Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 8 КЛАС
(68 год, 2 год на тиждень)
№ п/п | Дата уроку | Тема уроку | Хімічний експеримент та проекти | Домашнє завдання | Примітки | |
І СЕМЕСТР | ||||||
Повторення найважливіших питань курсу 7 класу (4 години) | ||||||
1. | Вступний інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. | §1, с. 10 завд. 1-8 | ||||
2. | Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення. | §2, с. 13 завд. 1-3 | ||||
3. | Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. | §3, с. 16 завд. 1-4 | ||||
4. | Масова частка розчиненої речовини в розчині. | §1-3 пов. | ||||
Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. (15 годин) | ||||||
5. | Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. | Навчальний проект 1)З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів | §4, с. 22 завд. 1-5 | |||
6. | Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. | §5, с. 26 завд. 1-5 | ||||
7. | Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). | §9, с. 49 завд. 1-5 | ||||
8. | Протонне число. Нуклонне число. | §10, с. 55 завд. 1-9 | ||||
9. | Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. | §11, с. 59 завд. 1-3 | ||||
10. | Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. | §12, с. 63 завд. 1,2 | ||||
11. | Розподіл електронів в електронній оболонці атомів. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. | §13, с. 72 завд. 1-7 | ||||
12. | Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. | §14, с. 76 завд. 1-15 | ||||
13. | Періодичний закон Д.І. Менделєєва (сучасне формулювання). | §6, с. 32 завд. 1-7 | ||||
14. | Поняття про радіус атома. | §15, с. 84 завд. 1-11 | ||||
15. | Періодична система хімічних елементів, її структура. | Навчальний проект 2) Форми періодичної системи хімічних елементів. | §7, с. 36 завд. 1-14 | |||
16. | Характеристика хімічних елементів №1-20 за їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома. | §16, с. 86 завд. 1-5 | ||||
17. | Значення періодичного закону. Життя і діяльність Д.І. Менделєєва. Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач. | Навчальний проект 3) Життя і діяльність Д.І.Менделєєва | §8, с. 41 завд. 1-7 §4-16 пов. завд. в зошитах | |||
18. | Узагальнення знань з теми: «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». | Навчальні проекти 4) Хімічні елементи в літературних творах. 5) Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів. | §4-16 пов. завд. в зошитах | |||
19. | Самостійна робота з теми: «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». | §4-16 пов. завд.в зошитах | ||||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (13 годин) | ||||||
20. | Природа хімічного зв’язку. Перетворення атомів на йони. | §17, с. 91 завд. 1-3 | ||||
21. | Електронегативність атомів хімічних елементів. | §17, с. 91 завд. 1-3 | ||||
22. | Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. | §18, с. 96 завд. 1-10 | ||||
23. | Електронні формули молекул. Виконання вправ. | §19, с. 101 завд. 1-7 | ||||
24. | Йони. Йонний зв’язок, його утворення. | §20, с. 105 завд. 1-7 | ||||
25. | Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. | §23, с. 121 завд. 1-3 | ||||
26. | Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. | Лаб. дослід №1. . | §23, с. 121 завд. 4-7 | |||
27. | Будова твердих речовин та їхні властивості. | Навчальні проекти 6) Використання кристалів у техніці. 7) Кристали: краса і користь. | §23, с. 121 завд. 8-12 | |||
28. | Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини». | §17-23 пов. завд.в зошитах | ||||
29. | Контрольна робота з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини». | §17-23 пов. завд.в зошитах | ||||
30. | Аналіз контрольної роботи. | §17-23 пов. завд.в зошитах | ||||
31. | Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач. | §17-23 пов. завд.в зошитах | ||||
32. | Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач. | §17-23 пов. завд.в зошитах |
№ п/п | Дата уроку | Тема уроку | Хімічний експеримент та проекти | Домашнє завдання | Примітки |
ІІ СЕМЕСТР | |||||
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (9 годин) | |||||
33. | Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро. | §24, с. 128 завд. 1-6 | |||
34. | Практичне заняття. Розв’язання задач. | §24 пов. завд.в зошитах | |||
35. | Молярна маса. | §25, с. 132 завд. 1-6 | |||
36. | Практичне заняття. Розв’язання задач. | §25 пов. с. 132 завд. 7-13 | |||
37. | Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. | §26, с. 138 завд. 1-7 | |||
38. | Практичне заняття. Розв’язання задач. | §26 пов. с. 138 завд. 8-15 | |||
39. | Відносна густина газів. | §27, с. 142 завд. 1-7 | |||
40. | Узагальнення теми. Практичне заняття. Розрахунки за хімічними формулами. | §27 пов. с. 142 завд. 8-14 | |||
41. | Самостійна робота з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». | §24-27 пов. | |||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук (27 годин) | |||||
42. | Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. | §28, с. 152 завд. 1-10 | |||
43. | Фізичні властивості оксидів, поширеність та застосування. | §29, с. 156 завд. 1-8 | |||
44. | Хімічні властивості оксидів. | §30, с. 162 завд. 1-12 | |||
45. | Практичне заняття. Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій. | §31, с. 167 завд. 1-12 | |||
46. | Фізичні властивості кислот, поширеність та застосування. | §34, с. 184 завд. 1-5 | |||
47. | Хімічні властивості кислот. Реакція нейтралізації. | §35, с. 191 завд. 1-11 | |||
48. | Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. | Лаб. дослід №4,5. | §36, с. 201 завд. 1-11 | ||
49. | Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Практичне заняття. Розв’язання задач. | §34-36 пов. с. 202 завд. 12-20 | |||
50. | Самостійна робота з теми: «Основні класи неорганічних сполук». | §28-36 пов. | |||
51. | Фізичні властивості основ, поширеність та застосування. | §32, с. 171 завд. 1-7 | |||
52. | Хімічні властивості лугів. | Лаб. дослід №2,3. | §33, с. 179 завд. 1-5 | ||
53. | Хімічні властивості нерозчинних основ. | §33, с. 179 завд. 6-10 | |||
54. | Заходи безпеки під час роботи з лугами. Практичне заняття. Розв’язання задач. | §28-30 пов. с. 179 завд. 11-18 | |||
55. | Хімічні властивості амфотерних гідрокси- дів. | §39, с. 216 завд. 1-10 | |||
56. | Фізичні властивості середніх солей, поширеність та застосування. | §37, с. 206 завд. 1-11 | |||
57. | Хімічні властивості середніх солей. | Лаб. дослід №6-8. | §38, с. 212 завд. 1-6 | ||
58. | Генетичні зв'язки між класами неорганіч -них сполук. | §42, с. 231 завд. 1-15 | |||
59. | Практична робота 1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. | §38, с. 212 завд. 7-13 | |||
60. | Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук. | §28-43 пов. завд.в зошитах | |||
61. | Контрольна робота з теми: «Основні класи неорганічних сполук». | §28-43 пов. | |||
62. | Практична робота 2. Розв'язування експериментальних задач. | §43, с. 238 завд. 1-5 | |||
63. | Загальні способи добування оксидів. Практичне заняття. Розв’язання задач. | Проект: 7) Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництву й побуті. | §40, с. 221 завд. 1-12 | ||
64. | Загальні способи добування кислот. Практичне заняття. Розв’язання задач. | §41, с. 226 завд. 1-7 | |||
65. | Загальні способи добування основ. Практичне заняття. Розв’язання задач. | §41, с. 226 завд. 8-11 | |||
66. | Загальні способи добування солей. Практичне заняття. Розв’язання задач. | Проект: 8) Хімічний склад і використання мінералів. | §41, с. 226 завд. 12-16 | ||
67. | Поширеність в природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. | Проект: 9) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини. | §43, с. 239 завд. 6, 7 | ||
68. | Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини. | §37-43 пов. завд.в зошитах |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»