Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування за програмою Шияна для 1 класу НУШ на ІІ семестр

НУШ

Для кого: 1 Клас

01.03.2021

427

12

0

Опис документу:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 1 КЛАСУ НУШ НА ІІ СЕМЕСТР. *УКРАЇНСЬКА МОВА (5 годин на тиждень, за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна). *МАТЕМАТИКА (3 год / тиждень, за підручником С. Логачевської та програмою Р. Шияна). *Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (7 годин на тиждень, за підручником О.Іщенко, С.Логачевська та програмою Р.Шияна). *МИСТЕЦТВО. ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСЕЦТВО (1 година на тиждень, за підручником Л.Масол та програмою Р. Шияна). *ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (3 години на тиждень)
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ДОДАТКОВІ ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

1

06.09

Прогулянки навколо школи

2

13.09

Зустріч з природою. Складання речень

3

20.09

Письмо цифр 1 і 2

4

27.09

Письмо цифр 3 і 4

5

04.10

Письмо букви а

6

11.10

Письмо елементів до літери А,а

7

18.10

Повторення написання вивчених елементів букв

8

25.10

Складання і записування рівностей і нерівностей

9

08.11

Письмо вивчених цифр

10

15.11

Заняття з учнями, що мають прогалини в знаннях

11

22.11

Читання складів

12

29.11

Математичні обчислення

13

06.12

Письмо літер та складів

14

13.12

Заняття з учнями, що мають прогалини в знаннях

15

20.12

Читання складів, слів, речень

16

27.12

РЗМ. Опис малюнка. Буквенний диктант

17

17.01

Повторення вивчених букв. Буквений диктант

18

24.01

Додавання та віднімання чисел 1-5 (повторення)*

19

31.01

Читання з вивченими буквами

20

07.02

Додавання та віднімання в межах 10

21

14.02

Переписування з дошки складів, слів та речень з вивченими буквами

22

21.02

Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач

23

28.02

Розв’язування задач

24

06.03

Рахунок в межах 20

25

13.03

Читання й записування речень зі знаком оклику

26

20.03

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

27

03.04

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок

28

10.04

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

29

17.04

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.

30

24.04

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

Робота з дитячою книжкою

31

08.05

Читання тексту Олега Буценя «Зараз»

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

32

15.05

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

33

22.05

Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

34

29.05

Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА ТИЖНЯ

ДАТА

НАЗВА ТЕМИ

ПРИМІТКИ

Тиждень 17.

13.01

48

Літр — одиниця вимірювання місткості (с. 72-73)

14.01

49

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення)

15.01

50

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)

Тиждень 18.

20.01

51

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

21.01

52

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення)

22.01

53

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77)

Тиждень 19.

27.01

54

Додавання і віднімання числа 6 (с. 79)

28.01

55

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)

29.01

56

Додавання і віднімання числа 7 (с. 81)

Тиждень 20.

03.02

57

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83)

04.02

58

Повторення: додавання і віднімання в межах 10 (с. 84)

05.02

59

Об’ємні геометричні фігури

РОЗДІЛ 4. ЧИСЛА 11—100

Тиждень 21.

10.02

60

Десяток (с. 86)

11.02

61

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89)

12.02

62

Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91)

Тиждень 22.

17.02

63

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95)

18.02

64

Визначення кількості десятків і одиниць у числах

19.02

65

Числовий ряд

Тиждень 23.

24.02

66

Дії з одиницями вартості (с. 98)

25.02

67

Розрядні доданки (с. 99)

26.02

68

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100)

Тиждень 24.

02.03

69

Іменовані числа (с. 101)

03.03

70

Різницеве порівняння чисел

04.03

71

Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103)

Тиждень 25.

10.03

72

Знаходження сум і різниць чисел (с. 105)

11.03

73

Утворення і читання чисел від 20 до 50 (с. 107)

Тиждень 26.

16.03

74

Визначення кількості десятків і одиниць у числах (повторення)*

17.03

75

Знаходження невідомого зменшуваного (повторення)*

18.03

76

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (повторення)*

Тиждень 27.

30.03

77

Утворення і читання чисел від 70 до 100 (с. 109)

31.03

78

Вирази на дві дії

01.04

79

Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111)

Тиждень 28.

06.04

80

Метр — одиниця вимірювання довжини (с. 113-114)

07.04

81

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115)

08.04

82

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116)

Тиждень 29.

13.04

83

Задачі на знаходження вартості покупки

14.04

84

Многокутники (с. 117)

15.04

85

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (с. 118)

Тиждень 30.

21.04

86

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121)

22.04

87

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення)

Тиждень 31.

27.04

88

Послідовність днів тижня (с. 122)

28.04

89

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с.123-124)

29.04

90

Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125)

Тиждень 32.

04.05

91

Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення)

05.05

92

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127)

06.05

93

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

Тиждень 33.

12.05

94

Порівняння іменованих чисел (повторення)*

13.05

95

Вправи з іменованими числами (повторення)*

Тиждень 34.

18.05

96

Одиниці вимірювання довжини (повторення)*

19.05

97

Компоненти дії віднімання і додавання. Складання рівностей на віднімання та додавання (повторення)*

20.05

98

Додавання і віднімання чисел в межах 100 (повторення)*

Тиждень 35.

25.05

99

26.05

100

27.05

101

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МИСТЕЦТВО

До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

Мистецтво. 1 клас. – Київ: «Генеза», 2018. – 144 с. : іл.)

УРОКУ,

ТЕМА

ДАТА

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ПРИ-МІТКИ

РОЗДІЛ 2. ЗАГАДКИ ХУДОЖНІХ МОВ

17. МАНДРИ КРАЇНОЮ МИСТЕЦТВ

16.01

Цирк. Циркова афіша.

СОМ: Цирк в образотворчому мистецтві

ХТД: малювання клоуна (воскові олівці)

18. ЗУСТРІЧ ІЗ ТЕАТРОМ

23.01

Ляльковий театр.Театральна лялька. Ескіз.

СОМ: світлини: Київський театр ляльок, скульптури казкових героїв.

ХТД: ескіз ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник» (фломастери, олівці). Гра «Ляльковий театр.

19. ЧАРІВНИКИ БАЛЕТУ

30.01

Балет, театральний костюм. Ескіз (повторення).

СОМ: Образ балерин в образотворчому мистецтві

ХТД: малювання ескізів костюмів для виконавців балету (фломастери, олівці).

20.

БАЛЕТ-КАЗКА

06.02

Грим. Теплі та холодні кольори (повторення).

СОМ фрагменти з балетної вистави, зразки гриму.

ХТД: «Веселі гноми» (фломастери чи акварель). Варіант 1 - перетворюємо вивчені літери. Варіант 2 – перетворюємо кольорові плями.

Гра «Веселі літери».

21. ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-

НИК

НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ

13.02

Декорації. Розміщення зображення (ближче – далі).

СОМ: світлина декорації до лялькової вистави «Колобок».

ХТД: створення ескізу декорації до опери-казки «Плескачик» (воскові олівці, акварель).

22. ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-

НИК

У ТЕАТРІ

ТА КІНО

20.02

Ляльковий театр. Актори-ляльководи.

СОМ: світлини театральних ляльок.

ХТД: ліплення з пластиліну одного з персонажів казки «Плескачик».

Гра-вигадка: придумати іншу кінцівку казки про колобка.

23. КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ

27.02

Мультфільми лялькові та мальовані.

СОМ: кадри з мультфільмів. Фонтан «Івасик-Телесик» у Львов.;

СКМ: М/ф«Потяг у казку»із серії«З любов’ю до дітей».

ХТД: малювання або ліплення одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (художні матеріали за вибором).

24. КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ

продовження

05.03

Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше.

СОМ: М. Глущенко. Рожева весна

ХТД: зображення пролісків або підсніжників на тонованому папері (гуаш).

25. КРАСА

І ЗДОРОВ’Я

12.03

Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори (повторення).

СОМ: П. Сезанн. Натюрморт з драпіруванням, глечиком і вазою для фруктів; К. Білокур. Натюрморт «Квіти, яблука, помідори».

ХТД: створення композицій із овочів.

26. ВЕЛИКОДНІ ДИВА

19.03

Писанки. Прадавні візерунки.

СОМ: Ю.Мацик. Чия писанка.

ХТД: Варіант 1. Крашанка (аплікація з кольорового паперу) Варіант 2.Мальованка (фломастери, олівці).

27. НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ

02.04

Народна творчість. Вишиванка. Орнамент.

СОМ: світлини зразків творів декоративно-ужиткового мистецтва

ХТД: створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш).

28. НАРОДНІ ІНСТРУМЕН-ТИ

ТА ІГРАШКИ

09.04

Народна іграшка.

СОМ: світлини народних іграшок
ХТД: ліплення і декорування української народної іграшки - свищика (пластилін).

29. МИТЦІ ПРОФЕСІО-НАЛИ

16.04

Художні професії: художник, скульптор.

СОМ: світлини скульптурних зображень котів.

ХТД: ліплення котика (пластилін або солоне тіто).

30. СТВОРЮ-ЄМО КРАСУ

23.04

Розбіл кольору ( повторення).

СОМ: О.Шупляк. Яблуні цвітуть.

ХТД: зображення квітучої гілки яблуні (акварель, гуаш, тонований папір).

31.

ДО ВЕР-ШИН МАЙС-ТЕРНОСТІ

30.04

Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв.

Порівняння зображень: реальне - вигадане.

СОМ: В. Глущенко. Півень у квітах.
ХТД: створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки, гуаш).

32. МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ ДО ЄВРОПИ

07.05

Знайомство з мистецтвом різних країн. Сувенір.

СОМ: світлини сувенірів різних країн Європи.

ХТД: Варіант 1. Коробка для сувеніру (моделювання). Варіант 2. Колективна робота «Український сувенір».

33.

14.05

Знайомство з мистецтвом різних країн. Сувенір.

СОМ: світлини сувенірів різних країн Європи.

ХТД: виготовлення сувеніру для друга

34.

21.05

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

(Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика)

35.

28.05

Підсумковий урок

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків навчання грамоти в 1 класі

за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

Ст.

Дата

ТЕМА

Ст.

Дата

ТЕМА

ІІ СЕМЕСТР

18 тижнів х 7 годин = 126 годин

(63 години читання, 63 години письма)

17 тиждень

79

13.01

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів з вивченими літерами та діалогу

79

14.01

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

80

15.01

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами

80

16.01

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами

81

17.01

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

18 тиждень

82

21.01

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

81

20.01

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами

83

23.01

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

82

22.01

Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

83

24.01

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

19 тиждень

84

28.01

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

84

27.01

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами

85

29.01

Велика буква Й. Читання слів, словосполучень, діалогу і тексту з вивченими літерами

85

30.01

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

86

31.02

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому

20 тиждень

87

04.02

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

03.02

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

88

06.02

Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

05.02

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

07.02

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

21 тиждень

89

11.02

Велика буква Ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

10.02

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

90

12.02

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

13.02

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

91

14.02

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

22 тиждень

17.02

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

92

18.02

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

19.02

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

93

20.02

Буква ь (знак м’якшення). Буквосполучення ьо. Читання слів і тексту з вивченими літерами

21.02

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

23 тиждень

94

25.02

Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

24.02

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

95

26.02

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

27.02

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

96

28.02

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

24 тиждень

02.03

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

97

03.03

Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

04.03

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквамиВідновлення деформованих слів

98

05.03

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

06.03

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

25 тиждень

99

11.03

Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

10.03

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

100

13.03

Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

12.03

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

26 тиждень

101

16.03

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

17.03

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

102

19.03

Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами.

Розвиток зв’язного мовлення: «Пори року»

18.03

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

20.03

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

27 тиждень

103

30.03

Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

31.03

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

104

01.04

Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

02.04

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

105

03.04

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

28 тиждень

106

06.04

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

07.04

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

107

09.04

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами. Алфавіт

08.04

Написання слів з буквосполученням дз, дж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

10.04

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

29 тиждень

108

13.04

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

14.04

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

109

15.04

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

16.04

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

110

17.04

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

30 тиждень

111

21.04

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

22.04

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт»

112

23.04

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

24.04

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

31 тиждень

113

28.04

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

88-89

27.04

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

114

29.04

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

Робота з дитячою книжкою

90-91

30.04

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

32 тиждень

115

05.05

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

94-95

04.05

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

116

06.05

Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

96-97

07.05

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»

117

08.05

Виразне читання віршів про дні тижня та віршів про місяці.

98-99

33 тиждень

118

12.05

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

102-103

13.05

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

119

14.04

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко. Робота з дитячою книжкою

104-105

15.05

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

34 тиждень

120

18.05

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

106-107

19.05

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

121

20.05

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

110-111

21.05

Побудова, правильне інтонування і записування запитань. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»

122

22.05

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

112-113

35 тиждень

123

26.05

121

25.05

124

28.05

122

27.05

123

29.05

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фізична культура

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

ІІ СЕМЕСТР

47

13.01

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

48

15.01

Життєво важливі способи пересування людини.ЗРВ. Ходьба.

49

16.01

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби.

50

20.01

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри.

51

22.01

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри.

52

23.01

Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.

53

27.01

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, пятах. Рухливі ігри

54

29.01

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна.

55

30.01

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

56

03.02

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги;

57

05.02

Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами

58

06.02

Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою

59

10.02

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки)

60

12.02

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом),

61

13.02

Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень)

62

17.02

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні

63

19.02

Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави

64

20.02

Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу

65

24.02

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування

66

26.02

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

67

27.02

Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед.

68

02.03

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи

69

04.03

Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах

70

05.03

Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі

71

11.03

Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи,

72

12.03

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).

73

16.03

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні

74

18.03

Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.

75

19.03

Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети.

76

30.03

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

77

01.04

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Ігри

78

02.04

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

79

06.04

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим мячем. Рухливі ігри

80

08.04

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого мяча із-за голови. Рухливі ігри

81

09.04

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

82

13.04

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

83

15.04

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

84

16.04

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

85

22.04

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

86

23.04

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

87

27.04

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

88

29.04

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

89

30.04

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

90

04.05

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

91

06.05

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

92

07.05

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

93

13.05

Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихіднихположень

94

14.05

Естафети. Рухливі ігри.

95

18.05

Вправи для розвитку витривалості . Стрибки зі скакалкою; біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м

96

20.05

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції

97

21.05

ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри

98

25.05

99

27.05

100

28.05

Підсумковий урок.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ІІ семестр

За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич

(4 години на тиждень + 1 година українська мова в курсі ЯДС

+ 1 година математики в курсі ЯДС)

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКА

РОЗДІЛ ІІІ. Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ

СВІТ, ЯКИЙ НАС ОТОЧУЄ

110

13.01

Різноманітність рослин. Їх будова (ст. 3-5)

111

13.01

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

112

14.01

Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні та хвойні рослини (ст.6-7)

113

14.01

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

114

15.01

Аплікація «Фантастичне дерево» (ст.8)

11

16.01

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

116

17.01

Дикорослі та культурні рослини (ст.9-11)

117

20.01

Дослідження насінні соняшника. Дослід: як отримати олію з насіння соняшника (ст.12)

118

20.01

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

119

21.01

Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини. (ст.13-16)

120

21.01

Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

121

22.01

Комахи та риби (ст.17-18)

122

23.01

Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення)

123

24.01

Аплікація «Іграшка – сонечко» (ст.19)

14

27.01

Птахи та звірі (ст.20-22)

125

27.01

Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

126

28.01

Аплікація «Зайчик» (орігамі) (ст. 23)

127

28.01

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення

128

29.01

Охорона природи (ст.24- 26)

128

30.01

Закріплення додавання і віднімання числа 7.

Складання рівностей за схемами (с. 82)

130

31.01

Узагальнюючий урок за розділом « Світ, який мене оточує»

Я І МОЄ ЗДОРОВ’Я

131

03.02

Тіло людини (ст. 27-29)

132

03.02

Велика буква Б. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

133

04.02

Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (ст.30)

134

04.02

Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

135

05.02

Виготовлення з пластиліну лижника (ст.31)

136

06.02

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 85)

137

07.02

Життєрадісність і здоров’я (ст.32 – 33)

138

10.02

Фізичні вправи і здоров’я. Загартовування (ст.34-36)

139

10.02

Звук [ґ]. Мала букви ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

140

11.02

Виготовлення шаблонів для тренування очей за зразком чи власним задумом (ст.37)

141

11.02

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»

142

12.02

Який буває відпочинок (ст. 38 – 39)

143

13.02

Числа 11 – 20 (с. 92-93)

144

14.02

Виготовлення настільної гри «Хрестики-нулики» (ст.40)

145

17.02

Перегляд мультфільмів про здоров’я

146

17.02

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

147

18.02

Харчування і здоров’я (ст.41-43)

148

18.02

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

149

19.02

Сервірування столу. Правила поведінки за столом (ст.43 -44)

150

20.02

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)

151

21.02

Корисна їжа. Яка вона? (с.46-48)

152

24.02

Створення лепбука «Правила поведінки за столом»(с.44)

153

24.02

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

154

25.02

Створення лепбука «Правила поведінки за столом»(с.44)

155

25.02

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

156

26.02

Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я»

157

27.02

Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг)

РОЗДІЛ IV. МОЄ БЛИЗЬКЕ ОТОЧЕННЯ

Я І МОЯ СІМ’Я

158

28.02

Сім’я – найближче моє оточення (с. 49-52)

159

02.03

Аплікація «Моя сім’я» (ст.53)

160

02.03

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

161

03.03

Обов’язки в сім’ї, родині. (с.54 – 55)

162

03.03

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»

163

04.03

Домашні улюбленці (с. 56 – 57)

164

05.03

Знаходження невідомого від’ємника (с. 104)

165

06.03

Аплікація «Песик» (ст.58)

166

10.03

Які матеріали людина використовує у повсякденному житті (с. 59-61)

167

10.03

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів)

168

11.03

Дослідження властивостей штучних матеріалів (с. 61.-63)

169

12.03

Утворення і читання чисел від 50 до 70 (с. 108)

170

13.03

Винаходи людства (с. 64 – 67)

171

16.03

В здоровому тілі – здоровий дух (повторення)*

172

16.03

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

173

17.03

Правильну харчування, сервірування столу (повторення)*

174

17.03

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

175

18.03

Особиста гігієна (повторення)*

176

19.03

Запис чисел в нумераційній таблиці (с.112)

177

20.03

Перегляд мультфільмів про родину

МІЙ РІД

178

30.03

Родинне дерево (с.68 – 69)

179

30.03

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого реченн

180

31.03

Перегляд робіт родинного дерева учнів (зроблених заздалегідь) (с. 69)

181

31.03

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерам

182

01.04

Родинні традиції і свята (с. 70 – 71)

183

02.04

Порівняння двох виразів

184

03.04

Створення лепбука «День родини» (с. 71)

185

06.04

Створення лепбука «День родини» (с. 71) (продовження)*

186

06.04

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

187

07.04

Узагальнювальний урок за розділом «Моє близьке оточення»

188

07.04

Звуки,, буквосполучення дз. Звук ­­, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

РОЗДІЛ V. Я ЖИВУ В УКРАЇНІ

Я І МОЯ ГРОМАДА

189

08.04

Мій рідний край (.72 – 75)

190

09.04

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення)

191

10.04

Природа рідного краю. Водойми. (с. 76 – 77)

192

13.04

Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с.78)

193

13.04

Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії

194

14.04

Рослини рідного краю. (с. 79 – 82)

195

14.04

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка

196

15.04

Тварини рідного краю (с. 83 – 84)

197

16.04

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124)

198

17.04

Аплікація «Лелека» (ст.85)

199

21.04

Яких свійських тварин вирощують у рідному краї (с. 86 – 88)

200

21.01

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

201

22.04

Чому потрібно оберігати рослини і тварин (с. 89 – 92)

202

23.01

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126)

203

24.04

Створення замальовок з Червоної книги рідного краю (колективна робота) (с.92)

204

27.04

Створення замальовок з Червоної книги рідного краю (колективна робота) (с.92) (продовження)*

205

27.04

Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевсько

206

28.04

Поведінка у громадських місцях (с.93-94)

207

28.04

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ним

208

29.04

Як поводитися із підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями (с. 95-96)

209

30.04

Площинні й об’ємні геометричні фігури

210

04.05

До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій (с.97 – 98)

211

04.05

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

212

05.05

Закріплення тем «Поведінка у громадських місцях» та «Поведінка з незнайомцями, незнайомими предметими»

213

05.05

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

214

06.05

Закріплення тем «Небезпечні ситуації»

215

07.05

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Урок узагальнення («Перевір себе», с. 128)

216

08.05

Узагальнюючий урок з теми «Я і моя громада»

УКРАЇНА – МОЯ БАТЬКІВЩИНА

217

12.05

Символи моєї країни.(с.99 – 101)

218

12.05

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

219

13.05

Аплікація «Прапор України" (ст.102)

220

14.05

Розв’язування задач

221

15.05

Київ – столиця України (с.103-104)

222

18.05

Культура та звичаї українців (с.105-107)

223

18.05

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

224

19.05

Кожен народ має свої народні символи (с.108-109)

225

19.05

Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

226

20.05

Україна – європейська держава (с.110)

227

21.05

Розв’язування нерівностей

228

22.05

Узагальнення знань учнів з теми «Україна – моя батьківщина»

229

25.05

230

25.05

231

26.05

232

26.05

233

27.05

234

28.05

235

29.05

Узагальнення знань учнів за рік. Підсумковий урок за рік.

Я досліджую світ

Українська мова (ЯДС)

Математика (ЯДС)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.