Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування для 3 класу НУШ на І семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

24.09.2021

130

11

0

Опис документу:

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 3 КЛАСУ НУШ НА І СЕМЕСТР. УКРАЇНСЬКА МОВА (5 +1 год/тиждень, за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна). МАТЕМАТИКА (4 год/тиждень, за підручником С. Логачевської та програмою Р. Шияна). Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (7 год/тиждень, з низ 2 год укр.мови та 1 год матем., за підручником О.Іщенко, С.Логачевська та програмою Р.Шияна). МИСТЕЦТВО: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСЕЦТВО (1 год/тиждень, за підручником Л.Масол та програмою Р. Шияна). *ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (3 год/тиждень)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(за підручником О.Іщенко та програмою Р.Шияна)


ДАТА

ТЕМА

СТ.

ПРИ-МІТКИ

ТЕМА МІСЯЦЯ

І. У ШКОЛІ І НА ВУЛИЦІ

1 ТИЖДЕНЬ

МИ – ТРЕТЬОКЛАСНИКИ

1

01.09

Знову в школі

6-7


2

02.09

Чи варто змінити щось у правилах класу?

8


3

03.09

Чи потрібна шкільна форма?

9


4

06.09

Навіщо знати план поверху?

10


5

07.09

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми тижня



6

07.09

Інтегрований урок української мови. Яким має бути харчування учня?

11


7

07.09

Технології: З чого розпочати роботу над виробом?

13


2 ТИЖДЕНЬ

ЯК МИ ВЗАЄМОДІЄМО?

8

08.09

Який я? Яка я?

14


9

09.09

Від чого залежить настрій?

15


10

10.09

Вчимося разом

16-17


11

13.09

Які конфлікти бувають та як їх вирішити?

18


12

14.09

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



13

14.09

Інтегрований урок української мови. Як працює демократія у класі?

19-21


14

14.09

Технології: Організація робочого місця. Добір матеріалів. Колаж «Візитівка»

23


3 ТИЖДЕНЬ

БЕЗПЕКА НА ВУЛИЦІ

15

15.09

Які правила дорожнього руху має знати пішохід?

24


16

16.09

Які бувають дорожні знаки?

25


17

17.09

Як переходити дорогу на перехресті?

26


18

20.09

Безпека велосипедиста. Перевірка справності велосипеда

27-28


19

21.09

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



20

21.09

Інтегрований урок української мови. Як поводитися з незнайомцями?

29


21

21.09

Технології: Об’ємні вироби. Рельєф. Ліплення. Барельєф. «Велопрогулянка»

31


4 ТИЖДЕНЬ


22

22.09

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА



23

23.09

Аналіз діагностувальної роботи



24-25

24.09-27.09

Екскурсія, дослідження місцевого середовища, краєзнавчих розвідок, дослідницько-пізнавальних проектів та екскурсій



26

28.09

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



27

28.09

Обговорення побаченого під час екскурсій та зображення у вигляді малюнків (або написання тексту-опису)



28

28.09

Технології: виготовлення об’ємної поробки «Акваріум»



ТЕМА МІСЯЦЯ

ІІ. Я ПІЗНАЮ СВІТ: ОРГАНИ ЧУТТЯ

5 ТИЖДЕНЬ

МОЇ ПОМІЧНИКИ В ПІЗНАННІ СВІТУ

29

29.09

Мої помічники в пізнанні світу. Як ми бачимо?

32-33


30

30.09

Чому ми бачимо відображення у дзеркалі?

34-35


31

01.10

Як ми чуємо?

36


32

04.10

Як поширюється звук?

37


33

05.10

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



34

05.10

Інтегрований урок української мови. Як бачать і чують тварини?

38-39


35

05.10

Технології: Силуетна витинанка. Сюжетна витинанка

«Паперова казка»

41


6 ТИЖДЕНЬ

МОЇ ПОМІЧНИКИ В ПІЗНАННІ СВІТУ (ПРОДОВЖЕННЯ)

36

06.10

Як ми відчуваємо запах і смак

42-43


37

07.10

Шкіра – теж орган

44


38

08.10

Якщо виникли проблеми

45


39

11.10

Навіщо людині волосся і нігті?

46


40

12.10

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



41

12.10

Створюємо книжку-картинку «Мої ранкові відчуття»

47


42

12.10

Технології: Схеми. Книжка-розкладка

49


7 – 8 ТИЖДЕНЬ

МЕДІА ЯК ПРОДОВЖЕННЯ НАШИХ ОРГАНІВ ЧУТТЯ

43

13.10

Що таке медіа? Створюємо новини

50-51


44

15.10

Чи завжди варто слухатися наших органів чуття?

52


45

18.10

Як стати свідомим покупцем?

53


46

19.10

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



47

19.10

Інтегрований урок української мови. Навіщо потрібна реклама?

54-55


48

19.10

Технології: Графічні зображення. Підставка для телефону

57


49

20.10

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА



50

21.10

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого протягом місяця



51

22.10

Технології: виготовлення композиції «Осінь»



ІІІ. ТЕМА МІСЯЦЯ:

ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ – СКЛАДНА СИСТЕМА

9 ТИЖДЕНЬ

ЯК МИ РУХАЄМОСЯ

52

01.11

Навіщо потрібен скелет

58-59


53

02.11

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



54

02.11

Інтегрований урок української мови. Як працюють м’язи і суглоби?

60


55

02.11

Технології: Комбінування матеріалів. Модель руки- маніпулятора

65


56

03.11

Чому постава важлива?

61


57

04.11

Про гіпсову пов’язку, різку та школу

62


58

05.11

Які скелети у тварин?

63


10 ТИЖДЕНЬ

ЯК ЛЮДИНА ХАРЧУЄТЬСЯ?

59

08.11

Навіщо ми їмо?

66


60

09.11

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



61

09.11

Інтегрований урок української мови. Що таке здорове харчування?

67


62

09.11

Технології: Оригамі «Яблуко»

72


63

10.11

Як працює травна система людини?

68


64

11.11

Що їдять тварини?

69


65

12.11

Чому зуби різні?

70


11 ТИЖДЕНЬ

ЖИВІМО АКТИВНО

66

15.11

За допомогою чого ми дихаємо?

73


67

16.11

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



68

16.11

Інтегрований урок української мови. Досліджуємо дихання

74


69

17.11

Технології: Моделювання з використанням штучних

матеріалів

79


70

17.11

Навіщо вимірюють пульс?

75


71

18.11

Батько українського фізвиховання

76


72

19.11

Про теплокровних і холоднокровних

77


12 ТИЖДЕНЬ

ВИБИРАЄМО ЗДОРОВ’Я

76

22.11

Як зробити здоровий вибір?

80


77

23.11

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



78

23.11

Інтегрований урок української мови. Навіщо потрібно спати?

81


79

23.11

Технології: Прості механізми в іграшках. Іграшка

«Сердечко»

87


80

24.11

Як зупинити поширення деяких хвороб?

На користь чи на шкоду?

82-84


81

25.11

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА



82

26.11

Як добре почуватися?

Аналіз діагностувальної роботи.

85


IV. ТЕМА МІСЯЦЯ:

ЛЮДИНА РОЗШИРЮЄ СВОЇ МОЖЛИВОСТІ

13 ТИЖДЕНЬ

ЯК ТРАНСПОРТ РОЗШИРЮЄ МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ?

83

29.11

Транспортування колись і тепер

88


84

30.11

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



85

30.11

Транспортування колись і тепер (презентація і обговорення розповідей учнів)



86

30.11

Технології: Оздоблення виробів

95


87

01.12

Подорожуємо поїздом

90-1


88

02.12

Як поводитися в на залізничному вокзалі та в аеропорту?

92


89

03.12

Хто забезпечує роботу транспорту?

93


14 ТИЖДЕНЬ

ЯК ПРОСТІ МЕХАНІЗМИ РОЗШИРЮЮТЬ МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ?

90

06.12

Дізнаємося більше про прості механізми

96-97


91

07.12

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



92

07.12

Інтегрований урок української мови. Як придумали колесо?

98


93

07.12

Технології: Іграшка-балансир

102


94

08.12

Дізнаємося більше про прості механізми (презентація і обговорення роботи груп)



95

09.12

Найважливіші колеса

99


96

10.12

Навіщо зубці на колесах?

100


15 ТИЖДЕНЬ

ЗНАЙОМИМОСЯ ІЗ ЗАКОНАМИ ПРИРОДИ

97

13.12

Що таке сила?

103


98

14.12

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



99

14.12

Інтегрований урок української мови. Швидше чи повільніше?

104


100

14.12

Технології: Ігри з магнітами.

108


73

15.12

Які предмети притягує магніт?

105


74

16.12

Вивчаємо властивості магнітів

106


75

17.12

Полюси магніту

107


16 ТИЖДЕНЬ

ЗНАЙОМИМОСЯ ІЗ ЗАКОНАМИ ПРИРОДИ

101

20.12

Повторення вивченого протягом семестру



102

21.12

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми



103

21.12

Технології: Виготовлення ялинкових прикрас



104

21.12

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА



105

22.12

Аналіз діагностувальної роботи



106

23.12

Екскурсії, дослідження місцевого середовища, краєзнавчих розвідок, дослідницько-пізнавальних проектів та екскурсій



107

24.12

Обговорення побаченого під час екскурсій та зображення у вигляді малюнків (або написання тексту-опису)



108

27.12

Виготовлення ялинкових прикрас



109

28.12

Виготовлення ялинкових прикрас



110

29.12

Підсумковий урок






УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

(за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна)


І. ТЕМА: У ШКОЛІ І НА ВУЛИЦІ

Повторення вивченого у другому класі. Текст

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

1

01.09

Як ми спілкуємося


2

01.09

Читаємо уважно і виразно. В.Нестайко. Одиниця з обманом


3

02.09

Що ми знаємо про слово


4

03.09

Збагачуємо мовлення. Напам’ять:Г.Фалькович. Віршик про мови


5

06.09

Від речення до тексту


6

07.09

Що, де, навіщо ми читаємо


7

08.09

Вивчаємо будову тексту. В.Нестайко «Одиниця з обманом»


8

08.09

Текст-розповідь і текст-опис


9

09.09

Текст-міркування


10

10.09

Передаємо настрій. В. Нестайко. «Одиниця з обманом» («Фігура»)


11

13.09

Готуємося писати твір


12

14.09

Пишемо твір-розповідь


13

14.09

Пишемо твір-опис


14

15.09

Пишемо твір-міркування


15

16.09

Діагностувальна робота. Диктант


16

17.09

Аналіз діагностувальної роботи


17

20.09

Міркуємо самостійно


18

21.09

Навіщо текст ділять на абзаци


19

21.09

Добираємо заголовки до абзаців. Н. Гузєєва. «23 обра и Петрика П’яточкіна»


20

22.09

Пояснюємо емоці. Н. Гузєєва«23 образи Петрика П’яточкіна»


21

23.09

Діагностувальна робота. Списування


22

24.09

Аналіз діагностувальної роботи


23

27.09

Складаємо план тексту


24

28.09

Шукаємо ключові слова


25

28.09

Перевіряємо, що вміємо і знаємо


26

29.09

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором


27

30.09

Аналіз діагностувальної роботи


ІІ. ТЕМА: Я ПІЗНАЮ СВІТ

Речення

28

01.10

Читаємо діалог. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»


29

04.10

Визначаємо вид речення


30

05.10

Уживаємо звертання


31

05.10

Визначаємо позицію героїв. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»


32

06.10

Досліджуємо вірші. М. Вінграновський. «Котик». М.Рильський. «Віє вітер з-під воріт»


33

07.10

Шукаємо підмет


34

08.10

Шукаємо присудок


35

11.10

Діагностувальна робота. Аудіювання


36

12.10

Аналіз діагностичної роботи. Описуємо відчуття – складаємо вірші. Визначаємо зв'язок слів у реченні


37

12.10

Створюємо подкаст. Ю. Тувім. Паротяг


38

13.10

Визначаємо зв'язок слів у реченні


39

15.10

Вчимо вірш напам’ять. О. Сенатович. «Чапля і крапля»


40

18.10

Поширюємо речення


41

19.10

Визначаємо причину і наслідок. Р. Єнджієвська-Врубель. «Вередливий настрій Іполита Собакевича»


42

19.10

Читаємо інтерв’ю. О. Чигран. «Є така мова!»


43

20.10

Шукаємо відповіді на запитання. Н. Гузєєва. «Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна»


44

21.10

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями


45

22.10

Аналіз діагностичної роботи. Перевіряємо, що вміємо і знаємо


ІІІ. ТЕМА: ФАНТАСТИКА І ФАНТАЗІЯ

Будова слова. Правопис коренів

46

01.11

Дивимося інакше на звичайні речі. С. Лем. «Як Ерг блідавця переміг». («Казки роботів»). Фантастика (читаємо)


47

02.11

Дивимося інакше на звичайні речі. С. Лем. «Як Ерг блідавця переміг» (пишемо)


48

02.11

Навіщо потрібні закінчення


49

03.11

Добираємо споріднені слова


50

04.11

Добираємо споріднені слова


51

05.11

Читаємо інфографіку


52

08.11

Чергування звуків у коренях слів


53

09.11

Чергування звуків у коренях слів


54

09.11

Діагностувальна робота: письмовий переказ


55

10.11

Аналіз діагностувальної роботи


56

12.11

Вивчаємо місце дії і персонажів. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика» (читаємо)


57

15.11

Вивчаємо місце дії і персонажів. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика» (пишемо)


58

16.11

Ненаголошені [е], [и] в корені слова


59

17.11

Ненаголошені [е], [и] в корені слова


60

18.11

Діагностувальна робота: читання мовчки


61

19.11

Уявляємо героя. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»


62

22.11

Вчимося переказувати. «Як роблять шоколад». С. Покотило. «Як роблять шоколадні цукерки». Діагностувальна робота: усний переказ


63

23.11

Упорядковуємо інформацію. Працюємо з журнальною статтею про дитячі страхи


64

23.11

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]


65

24.11

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]


66

25.11

Смішно чи страшно. Б. Кантіні. «Мортіна»


67

26.11

Подаємо інформацію в таблиці. «Українські монстри»


68

29.11

Перевіряємо, що вміємо і знаємо


69

30.11

Діагностувальна робота. Письмовий твір


70

30.11

Аналіз діагностувальної роботи.


ІV. ТЕМА: СВІТ, ДЕ ПЕРЕМАГАЄ ДОБРО

Правопис коренів і префіксів

71

01.12

Як можна розповісти казку. Напам’ять: уривок з поеми Л.Українки «Давня казка»


72

02.12

Правильно вимовляємо слова з дзвінкими і глухими приголосними


73

03.12

Правильно пишемо слова з дзвінкими і глухими приголосними


74

06.12

Знайомимося з чарівною казкою. «Котигорошко»


75

07.12

Перегляд мультфільму «Котигорошко» за мотивами української народної казки


76

07.12

Навіщо потрібен префікс


77

08.12

Навіщо потрібен префікс


78

09.12

Готуємося до діагностувальної роботи. Діалог в парах


79

10.12

Діагностувальна роботи. Діалог


80

13.12

Розрізняємо префікс і прийменник


81

14.12

Описуємо героїв чарівної казки


82

14.12

Пишемо правильно слова з префіксами роз-,без-


83

15.12

Пишемо правильно слова з префіксами роз-,без- (закріплення)


84

16.12

Досліджуємо чарівну казку


85

17.12

Діагностувальна робота: усний твір


86

20.12

Складаємо казку


87

21.12

Діагностувальна робота: читання вголос


88

21.12

Визначаємо роль ілюстрацій і підзаголовків.


89

22.12

Історія футболу


90

23.12

Підготовка до діагностувальної роботи.Повторення частин мови


91

24.12

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями


92

27.12

Аналіз діагностувальної роботи


93

28.12

Читання напам’ять


94

28.12

Перевіряємо, що вміємо і знаємо


95

29.12

Узагальнення знань та вмінь учнів за І семестр





МАТЕМАТИКА

підручником для 3 класу, авторів: С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

УРОКУ

ДАТА

ПРИ-МІТКИ


НАЗВА ТЕМИ

СТ.ПІД-РУЧ.

ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 2 КЛАСІ

1

01.09


Додавання і віднімання чисел на основі нумерації

6

2

03.09


Порозрядне додавання і віднімання чисел в межах 100

8

3

06.09


Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20

10

4

07.09


Закріплення вивченого протягом тижня

12

5

08.09


Додавання і віднімання чисел частинами в межах 100

13

6

10.09


Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні

15

7

13.09


Таблиці множення чисел 2, 3 і ділення на 2, 3

17

8

14.09


Закріплення вивченого протягом тижня

19

9

15.09


Таблиці множення чисел 4, 5 і ділення на 4, 5

20

10

17.09


Таблиці множення чисел 6, 7 і ділення на 6, 7

22

11

20.09


Таблиці множення чисел 8, 9 і ділення на 8, 9

24

12

21.09


Перевір свої досягнення (узагальнення)

26

Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння

13

22.09


Числові вирази

28

14

24.09


Задачі на знаходження суми двох добутків

30

15

27.09


Обернені задачі до задач на знаходження суми двох добутків

32

16

28.09


Діагностувальна робота за вересень


17

29.09


Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивченого протягом тижня

34

18

01.10


Вирази зі змінною

35

19

04.10


Задачі з буквеними даними

37

20

05.10


Задачі на різницеве порівняння двох добутків

39

21

06.10


Закріплення вивченого протягом тижня

41

22

08.10


Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків

42

23

11.10


Нерівності зі змінною

44

24

12.10


Задачі на кратне порівняння двох добутків

46

25

13.10


Закріплення вивченого протягом тижня

48

26

15.10


Обернені задачі до задач на кратне порівняння двох добутків

49

27

18.10


Рівняння. Знаходження невідомого доданка

51

28

19.10


Побудова геометричних фігур

53

29

20.10


Діагностувальна робота за жовтень


30

22.10


Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого протягом тижня

55

31

01.11


Обчислення периметра многокутника

56

32

02.11


Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника

58

33

03.11


Коло. Круг

60

34

05.11


Закріплення вивченого протягом тижня

62

35

08.11


Рівняння. Знаходження невідомого множника

63

36

09.11


Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника

65

37

10.11


Розв’язування рівнянь

67

38

12.11


Закріплення вивченого протягом тижня

69

39

15.11


Рівняння виду х + 23 = 4 · 6

70

40

16.11


Рівняння виду х – (13 + 7) = 67

72

41

17.11


Задачі з геометричним змістом

74

42

19.11


Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 1)

76

Розділ 2. Тисяча. Величини

43

22.11


Утворення сотень першої тисячі

78

44

23.11


Утворення і порівняння трицифрових чисел

80

45

24.11


Розрядні одиниці в трицифрових числах

82

46

26.11


Закріплення вивченого протягом тижня

84

47

29.11


Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа і нумерації

85

48

30.11


Діагностувальна робота за листопад


49

01.12


Аналіз діагностувальної роботи


50

03.12


Одиниці вимірювання довжини: міліметр, кілометр

87

51

06.12


Одиниці вимірювання маси: грам, тонна

89

52

07.12


Закріплення вивченого протягом тижня

91

53

08.12


Гроші. Операції з грошима

92

54

10.12


Фінансові задачі

94

55

13.12


Задачі на знаходження четвертого пропорційного

96

56

14.12


Закріплення вивченого протягом тижня

98

57

15.12


Основні одиниці вимірювання часу. Секунда

99

58

17.12


Задачі на обчислення часу в межах доби

101

59

20.12


Використання календаря

103

60

21.12


Закріплення вивченого протягом тижня

105

61

22.12


Діагностувальна робота за грудень


62

24.12


Аналіз діагностувальної роботи. Задачі на подвійне зведення до одиниці

106

63

27.12


Обернені задачі до задач на подвійне зведення до одиниці. Підготовка до підсумкового оцінювання за півріччя

108

64

28.12


Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

110

65

29.12


Урок повторення й узагальнення вивченого протягом півріччя


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 клас НУШ

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) 3 год/тиждень


ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

І СЕМЕСТР (48 годин)

1

01.09

Санітарно-гігієнічні вимоги для проведення занять та спортивного одягу. Рухливі ігри для активного відпочинку


2

03.09

Організаційні вправи: способи перешикувань на місці та в русі. Поняття про індивідуальні та командні види спорту, дотримання правил чесної гри.


3

06.09

Загальнорозвивальні вправи: ранкова гімнастики та фізкультурні хвилинки з предметами.


4

08.09

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) . Біг “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі.


5

10.09

ЗРВ. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Біг із різних вихідних положень.


6

13.09

ЗРВ. Біг зі зміною лідера. Рухливі ігри та естафети. Дотримання правил гри.


7

15.09

ЗРВ. Вправи для формування правильної постави. “Човниковий “ біг 4 х 9м. Елементарні способи регулювання фізичного навантаження.


8

17.09

Загальнорозвивальні вправи. “Човниковий “ біг 4 х 9м. Самоконтроль за показниками частоти серцевих скорочень.


9

20.09

Загальнорозвивальні вправи . Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Рухливі ігри


10

22.09

Загальнорозвивальні вправи . Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Позитивні та негативні чинники, що впливають на стан здоров’я.


11

24.09

ЗРВ. Біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою. Роль різних видів загартовування для власного здоров’я.


12

27.09

Загальнорозвивальні вправи . Біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою.


13

29.09

Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Символи та ідеали олімпійського руху, ознайомлення із життєвим шляхом відомих спортсменів.


14

01.10

ЗРВ. Ходьба з різними способами пересунь. Рівномірний біг почергово з ходьбою.


15

04.10

Загальнорозвивальні вправи з предметами. Виконання різновидів ходьби. Рухливі народні ігри.


16

06.10

ЗРВ. Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Біг по пересіченій місцевості.


17

08.10

ЗРВ. Вправи ранкової гігієнічної гімнастики. Біг по пересіченій місцевості


18

11.10

Загальнорозвивальні вправи з предметами. Біг по пересіченій місцевості


19

13.10

ЗРВ. Вправи з малим м’ячем: підкидання м’яча під час ходьби Біг з подоланням перешкод вертикальних та горизонтальних.


20

15.10

ЗРВ. Вправи з малим м’ячем: підкидання м’яча під час ходьби. Біг з подоланням перешкод вертикальних та горизонтальних.


21

18.10

ЗРВ. Вправи з малим м’ячем: підкидання м’яча із положення стоячи. Біг з подоланням перешкод вертикальних та горизонтальних.


22

20.10

ЗРВ. Метання м’яча із-за спини через плече, стоячи на одному, двох колінах. Біг із зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом;.


23

22.10

ЗРВ. Метання м’яча із-за спини через плече на дальність з місця, у вертикальну ціль. Біг по прямій, фінішування.


24

01.11

ЗРВ. Метання м’яча із-за спини через плече на дальність з місця, у вертикальну ціль. Біг із зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом;


25

03.11

ЗРВ. Метання м’яча в горизонтальну ціль. Біг зі зміною лідера.


26

05.11

ЗРВ. Метання м’яча в горизонтальну ціль. Біг по прямій, фінішування.


27

08.11

ЗРВ. Метання м’яча з різних вихідних положень. Біг з подоланням перешкод вертикальних та горизонтальних.


28

10.11

ЗРВ. Вправи з футбольними м’ячами удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль та горизонтальну ціль. Стрибки в довжину з місця, з розбігу, зігнувши ноги.


29

12.11

ЗРВ. Вправи з футбольними м’ячами - ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок Стрибки у кроці, стрибки по купинах


30

15.11

ЗРВ. Вправи з футбольними м’ячами - вкидання м’яча в ноги партнерові/ партнерці з місця; ведення м’яча вивченими способами по прямій, по колу. Стрибки зі скакалкою. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.


31

17.11

ЗРВ. Вправи з баскетбольним м’ячем: тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча; ловіння


м’яча


32

19.11

ЗРВ. Вправи з баскетбольним м’ячем: передачі м’яча в ціль і ловіння його після відскоку від підлоги.


33

22.11

ЗРВ. Вправи з баскетбольним м’ячем: ведення м’яча на місці та під час ходьби; ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі.


34

24.11

Загальнорозвивальні вправи на формування постави. Положення тіла у просторі: вправи з різних вихідних положень: лежачи, сидячи; з виконанням упорів та у висах


35

26.11

ЗРВ. Лазіння: по похилій гімнастичній лаві різними способами; лазіння по гімнастичній стінці різними способами та в різних напрямках. Дитячий фітнес: лого-аеробіка


36

29.11

ЗРВ. Елементи рівноваги: ходьба підвищеною та обмеженою опорою (гімнастична лава, низька колода), поєднана з перехресними поворотами, махами ногами, кроками польки з різними положеннями рук. Дитячий фітнес: лого-аеробіка


37

01.12

ЗРВ. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки;


38

03.12

ЗРВ. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові; лазіння по горизонтальному та вертикальному канаті різними способами.


39

06.12

ЗРВ. Ходьба: по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку


40

08.12

ЗРВ. Ходьба із прискоренням та уповільненням; ходьба зі зміною довжини кроку


41

10.12

ЗРВ. Комбінація із вправ на рівновагу.Д итячий фітнес: звіро-аеробіка


42

13.12

ЗРВ. Ходьба по спіралі; ходьба зі зміною напрямку за зоровим сигналом.


43

15.12

ЗРВ. Біг: “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі. Символи та ідеали олімпійського руху, ознайомлення із життєвим шляхом відомих спортсменів.


44

17.12

ЗРВ. Зимові види спорту. Зимові рухливі ігри.


45

20.12

ЗРВ. Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Зимові рухливі ігри


46

22.12

Загальнорозвивальні вправи на формування постави. Положення тіла у просторі: вправи з різних вихідних положень: лежачи, сидячи; з виконанням упорів та у висах


47

24.12

ЗРВ Елементи акробатики. Дитячий фітнес: танцювальна аеробіка.


48

27.12

ЗРВ Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Зимові рухливі ігри.


49

29.12

ЗРВ Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Зимові рухливі ігри.




МИСТЕЦТВО: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Календарне планування НУШ "Мистецтво 3 клас" за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака. Київ «Генеза» 2020р.

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

ПРИ-МІТКА

МИСТЕЦЬКІ МАНДРИ

1

02.09

Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв.


2

09.09

Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажу із казки «Пригоди Буратіно» (акварель)


3

16.09

Ліричні персонажі. Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя/героїні на повний ріст.


4

23.09

Людина і природа - єдині. Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу. (акварель)


5

30.09

Людина і природа – єдині. Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (Техніка за вибором) (акварель)


6

07.10

Дружба та братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін)


7

21.10

Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга – папуга або собачки ( на вибір) (акварель)


8

04.11

Героїзм у мистецтві. Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір)


9

11.11

Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котигорошка на смужці паперу. (матеріали за вибором)


10

18.11

Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент) Зображення одного з козаків – герої мультфільму(кольорові олівці, фломастери)


11

25.11

Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Створення сувеніру-магніта з веселим козаком. (солоне тісто або глина, гуаш)


12

02.12

Наша слава, краса і велич. Симетрія Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя»(картон, пластилін)


13

09.12

Новорічний калейдоскоп. Створення новорічної листівки з листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу (декорованого альбому) (кольоровий папір)


14

16.12

Новорічний калейдоскоп. Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА)


15

23.12

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.