

ТЕМА

І СЕМЕСТР

ДОБУКВЕННИЙ ПЕРІОД

ТИЖДЕНЬ 1. Я - ШКОЛЯР

1

С. 1-3


02.09

Ознайомлення з букварем. Вступ. Державний Гімн України. Правила поведінки на уроці

1

03.09

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

2

С. 4-5

04.09

Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя

2

05.09

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)

3

С. 6-7

06.09

Слова, які відповідають на питання хто? Сім’я

ТИЖДЕНЬ 2. МІЙ КЛАС

4

С. 8-9

10.09

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор

3

09.09

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії

5

С. 10-11

12.09

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня

4

11.09

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці

5

13.09

Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова)

ТИЖДЕНЬ 3. МОЇ ДРУЗІ

6

С. 12-13

16.09

Речення. Відпочинок на природі (пікнік)

6

17.09

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна)

7

С. 14-15

18.09

Службові слова в реченні. Природа навколо нас

7

19.09

Похила лінія (коротка, подовжена)

8

С. 16-17

20.09

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Дитячі ігри

ТИЖДЕНЬ 4. МОЄ ДОВКІЛЛЯ

9

С. 18-19

24.09

Поділ слів на склади. Посуд. Сімейний обід

8

23.09

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

10

С. 20-21

26.09

Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр

Робота з дитячою книжкою

9

25.09

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

10

27.09

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення (Навчальне приладдя)

ТИЖДЕНЬ 5. ОСІНЬ

11

С. 22-23

30.09

Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти

11

01.10

Подовжена похила лінія з петлею вгорі

12

С. 24-25

02.10

Тверді і м’які приголосні звуки. Зоряне небо

12

03.10

Півовал (малий, великий)

13

С. 26-27

04.10

Звукові схеми слів. Птахи

ТИЖДЕНЬ 6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

14

С. 28-29

08.10

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку

13

07.10

Овал (малий, великий)

15

С. 30-31

10.10

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати?

Робота з дитячою книжкою

14

09.10

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання)

15

11.10

Повторення вивчених елементів букв. Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки)

БУКВЕННИЙ ПЕРІОД

ТИЖДЕНЬ 7. Я ПІДПРИЄМЛИВИЙ

16

С. 32-33

15.10

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками

16

Написання малої букви а

17

С. 34-35

16.10

Велика буква А. Розповідь за малюнками

17

17.10

Написання великої букви А та малої букви а

18

С. 36-37

18.10

Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками

ТИЖДЕНЬ 8. ТЕХНІКА

19

С. 38-39

22.10

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками

18

21.10

Написання малої букви о

20

С. 40-41

24.10

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками

19

23.10

Написання великої букви О

20

25.10

Написання малої букви у

ТИЖДЕНЬ 9. ІГРИ

21

С. 42-43

04.11

Велика буква У. Складання речень за малюнками

21

05.11

Написання великої букви У

22

С. 44-45

06.11

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.Робота з дитячою книжкою

22

07.11

Написання букви и.

Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти)

23

С. 46-47

08.11

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками

ТИЖДЕНЬ 10. ТЕАТР

24

С. 48-49

12.11

Велика буква І. Складання речень за малюнками

23

11.11

Написання малої букви і

25

С. 50-51

14.11

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками

24

13.11

Написання великої букви І

25

15.11

Написання малої букви е

ТИЖДЕНЬ 11. МОДА

26

С. 52-53

18.11

Велика буква Е. Складання речень за малюнками

26

19.11

Написання великої букви Е

27

С. 54-55

20.11

Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л

27

21.11

Написання малої букви л і складів з нею

28

С. 56-57

22.11

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

ТИЖДЕНЬ 12. ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ

29

С. 58-59

26.11

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

28

25.11

Написання великої букви Л, складів і слів з нею

30

С. 60-61

28.11

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами

29

27.11

Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я)

30

29.11

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами

ТИЖДЕНЬ 13. ЗИМА

31

С. 62-63

02.12

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами

31

С. 36

03.12

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

32

С. 64-65

04.12

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами

32

С. 37

05.12

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

33

С. 66-67

06.12

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами

ТИЖДЕНЬ 14. КОСМОС

34

С. 68-69

10.12

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами

33

09.12

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами

35

С. 70-71

12.12

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами

34

11.12

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

35

13.12

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами

ТИЖДЕНЬ 15. ПОДОРОЖУЄМО У ЧАСІ

36

С. 72-73

16.12

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

36

17.1

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття)

37

С. 74-75

18.12

Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

37

19.12

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами. Написання великої букви В

38

С. 76-77

20.12

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)

ТИЖДЕНЬ 16. ЗИМОВІ СВЯТА

39

С. 78-79

24.12

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

38

23.12

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами

40

С. 80-81

26.12

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами

39

С. 45

40

С. 46

27.12

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА (В ТЕМАТИЧНОМУ КОНТЕКСТІ КУРСУ ЯДС)

(до підручника для 1 класу «Українська мова» (К. І. Пономарьової)

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

ТЕМА ТИЖНЯ

ДАТА

ТЕМА

ТЕМА ТИЖНЯ

ДАТА

ТЕМА

1

Я –

школяр

02.09

Голосні та приголосні звуки. Моделювання звукової структури слів. Порівняння предметів. Складання речень.

Що покласти у шкільний ранець?

1

Я –

школяр

03.09

Ознайомлення з міжрядковою лінією сітки зошита. Складання речень за малюнками.

Діалог/гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?»

2

Мій клас

09.09

Сюжетно-рольова гра «Переоблік. Робимо замовлення» (спільне створення комфорту й оновлення дизайну в класі)

2

Мій клас

10.09

Гра «Добери словечко». Письмо малої букви а. Складання речень за малюнком

3

Мої друзі

16.09

Вправа «Веселка захоплень» (робота в осередках відповідно до зацікавлень).

Обговорення спільних зацікавлень. Слухання й обговорення вірша

Н. Тріщ «Нові сусіди»

3

Мої друзі

17.09

Перегляд мультфільму про дружбу.

Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення «мирилки». Вироблення та прийняття правил дружби.Письмо вигнутої лінії. Порівняння елементів у рядку і на малюнку.Як піклуватися про друзів — хатніх улюбленців?

Гра-пантоміма «Яку тваринку я хотів(ла) би б мати»

4

Моє

довкілля

23.09

Звуки голосні і приголосні. Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Тверді і м’які приголосні звуки.

Гра «Як звучить довкілля? Як говорять люди?»

4

Моє

довкілля

24.09

Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?»

5

Осінь

30.09

Звук [і] в ролі окремого слова. Вправи на доповнення незавершених речень.

Слухання «Казки про Зайчика і пори року. Осінь»О. Крижановської з метою пригадування ознак осені

5

Осінь

01.10

Заучування скоромовки. Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені»

Звукові схеми слів.

6

Я і моя Батьківщина

07.10

Створення «візуального словника». Добирання відповідних означень до слів«захисник» — який?,«захисниця» — яка?. Дослідженнячоловічогоіжіночогородуіменників, означень/прикметників (без називаннятермінів)

6

Я і моя Батьківщина

08.10

Щоденник вражень: лист родичам в Україні.

Письмо з використанням графічних символів, літер, малюнків, піктограм. Звуковий аналіз слів.

7

Ми підприємливі

«Мозковий штурм» для скарбнички ідей «Що можемо зробити, щоб стати волонтерами вже сьогодні?».

Робота з деформованим текстом.

Букви а,о.

7

Ми підприємливі

15.10

Діалог на тему «Що я вмію зробити самостійно?».

Списування друкованих буквАа,Оо. Гра з прищепками «Відтвори слова»

8

Техніка, яка допомогає

21.10

Перегляд мультфільму про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи побут?». Обмін враженнями щодо переглянутого відео сюжету. Букви а,о,у.

8

Техніка, яка допомогає

22.10

Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних / рукованих літер, малюнків, символі,піктограм. «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?»

9

Ігри

04.11

Закріплення знань про звукове значення букви Рр.Діалог «Моя улюблена комп’ютерна гра».Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор, Букви а,о,у,и,і

9

Ігри

05.11

Письмо вивчених букв та слів із ними.

Перегляд малюнків, фотографій для визначення можливих наслідків недотримання правил гри

10

Театр

08.11

Закріплення знань про букви Дд, звуки [д], [д’]. Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка»

10

Театр

09.11

Письмо вивчених букв

З буквами Тт, Дд. Перегляд мультфільму «Рукавичка»

11

Мода

18.11

Проведення бесіди на тему

«Здоровий спосіб життя. Що це?».

Робота в групах «Склади слова зі складів. Вивчені букви

11

Мода

19.11

Гра «Що корисне для здоров’я?». Письмо вивчених букв, складів,слів.Складання речень за малюнками

12

Пригоди крапельки

25.11

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.

Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода»

12

Пригоди крапельки

26.11

Письмо вивчених букв та слів із ними.Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?»

13

Зима

02.12

Закріплення знань про звукове значе-ння вивчених букв.Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося довкола?». Читання речень про зиму.Складання тексту за поданими реченнями

13

Зима

03.12

Письмо вивчених букв та слів із ними.Обговорення «листа від синички», у якому вона розповідає ластівці про зиму.

Бесіда за коміксом «За що любити зиму?»

14

Таємниці космосу

09.12

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.Читаю і розповідаю.Відгадування загадки.

Для повідомлення завдань

Дня та ознайомлення з буквою С

14

Таємниці космосу

10.12

Вивчення вірша «Маленька зірочка».Письмо вивчених літер, складів, слів із ними. Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у малюнках).Дидактична гра «Веселий тиждень»

15

Подорожуємо у часі

16.12

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.

Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у малюнках).

Дидактична гра «Веселий тиждень»

15

Подорожуємо у часі

17.12

Письмо вивчених літер, складів, слів із ними. Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у малюнках).

Дидактична гра «Веселий тиждень»

16

Зимові свята

23.12

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.

Розповідь учителя з елементами бесіди «Де в Україні або в яких країнах світу ви побували під час зимових свят?»

16

Зимові свята

24.12

Письмо вивчених літер, складів, слів із ними.Слухання віршів про зимові забави.Підписування вітальних листівок для родини, друзів

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

І СЕМЕСТР

1

02.09

Поняття про життєво важливі способи пересування людини.Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

2

04.09

Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби.

3

05.09

Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг.

4

09.09

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор

5

11.09

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

6

12.09

Біг із високим підніманням стегна. Аеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

7

16.09

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри

8

18.09

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Аеробіка.

9

19.09

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

10

23.09

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

11

25.09

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

12

26.09

ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

13

30.10

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

14

02.10

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

15

03.10

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

16

07.10

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

17

09.10

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

18

10.10

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

19

16.10

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м;

20

17.10

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

21

21.10

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

22

23.10

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

23

24.10

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

24

04.11

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

25

06.11

Стрибки без використання предметів:на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

26

07.11

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

27

11.11

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

28

13.11

ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

29

14.11

Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.

30

18.11

Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка.

31

20.11

Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка.

32

21.11

Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах».

33

25.11

Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду.

34

27.11

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

35

28.11

Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвищеній опорі.

36

02.12

Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки.

37

04.12

ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.

38

05.12

ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки.

39

09.12

Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.

40

11.12

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування.

41

12.12

Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.

42

16.12

ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг.

43

18.12

ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.

44

19.12

Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію.

45

23.12

ЗРВ з гімнастичною палицею. Дитячий фітнес. Дихальні вправи.

46

26.12

Урок-гра «Старти звірят».

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

ІІ СЕМЕСТР

47

13.01

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

48

15.01

Життєво важливі способи пересування людини.ЗРВ. Ходьба.

49

16.01

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби.

50

20.01

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри.

51

22.01

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри.

52

23.01

Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.

53

27.01

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри

54

29.01

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна.

55

30.01

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

56

03.02

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги;

57

05.02

Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами

58

06.02

Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою

59

10.02

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки )

60

12.02

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом),

61

13.02

Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень)

62

17.02

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні

63

19.02

Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави

64

20.02

Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу

65

24.02

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування

66

26.02

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

67

27.02

Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед.

68

02.03

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи

69

04.03

Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах

70

05.03

Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі

71

11.03

Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи,

72

12.03

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).

73

16.03

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні

74

18.03

Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.

75

19.03

Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети.

76

30.03

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

77

01.04

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Ігри

78

02.04

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

79

06.04

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

80

08.04

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

81

09.04

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

82

13.04

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

83

15.04

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

84

16.04

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

85

22.04

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

86

23.04

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

87

27.04

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

88

29.04

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

89

30.04

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

90

04.05

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

91

06.05

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

92

07.05

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

93

13.05

Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень

94

14.05

Естафети. Рухливі ігри.

95

18.05

Вправи для розвитку витривалості . Стрибки зі скакалкою; біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м

96

20.05

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції

97

21.05

ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри

98

25.05

99

27.05

100

28.05

Підсумковий урок.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

(Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич,

м.Київ «Генеза» 2018р.)

(1 клас – 144 години на рік: 4 години на тиждень)

НА І СЕМЕСТР

ДАТА

ТЕМА

ПРИМІТКИ

І СЕМЕСТР (16 ТИЖНІВ, 64 ГОД)

РОЗДІЛ I. Я І МОЯ ШКОЛА ( 33 ГОД.)

ТЕМА 1. Я – ШКОЛЯР. Я – ШКОЛЯРКА ( 8 ГОД.)

1

02.09

Я знайомлюся з однокласниками

2

03.09

Ми – однокласники

3

04.09

Квітка з паперу

4

06.09

Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня

5-6

09.09

10.09

Правила роботи з ножицями. Правила наклеювання паперу.

Виготовлення лепбука «Розпорядок дня»

7

11.09

Моя постава – моє здоров’я

8

13.09

Охайність та особиста гігієна

ТЕМА 2. Я І МОЇ МОЖЛИВОСТІ ( 15 ГОД.)

9

16.09

Хто я? Який я? Яка я?

10-11

17.09

18.09

Як я росту

12

20.09

Як я пізнаю навколишній світ

13

23.09

Виготовлення «літака»

14

24.09

Органи чуття – наші помічники

15

25.09

Очі – орган зору

16

27.09

Чи можна все бачити за допомогою очей

17

30.10

Вуха – орган слуху

18

01.10

Чи можна все чути за допомогою вух

19

02.10

Аплікація з геометричних фігур «півень»

20

04.10

Шкіра – орган дотику

21

07.10

Виготовлення ляльки. Робота з тканиною.

22

08.10

Ніс – орган нюху

23

09.10

Язик – орган смаку

24

11.10

Закріплення знань про «Органи чуття»

Закріплення знань з теми «Я і мої можливості»

ТЕМА 3. МОЯ ШКОЛА ( 10 ГОД.)

25-26

15.10

16.10

Безпечна дорога до школи

27

18.10

Знайомство зі шкільними приміщеннями

28

21.10

Повторення тем: «Постава». «Охайність та особиста гігієна»

29

22.10

Повторення тем: «Як я росту». «Як я пізнаю навколишній світ»

30

23.10

Повторення тем: «Органи чуття»

31

25.10

Закріплення теми «Безпечна дорога»

32

04.11

Прогулянка шкільним подвір’ям

33

05.11

Наш клас

34

06.11

Види паперу. Панно «наш клас»

35

08.11

Кімнатні рослини

36

11.11

Як доглядати за кімнатними рослинами

37

12.11

Аплікації з сухого листя «акваріум»

38

13.11

Учимося взаємодіяти

39

15.11

Закріплення знань з теми «Моя школа»

РОЗДІЛ IІ. Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ( 18 ГОД.)

ТЕМА 1. ЯК Я ДОСЛІДЖУЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ( 6 ГОД.)

40

18.11

Для чого проводити спостереження

41-42

19.11

20.11

Для чого ми проводимо досліди

43

22.11

Квітка «латаття» з паперу

44

25.11

Для чого ми проводимо вимірювання

45

26.11

За допомогою чого ми досліджуємо

46

27.11

Закріплення теми «Як я досліджую навколишній світ»

ТЕМА 2. Я – ДОСЛІДНИК. Я – ДОСЛІДНИЦЯ ( 7 ГОД.)

47-48

29.11

02.12

Досліджуємо властивості повітря

49

03.12

Вітрячок з паперу

50-51

04.12

06.12

Досліджуємо властивості води

52-53

09.12

11.12

Досліджуємо властивості ґрунту.

Значення ґрунту для живої природи

54

13.12

Закріплення знань з теми «Я – дослідник. Я – дослідниця»

ТЕМА 3. СВІТ, ЯКИЙ НАС ОТОЧУЄ ( 5 ГОД.)

55

16.12

Природа навколо нас

56

17.12

Нежива й жива природа

57

18.12

Сонце – джерело світла й тепла

58

20.12

Аплікація «Сонце нашого класу»

59

23.12

Світ живої природи.

Що необхідно організмам для життя

60

24.12

Повторення теми «Жива та нежива природа»

61

27.12

Закріплення знань з теми: «Світ, який нас оточує»

13 ГОД (20 %) РЕЗЕРВ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.