Календарно-тематичне планування уроків російської мови (6 клас, І семестр)

Російська мова

Для кого: 6 Клас

27.12.2019

1075

57

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків російської мови за новою програмою на 2019-2020 н.р. для учнів 6 класу, І семестр. Автор: Рогова Ірина Петрівна, учитель російської мови та зарубіжної літератури, директор Харківської ЗОШ № 2
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6-А клас

РОСІЙСЬКА МОВА

(70 год., 2 год. на тиждень)

І семестр

п/п

Дата

Примітка

Тема

1

Ознайомлення з підручником. Сприйняття на слух емоційно-оціночної інформації, прямо вираженої в тексті. Відпрацювання навичок виразного читання.

Говоріння: обговорення прочитаного

2

Текст-монолог, текст-діалог. Розвиток уміння розрізняти та використовувати ці форми мовлення.

Засоби зв’язку між реченнями в тексті.

Письмове висловлювання про враження від літніх канікул

3

Підтеми тексту. Головні та другорядні частини змісту тексту.

Складання плану тексту

4

Особливості змісту, основних композиційних частин, мовних засобів, що використовуються при побудові текстів розповідного характеру, які належать до художнього і розмовного стилів мовлення.

Написання переказу, обговорення, удосконалення написаного

5

Ключові слова в тексті. Перегляд тексту з виділеними ключовими словами

6

Стверджувальні та заперечні речення.

Читання, уявлення описаних у тексті картин

7

Обговорення особливостей діалогу. Складання, розігрування діалогів

8

Близькі за значенням словосполучення, використання їх у мовленні.

Складання усного висловлювання за малюнком і даним реченням

9

Значущі частини слова.

Читання, визначення теми тексту

10

Правильна вимова і написання слів з ненаголошеними голосними в корені слова.

Читання, визначення авторського ставлення до описаного в тексті

11

Правильна вимова і написання слів з ненаголошеними голосними в корені слова.

Виразне читання

12

Контрольна робота № 1:

тестові завдання за мовними темами

13

Правильна вимова і написання слів із дзвінкими та глухими приголосними в корені слова.

Виразне читання

14

Розрізнення на слух частин тексту за даним простим планом. Визначення послідовності подій в тексті. Оціночні судження про зміст і форму прочитаного.

Переказ тексту

15

Правильна вимова і написання слів з буквами ъ та ь після приголосних перед я, ю, е, ё, и.

Говоріння: складання діалогу за прислів’ям

16

Правильна вимова і написання слів з приголосними, які не вимовляються.

Читання діалогу в особах. Написання твору

17

Правильна вимова і написання слів з подвоєними буквами.

Доповнення діалогу, читання його в особах

18

Повторення вивченого матеріалу

19

Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості змісту і будови текстів, які належать до різних типів мовлення, їх аналіз.

Говоріння: складання висловлювання за зразком

20

Читання мовчки, розуміння незнайомих текстів, які належать до художнього стилю. Поділ тексту на частини за змістом. Складання запитань за текстом, письмових відповідей на них

21

Читання як вид мовленнєвої діяльності. Комунікативна спрямованість читання вголос. Читання мовчки (швидкість, розуміння, запам’ятовування). Виразне читання тексту. Говоріння: складання роздуму на запропоновану тему

22

Обговорення особливостей діалогу. Говоріння: складання діалогу за описаною ситуацією.

Складання письмового висловлювання за прислівям

23

Емоційно-оціночна інформація, прямо виражена в тексті. Слухання: уявлення описаного в тексті. Читання мовчки, поділ тексту на частини за змістом.

Переказ тексту за планом, використання при цьому слів, які емоційно оцінюють події

24

Урок 24. Частини мови. Слухання, уявлення картин, описаних у тексті.

Говоріння: складання діалогу за описаною ситуацією

25

Контрольна робота № 2:

тестові завдання за мовними темами

26

Іменники, які називають істоти та неістоти. Не з іменниками.

Говоріння: обговорення характерів персонажів

27

Іменники, які різняться родом в російській та українській мовах. Іменники, які означають професію людини, називають власні імена та клички тварин.

Читання, визначення основної думки тексту.

Написання особистого листа

28

Контрольна робота № 3:

списування тексту

29

Число іменників. Читання, поділ тексту на частини за змістом.

Говоріння: вживання у висловлюваннях слів, які означають настрій, самопочуття людини

30

Іменники, які розрізняються формою числа в російській та українській мовах.

Читання, переказ тексту

31

Відтворення прочитаного діалогу. Складання письмового висловлювання за текстом

32

Читання, знаходження спільного і відмінного в змісті текстів. Складання усного твору розповідного характеру з опорою на текст і життєвий досвід (з попереднім обговоренням змісту, відпрацюванням слів і словосполучень, з попереднім складанням окремих речень)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.