Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування за програмою Шияна для 2 класу НУШ на ІІ семестр

НУШ

Для кого: 2 Клас

18.01.2021

287

16

0

Опис документу:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 2 КЛАСУ НУШ НА ІІ СЕМЕСТР. *УКРАЇНСЬКА МОВА (5 годин на тиждень, за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна). *МАТЕМАТИКА (3 год / тиждень, за підручником С. Логачевської та програмою Р. Шияна). *Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (7 годин на тиждень, за підручником О.Іщенко, С.Логачевська та програмою Р.Шияна). *МИСТЕЦТВО. ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСЕЦТВО (1 година на тиждень, за підручником Л.Масол та програмою Р. Шияна). *ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (3 години на тиждень)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

5 годин на тиждень (за підручником О. Іщенко та програмою П.Шияна)

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

СТО-РІНКИ

ПРИ-МІТКИ

79

14.01

Астрід Ліндгрен «Товариство зі збуту вишень»

4-5

80

15.01

Форми слова. Закінчення

6

81

18.01

Створюємо рекламу

7

82

19.01

Астрід Ліндгрен «Добре мати дідуся»

8

83

20.01

Форми слова і слова - помічники

9

84

21.01

Споріднені слова . Корінь слова

10-11

85

22.01

Наталя Забіла «Стояла собі хатка»

10

86

25.01

Корінь слова

12

87

26.01

Корінь слова

13

88

27.01

Форми слова та споріднені слова

14-15

89

28.01

Євгенія Паляниця «Як з’явилися гроші»

16-17

90

29.01

Мистецтво з бляшанки

18-19

81

01.02

Марина та Сергій Дяченки «Як шарфик захотів стати змією і що з того вийшло»

20-21

92

02.02

Частини мови

22

93

03.02

Діагностична робота. Аудіювання

94

04.02

Іменник

23

95

05.02

Ірена Карпа «Луї та його монстри»

24-25

96

08.02

Істоти та неістоти

26

97

09.02

Марина та Сергій Дяченки «Водогін – музикант»

27

98

10.02

Лариса Денисенко «псяки – усміхами, любляки, відчайдухи, жаднюхи, вередуни, впертюхи: дещо про цуциків і людей»

28-29

99

11.02

Один - багато

30

100

12.02

Один – багато (закріплення)

30

101

15.02

Власні назви

31

102

16.02

Власні назви (закріплення)

31

103

17.02

Карта погоди

32

104

18.02

Карта погоди (продовження)

33

105

19.02

Чудові відмовки (читаємо)

34

106

22.02

Чудові відмовки (пишемо)

35

107

23.02

Девід Вольямсом «Сміттєстрахіття» (читаємо)

36

108

24.02

Девід Вольямсом «Сміттєстрахіття» (пишемо)

37

109

25.02

Тематичні групи слів

38

110

26.02

Прикметник

39

111

01.03

Як роблять олівці (читаємо)

40-41

112

02.03

Як роблять олівці (пишемо)

41

113

03.03

Діагностична робота. Усний переказ

114

04.03

Роль прикметників

42

115

04.03

Роль прикметників (продовження)

43

116

09.03

Олександр Копиленко «Кріт – неборака» (читаємо)

44-45

117

10.03

Олександр Копиленко «Кріт – неборака» (пишемо)

45

118

11.03

Віталій Кириченко «Тільник»

46

119

12.03

Досліджуємо прикметники

47

120

15.03

Юхим Чеповецький «Як я допомагаю Петрику робити уроки»

48 -49

121

16.03

Окуляри на всі випадки (читаємо)

50-51

122

17.03

Окуляри на всі випадки (пишемо)

51

123

18.03

Діагностична робота. Списування

124

19.03

Вчимося порівнювати

52

125

29.03

Дієслово

53

126

30.03

Описуємо свій день

54

127

31.03

Звуконаслідування

55

128

01.04

Діагностична робота. Диктант

129

02.04

Помічники пілотів: сигнальники (читаємо)

56

130

05.04

Помічники пілотів: сигнальники (пишемо)

57

131

06.04

Описуємо порядок дій

58-59

132

07.04

Записуємо рецепти

60

133

08.04

Складаємо рецепти

61

134

09.04

Складаємо розповідь

62-63

135

12.04

Читаємо вірші про весну

64-65

136

13.04

Ірина Андріанова «Міра для часу»

66

137

14.04

Вивчаємо календар

67

138

15.04

Діагностична робота. Говоріння

139

16.04

Котра година? (читаємо)

68-69

140

19.04

Котра година? (пишемо)

69

141

20.04

Наталія Чуб «Подорож листочка» (читаємо)

70-71

142

21.04

Наталія Чуб «Подорож листочка» (пишемо)

71

143

22.04

Галина вдовиченко «Чорна – чорна курка»

72

144

23.04

Досліджуємо мову твору

73

145

26.04

Галина вдовиченко «Чорна – чорна курка» (продовження)

74-75

146

27.04

Досліджуємо газету

76-78

147

28.04

Повторюємо в кінці року. Текст

79

148

29.04

Діагностична робота. Читання вголос. Вірш напам’ять

149

30.04

Ніколас Гайдельбах, ФранцГолер «Прекрасний принц»

80 -81

150

05.05

Джон Сьєжко «Правдива історія про трьох поросят»

84-85

151

06.05

Речення

82

152

07.05

Звуки і букви

83

153

11.05

Запитуємо і відповідаємо

86

154

12.05

Будова слова

87

155

13.05

Діагностична робота. Списування.

156

14.05

Коли потрібна поліція?

88

157

17.05

Частини мови

89

158

18.05

Значення слова

90

159

19.05

Діагностична робота. Диктант

160

20.05

Правила правопису

91

161

21.05

Читаємо вірші про літо

92-93

162

24.05

Екскурсія

163

25.05

Екскурсія

164

26.05

Екскурсія

165

27.05

Екскурсія

166

28.05

Узагальнення матеріалу. Підсумковий урок

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

7 годин на тиждень (за підручником О.Іщенко, С.Логачевська та програмою Р.Шияна)

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

СТО-РІНКИ

ПРИ-МІТКА

ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ

111

14.01

Повторення вивченого з І семестр

112

15.01

Природні скарби.Поняття про природні скарби (багатства).

4-5

113

18.01

Чорне золото. Переказ тексту з опорою на інфографіку «Як утворилося вугілля». Дослідження «Властивості вугілля»

6

114

18.01

Природні багатства мого села

115

19.01

Біле золото. Де в Україні видобувають сіль. Як люди використовують сіль. Вивчення інформації на пачці солі. Дослідження «Властивості солі». Досліди із сіллю.

7

116

19.01

Яка професія найважливіша. Дискусія «Чи є важливі і не важливі професії?» Розповідь про професії батьків.

9

117

20.01

Місто- селу, а село - місту. Що дає село місту, а місто – селу. Які виробництва є у рідному краї.

8

118

21.01

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

119

22.01

Другий хліб. Як до нас прийшла картопля. Будова картоплі. Страви з картоплі.

12

120

25.01

Читаємо монети і банкноти. Інформація на монетах і банкнотах. Походження назви «гривня». Як захищають гроші. Дискусія «Чи потрібні нам кишенькові гроші?»

13

121

25.01

Сувенір «Сердечко»

11

122

26.01

Готуємось купувати одяг і взуття. З чого виготовляють одяг і взуття і навіщо нам це знати.

14

123

26.01

Цінна інформація. Для чого читати інформацію на упакуванні.

15

124

27.01

Про зимові обнови до весни. Яка різниця між економією і жадібністю. Як стати економним споживачем. Як нам допомагає реклама.

16

125

27.01

Ви – автор. Плагіат

17

126

28.01

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

127

29.01

Самообслуговування. Вчимося пришивати ґудзики

18

128

01.02

Як ми в театр ходили. Правила поведінки в театрі. Вивчаємо інформацію на афіші.

19

129

01.02

Навіщо потрібні музеї. Чи потрібно ходити в музеї. Якби виставку влаштовував я…

20-21

130

02.02

Про що розповідає прізвище. Походження українських прізвищ. Родинні реліквії.

22

131

02.02

Чи потрібні дружбі правила. Яким має бути справжній друг.

23

132

03.02

Щаслива людина. Що нам потрібно щоб почуватися щасливими.

24

133

04.02

Діагностична робота до теми «Вартість і цінність»

134

05.02

Картон. Гра – танграм «Театр тіней»

25

ХОЧУ, МОЖУ, ТРЕБА

135

08.02

Навіщо знати своє тіло.

27

136

08.02

Екскурсія тілом людини. Працюємо в групах. Презентуємо свою роботу.

28-29

137

09.02

Захищаємо і розвиваємо своє тіло. Працюємо з пам’яткою. Створюємо піктограми.

30

138

09.02

Загартовуємося .

31

139

10.02

Якщо треба йти до лікаря.

32

140

11.02

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

141

12.02

Оригамі «Літачок»

34

142

15.02

Чи може погода бути небезпечною. Як поводитися, щоб не наразитися на небезпеку

35

143

15.02

Про першу допомогу. Що має знати і вміти кожен.

36

144

16.02

Втілюємо мрії.

37

145

16.02

Щоб «Хочу» стало «Можу». Вчимося досягати мети

38

146

17.02

Як подолати заздрість

39

147

18.02

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

148

19.02

Пластиліновий пес

41

149

22.02

Навіщо потрібні добрі манери.

42

150

22.02

І за столом є правила. Складаємо правила поведінки за столом.

43

151

23.02

Безпека вдома

44

152

23.02

Режим дня.

45

153

24.02

Діагностична робота до теми місяця

154

25.02

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

155

26.02

Страх – це нормально. Презентація проектів «Мій режим дня»

46

156

01.03

Практичне заняття з надання першої медичної допомоги.

157

01.03

Віртуальна екскурсія до музею

47

158

02.03

Гофрований папір та картон. Вітальна листівка

48

ІДЕЇ, ВИНАХОДИ, ВІДКРИТТЯ

159

02.03

Чи можна передбачити майбутнє.

49

160

03.03

Від багаття до електричного світла

50

161

04.03

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

162

05.03

Знайоме та незнайоме світло

51

163

09.03

Від телефону до смартфону

52

164

09.03

Телефон – звук на відстані

53

164

10.03

Машини і люди

54

166

11.03

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця.

167

12.03

«Шлях до зірок»

55

168

15.03

Як прали наші предки

56

169

15.03

Велосипед: зручно і корисно

57

170

16.03

Предмети з недавнього минулого

58

171

16.03

Людина вчиться у природи

59

172

17.03

Діагностична робота до теми місяця

173

18.03

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

174

19.03

Велкро

60

175

29.03

Досліджуємо рівновагу «Перекидайко»

62

176

29.03

Практичне заняття з надання першої медичної допомоги.

177

30.03

Українські винахідники

63

178

30.03

Винаходи і відкриття

64

179

31.03

Чи може винахід бути безпечним

65

180

01.04

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

181

02.04

Вертоліт

67

РУХ І ЧАС

182

05.04

Транспорт колись і тепер

68-69

183

05.04

Рух і сила

70

184

06.04

Рух і прості механізми

71

185

06.04

Види руху

72

186

07.04

Важіль в іграшках. Маріонетка

74

187

08.04

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

188

09.04

Хто як рухається

75

189

12.04

Рух і здоров’я

76

190

12.04

Активний і пасивний відпочинок

77

191

13.04

Які рухи свідчать про пробудження природи

78

192

13.04

Екскурсія «Як оживає природа рідного краю»

193

14.04

Як тварини з’являються на світ

79

194

15.04

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

195

16.04

Рух води і повітря. Кораблик

81

196

19.04

Пускання корабликів на воду

197

19.04

Рух і час

82

198

20.04

Календар

199

20.04

Визначення особливих дат за календарем .

200

21.04

Навіщо люди подорожують

84-85

201

22.04

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

202

23.04

Уявна подорож

203

26.04

Подорожі в минуле України

86

204

26.04

Визначення часу за годинником. Пісочний годинник

88

205

27.04

Діагностична робота до теми місяця

206

27.04

Весняні квіти в природі. Екскурсія

ВСЕ ПОВ’ЯЗАНО З УСІМ

207

28.04

Що таке енергія?

89

208

29.04

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

209

30.04

Енергія Сонця

90

210

05.05

Енергія вітру в води

91

211

06.05

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

212

07.05

Електроенергія

92

213

11.05

Ощадне використання енергії

93

214

11.05

Повторне використання матеріалів. Закладка для книжки.

95

215

12.05

Матеріали

96

216

13.05

Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми місяця

217

14.05

Властивості матеріалів

97

218

17.05

Змінюємо форму

98

219

17.05

Дивовижна нафта

100

220

18.05

Іграшка зі старого диска

102

221

18.05

Скільки сміття

103

222

19.05

Що роблять зі сміттям

104

223

20.05

Діагностична робота за рік

105

224

21.05

Людина в природному середовищі

106

225

24.05

Як планувати вихідний день

107

226

24.05

Безпечне літо

108

227

25.05

Прості механізми в іграшках. «Метелик»

109

228

25.05

Екскурсія

229

26.05

Екскурсія

230

27.05

Екскурсія

231

28.05

Підсумок за рік

Українська мова (ЯДС)

Я досліджую світ

Математика (ЯДС)

МИСТЕЦТВО

1 година на тиждень (за підручником Л.Масол , за програмою Р. Шияна)

З/П

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

СТО-РІНКА

ПРИ-МІТКА

17

14.01

Анімалістичний жанр. Карнавал тварин. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір)

60-61

Олівці, фломастери

18

21.01

Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха

64-65

Акварель, гуаш

19

28.01

Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі

68-69

Воскові олівці

20

04.02

Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу

72-73

Гуаш

21

11.02

Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації

76-77

Акварель, гуаш, кольорові олівці

22

18.02

Пори року зустрічаються на… Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року»

80

Кольорові олівці, фломастери

23

25.02

Пори року зустрічаються на… Створення одягу дія Лясольки та Барвика

81

Кольорові олівці, фломастери

24

04.03

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом. Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок

84-85

Гуаш

25

11.03

Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах)

88

Кольоровий папір, картон

26

18.03

Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів

89

Гуаш, відбитки рук

27

01.04

Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки

92

Кольоровий папір, картон

28

08.04

Ритми життя в мистецтві. Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки

93

Кольорові олівці, фломастери

29

15.04

Рекламуємо красиве і корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм

96-97

матеріали за вибором

30

22.04

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація

100-101

Кольоровий папір

31

29.04

Рясно квітнуть сади.

Акварель,

гуаш

32

06.05

Писанки та крашанки.

Акварель

33

13.05

Пейзажі рідного села.

Акварель,

гуаш

34

20.05

Екскурсія. Малюємо серед природи.

Акварель,

гуаш, олівці

35

27.05

Підсумковий урок за рік. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів

102-103

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 години на тиждень

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

ТЕМА

ПРИ-МІТКИ

47-48

15.01

18.01

Вправи для розвитку сили рук. Метання м’яча у горизонтальну та вертикальну цілі. Естафети, ігри.

49-50

20.01

22.01

Правила безпеки під час занять гімнастикою. Рівновага: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням колін, зіскок вигнувшись, ходьба за переступанням через предмет.

51-52

25.01

27.01

Лазіння по похилій лаві в упорі стоячи на зігнутих ногах. Танцювальні вправи: кроки з підскоком. Рухлива гра «Гречка»

53-54

29.01

01.02

Лазіння по похилій лаві в упорі стоячи на зігнутих ногах. Танцювальні вправи: кроки з підскоком. Рухлива гра «Гречка»

55-56

03.02

05.02

Бесіда «Загартовування людини». Танцювальні вправи: кроки з підскоком, приставні кроки з притопуванням. Гра «Сірий вовк»

57-58

08.02

10.02

Танцювальні вправи: крок галопу, поєднання танцювальних кроків. Підтягування на низькій перекладині. Гра «На прогулянку»

59-60

12.02

15.02

Танцювальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Підтягування на низькій перекладині. Гра «Стонога»

61-62

17.02

19.02

Танцювальні вправи: поєднання танцювальних кроків. Елементи українських народних танців. Веселі старти

63-64

22.02

24.02

Вправи комплексного тесту: нахили тулуба вперед з положення сидячи, стрибок у довжину з місця, човниковий біг 4 х 9м. гра «Вовк у рові»

65-66

26.02

01.03

Правила безпеки під час занять футболом. Бесіда «Відомі українські футболісти». Ходьба, бігові вправи. Біг зі зміною напрямку і швидкості руху. Гра «Дзвінок на урок»

67-68

03.03

05.03

Стрибки поштовхом однієї ноги, зупинка стрибком. Удар внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Зупинка м’яча підошвою. Гра «Рибалки»

69-70

10.03

12.03

Стрибки вперед на обох ногах, з поворотом на 90°. Пересування кроком і бігом. Зупинка стрибком. Гра «Пересування м’ячів у колонах над головою»

71-72

15.03

17.03

Удар внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча підошвою. Ведення м’яча носком. Футбольні естафети

73-74

19.03

29.03

Швидка ходьба. Біг на швидкість до 30 м. метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Рухливі ігри

75-77

31.03

02.04

05.04

Біг зі зміною напрямку і швидкості руху. Стрибки поштовхом однієї ноги. Зупинка стрибком. Навчальна гра у футбол. Основні правила гри

78-80

07.04

09.04

12.04

Рівномірний біг у повільному темпі. Вправи для формування правильної постави. Біг на 30 м. метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Футбольні естафети

81-83

14.04

16.04

19.04

Удар внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Зупинка м’яча підошвою. Виконання ударів після зупинки та ведення м’яча. Гра «М’яч через шнур»

84-85

21.04

23.04

Навчальна гра у футбол. Рухливі ігри.

86-87

26.04

28.04

Стрибки поштовхом однієї ноги. Біг на 30 м. метання малого м’яча у вертикальну ціль. Гра «Через ліс»

88-89

30.04

05.05

Основні правила гри у футбол. Навчальна гра у футбол. Веселі естафети з м’ячем.

90-91

07.05

12.05

Біг на 400-500 м. різновиди ходьби. Човниковий біг 4 х 9м. гра «Порожнє місце»

92-93

14.05

17.05

Основні правила гри у футбол. Навчальна гра у футбол. Гра «Веселі старти»

94-95

19.05

21.05

Рівномірний біг у повільному темпі. Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри

96-97

24.05

26.05

Біг у повільному темпі. Різновиди ходьби. Вправи  з розвитку  витривалості. Ігри.

98

28.05

Підсумковий урок за рік. Повторення вивчених рухливих ігор.

МАТЕМАТИКА

( 3 год / тиждень) (за підручником С. Логачевської, за програмою Р. Шияна)

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

СТО-РІНКА

ПРИ-МІТКА

РОЗДІЛ 3. АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

79

18.01

Арифметичні дії множення і ділення. Дія множення. Периметр квадрата

ст.70–71

80

19.01

Компоненти і результат дій множення. Розв’язування задач

ст.71–72

81

20.01

Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач

ст.73–74

82

25.01

Таблиця множення числа 2. (закріплення). Розв’язування задач

ст.74–75

83

26.01

Переставний закон множення. Розв’язування задач

ст.76–77

84

27.01

Особливості множення ні 1 та 0 . Розв’язування задач

ст.77–78

85

01.02

Дія ділення. Розв’язування задач

ст.78–80

86

02.02

Компонент і результат дії ділення. Вимірювання довжини відрізків.

ст.80–81

87

03.02

Зв'язок дій множення і ділення. Знаходження невідомого множника. Розв’язування задач

ст.81–82

88

08.02

Таблиця ділення на 2. Складання і розв’язування задач за малюнками

ст.82–83

89

09.02

Таблиця ділення на 2.(Закріплення) Обчислення довжини відрізків

ст.84–85

90

10.02

Прості задачі на ділення.

ст.85–86

91

15.02

Таблиця множення числа 3.Розв’язування задач

ст.87–88

92

16.02

Таблиця множення числа 3 (закріплення). Розв’язування задач

ст.88–89

93

17.02

Порядок виконання дій у виразах

ст.90–91

94

22.02

Таблиця ділення на 3. Складання і розв’язування задач за малюнками.

ст.91–92

95

23.02

Таблиця ділення на 3 (закріплення). Складання і розв’язування задач на визначення частини від числа

ст.92–93

96

24.02

Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на 0.

ст.94–95

97

01.03

Таблиця множення числа 4. Розв’язування задач

ст.96–97

98

02.03

Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і збільшення числа в кілька разів

ст.98–99

99

03.03

Таблиця ділення на 4. Розв’язування задач

ст.99–100

100

09.03

Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів.

ст.100–101

101

10.03

Таблиця ділення на 4. (Закріплення)Розв’язування задач

ст.102 –103

102

15.03

Таблиця множення числа 5. Грошові купюри

ст.103 –104

103

16.03

Кратне порівняння чисел. Вирази із дужками

ст.105 –106

104

17.03

Таблиця ділення на 5.Розв’язування задач

ст.107 –108

105

29.03

Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5. (закріплення)

ст.108 – 109

106

30.03

Повторення вивченого матеріалу

107

31.03

Діагностична робота

108

05.04

Множення числа на 10

ст.110

109

06.04

Ділення числа на 10

ст.111

110

07.04

Таблиця множення числа 6 . Ознайомлення

ст.111

111

12.04

Таблиця множення числа 6. Ознайомлення.

ст.112

112

13.04

Таблиця ділення числа 6. Ознайомлення

ст.113

113

14.04

Таблиця ділення числа 6. Ознайомлення

ст.114

114

19.04

Складені задачі на різницеве й кратне порівняння

ст.114

115

20.04

Складені задачі на різницеве й кратне порівняння

ст. 115

116

21.04

Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби.

ст.116 –117

117

26.04

Таблиця множення числа 7. Ознайомлення

ст.118 –119

118

27.04

Робота з календарем

ст.119 –120

119

28.04

Таблиця ділення на 7. Ознайомлення

ст.120 – 121

120

05.05

Знаходження невідомого діленого і дільника

ст.122 –123

121

11.05

Таблиця множення числа 8 і ділення на 8. Ознайомлення

ст.123 –124

122

12.05

Перетворення іменованих чисел

ст.124 –125

123

17.05

Таблиці множення числа 9 і ділення на 9. Ознайомлення

ст.125 –126

124

18.05

Діагностична тестова робота

125

19.05

Повторення вивченого

126

24.05

Екскурсія

127

25.05

Екскурсія

128

26.05

Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за семестр

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.