Календарно-тематичне планування для 1-го класу НУШ на ІІ семестр

Опис документу:
Орієнтовне календарно-тематичне планування для 1-го класу НУШ на ІІ семестр складено потижнево, за тематичними тижнями (вибір учителя) та Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна). За підручниками: «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.; інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.; «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А.; «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед.; фізична культура (2 год)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ДЛЯ 1-го КЛАСУ НУШ

НА ІІ СЕМЕСТР

ВЧИТЕЛЬ:

ТИЖДЕНЬ 17

СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

  • Що мені подобається?

  • Що я люблю?

  • Які зацікавлення у моїх однокласників?

  • Які хобі у моїх родичів?

  • Організовуємо виставку зацікавлень

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

80

4

Повторення вивченого в І семестрі. Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних букв.

81

5

Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи до написання рукописних букв. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про зиму.

82

6

Букви С і с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок.

83

7

Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок.

84

8

Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну). Розвиток зв’язного мовлення: складаємо речення за малюнком.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

81

4

Я досліджую зміни в довкіллі взимку.

82

4

Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви зимових місяців, складаю розповідь за малюнком.

83

5

Я досліджую зміни в житті рослин взимку.

84

6

Я досліджую зміни в житті тварин взимку.

85

7

Мої зимові забави і турботи. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю правила безпечної поведінки взимку.

86

7

Мої зимові забави і турботи.

87

Підсумок за темою. Екскурсія в природу.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

49

68

Додавання і віднімання числа 4.

50

69

Закріплення додавання і віднімання числа 4.

51

70

Додавання і віднімання числа 5.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

17

55

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Пригоди золотої рибки. Пісня «Чому сніг лапатий». Слухання Р.Щедрін «Золоті рибки» з балету «Горбоконик»

17

56

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Пригоди золотої рибки. Поєднання форм. Малювання акварельними фарбами «Золота рибка»

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

33

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

34

Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

1

Індивідуальні заняття та групова робота

Вправи для підготовки руки до написання рукописних букв: письмо петель (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпеки під час переходу вулиць і доріг у зимовий період.

ТИЖДЕНЬ 18

Я - МАНДРІВНИК

  • Хто такий мандрівник?

  • Куди ми помандруємо?

  • Що потрібно мандрівникові?

  • Яке меню у мандрівника?

  • Мандрівка. Готуємо фото звіт.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

85

9

Букви О і о. Письмо великої букви О. Текс і малюнки.

86

Письмо вивчених букв. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові розваги.

87

10

Букви А і а. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення.

88

11

Букви А і а. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка.

89

11

Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: читаю про школу.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

88

8

Я і моя Батьківщина.

89

8

Я і моя Батьківщина. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему «Що українське я люблю».

90

9

Я шаную державні символи України.

91

9

Я шаную державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь друкувати назви державних символів України.

92

10

Ми – громадяни України. Конституція України.

93

11

Я вивчаю свої права та обов’язки.

94

12

Я підприємливий. Як стати підприємливим?

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

52

71

Закріплення додавання і віднімання числа 5. Задачі, які містять поняття «стільки само».

53

72

Літр – одиниця вимірювання місткості.

54

73

Практична діяльність. Ми досліджуємо місткість посудин.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

18

57

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Що я люблю. Ритмічні схеми. Виконання улюблених пісень.

18

58

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Що я люблю. Натюрморт. Малювання натюрморту з корисних овочей або фруктів, самостійно обраними матеріалами для розфарбовування.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

35

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета. Різновиди бігу. Рухливі ігри.

36

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри.

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 5. Читання для себе. Читання разом з другом. Робота зі словами. (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку чи власному будинку.

ТИЖДЕНЬ 19

Я –ДОСЛІДНИК. Я – ВИНАХІДНИК

  • Хто такий дослідник?

  • Хто такий винахідник?

  • Який мій винахід?

  • Я досліджую та експериментую?

  • Винаходи людства.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

90

12

Букви Б і б. Письмо малої букви б. Послідовність дій.

91

13

Букви Б і б. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка.

92

14

Букви Л і л. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис.

93

15

Букви Л і л. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо.

94

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця – головний герой.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

95

12

Я підприємливий. Як стати підприємливим? Українська мова в інтегрованому курсі: пояснюю, друкую нові слова, складаю з ними речення.

96

13

Які гроші я можу використовувати?

97

14

Що таке доброчинність?

98

14

Що таке доброчинність? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації)

99

15

Я вчуся дружити.

100

15

Я вчуся дружити. Дослідницька діяльність за запитами учнів.

101

Підсумок за темою.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

55

74

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин.

56

75

Кілограм – одиниця вимірювання маси.

57

76

Практична діяльність. Ми досліджуємо вагу людини.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

19

69-

71

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Домашні улюбленці. Ритмічний рисунок. Виконання поспівки «Танцювали миші». Слухання В. Сокальський «Пташка». Виконання пісні «Засмутилось кошеня» П. Воронька, І. Кириліної.

19

72

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Домашні улюбленці. Робота в групах. Ліплення із пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

37

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри

38

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 5. Письмо для себе. Читання разом з другом. Робота зі словами. (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку.

ТИЖДЕНЬ 20

СПОРТ

  • Який улюблений вид спорту у моїй родині?

  • Відомі українські спортсмени?

  • Якими видами спорту займаються у різні пори року?

  • Малі класні олімпійські ігри

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

95

16

Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту.

96

17

Букви М і м. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення.

97

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів.

98

18

Букви Я і я. Письмо малої букви я. Послідовність дій.

99

19

Букви Я і я. Письмо великої букви Я. Розвиток зв’язного мовлення: переказую текст з опорою на малюнки.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

102

16

Де я живу?

103

16

Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання.

104

17

Я живу в місті.

105

18

Я мандрую містами.

106

19

Я мандрую містами. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про своє місто/село за зразком.

107

20

Я в театрі.

108

21

Я в театрі. Опрацьовуємо візуальні медіа ( афіша – як джерело інформації).

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

58

77-

78

Задачі та вирази на обчислення маси.

59

79

Додавання і віднімання числа 6.

60

80

Закріплення додавання і віднімання числа 6.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

20

75-

77

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Мистецьке місто. Слухання М. Скорик «Народний танець», Р. Шуман «Веселий селянин». Ритмічні схеми. Виконання веснянки «Вийди, вийди, сонечко».

20

78

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Мистецьке місто. Малювання казкового будиночка.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

39

Вправи з великим м’ячем, передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами.

40

Вправи з великим м’ячем, перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою.

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 3. Математика разом з другом (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Типи перехресть. Правила переходу дороги на перехрестях.

ТИЖДЕНЬ 21

МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ

  • Яка моя улюблена книжка?

  • Як книжка прийшла до людини?

  • Як створюють книжку?

  • Ми створюємо книжку.

  • Де живуть книжки? Ми йдемо у бібліотеку.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

100

20

Букви Ґ і ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова.

101

21

Букви Ґ і ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки.

102

22

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту.

103

23

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з іменами.

104

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання про дітей.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

109

22

Я в магазині.

110

23

Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники.

111

24-25

Я пасажир.

112

Я пасажир. Екскурсія селищем, поїздка громадським транспортом.

113

26-27

Я - пішохід.

114

28

Професії моїх батьків.

115

28

Професії моїх батьків. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему: «Професії моїх батьків».

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

61

81

Додавання і віднімання числа 7.

62

82

Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами.

63

Порівняння довжин відрізків.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

21

93-

94

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Улюблені мультфільми. Слухання уривків з пісень мультфільмів «Антошка», «Чунга-Чанга», пісеньки Єнота, Трубадура, крокодила Гени, Вінні-Пуха. Виконання пісні «А ми любимо читати», «Веселий музикант» Т. Волгіної, А. Філіпенка.

21

95

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Улюблені мультфільми. Малювання улюбленого мультяшного персонажа за власним вибором художніх матеріалів.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

41

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки)

42

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом)

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 3. Математика разом з другом (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Пожежонебезпечні речовини та матеріали.

ТИЖДЕНЬ 22

ТРАНСПОРТ

  • Які є види транспорту?

  • Транспорт моєї місцевості

  • Для чого потрібні правила дорожнього руху?

  • Мій улюблений вид транспорту.

  • Транспорт майбутнього.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

105

24

Букви Н і н. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту.

106

25

Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: читаю авторські казки.

107

26

Букви К і к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок.

108

27

Букви К і к. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій.

109

28

Букви І та і . Письмо малої букви і. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення зі сполученням слів.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

116

29

Я подорожую селом.

117

30

На фермі.

118

30

На фермі. Українська мова в інтегрованому курсі: поповнюю свій словник назвами свійських тварин та їх дитинчат (навчаюсь вимовляти, читати, записувати)

119

31

Я в полі.

120

32

Я в саду.

121

33

Я на городі.

122

33

Я на городі. Українська мова в інтегрованому курсі: складаю розповідь за серією малюнків.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

64

83

Додавання і віднімання чисел 8, 9.

65

84

Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10.

66

85

Перевір себе.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

22

59-61

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Пригоди чарівного потяга. Слухання звуків весняної природи. Вивчення поспівки «Прилетіли журавлі».

22

62

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Пригоди чарівного потяга. Відтінки. Малювання чарівного потяга за зразком.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

43

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу.

44

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 5. Читання з другом (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Дорожня розмітка.

ТИЖДЕНЬ 23

ПРОФЕСІЇ

  • Ким я хочу стати?

  • Ким працюють мої рідні?

  • Професії минулого і майбутнього.

  • Ярмарок професій.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

110

29

Букви І та і. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про рослин.

111

30

Букви Ї і ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів.

112

31

Букви

і ї. Письмо великої букви

. Вірш. Головний герой. Послідовність подій.

113

32

Букви И і и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок.

114

33

Букви И та и. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

123

34

Я дізнаюся про професії в селі. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з графічного тексту.

124

35

Я дізнаюся про професії в селі.

125

Підсумок за темою «Міста і села України».

126

36-37

Я дізнаюся про природу України. Українська мова в інтегрованому курсі: розповідаю про природу своєї місцевості.

127

Я дізнаюся про природу України. Екскурсія в природу.

128

38

Я досліджую рослини.

129

39

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

67

86-87

Числа 11-100. Десяток.

68

88-89

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

23

67

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Подарунок для родини. Заспів. Приспів. Слухання пісні В. Кобриновича «Мамині руки». Вивчення пісні «Мама і я».

23

68

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Подарунок для родини. Малювання букета весняних квітів.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

45

Вправи для розвитку гнучкості, махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи.

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 5. Робота зі словами (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі.

ТИЖДЕНЬ 24

ЧАС/ Як керувати часом?

  • Навіщо нам годинник?

  • Які є годинники?

  • Як керувати часом?

  • Складаємо розпорядок дня.

  • Машина часу

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

115

34

Букви Й і й. Письмо малої та великої букв Й, й. Казка. Головний герой. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячим Кобзарем.

116

35

Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо.

117

36

Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

118

37

Букви Ц і ц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення.

119

38

Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання до речень.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

130

40

Я досліджую листяні і хвойні дерева.

131

41

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

132

41

Я досліджую дикорослі та культурні рослини. Українська мова в інтегрованому курсі: описую домашню та дику яблуню, порівнюю їх.

133

42

Чому рослини такі різні?

134

43

Чи бувають рідкісні рослини? Українська мова в інтегрованому курсі: знайомлюсь з Червоною книгою України.

135

44-45

Я досліджую комах.

136

46-47

Я досліджую риб.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

69

90-91

Утворення і читання чисел другого десятка.

70

92-93

Числа 11-20.

71

94-95

Дециметр – одиниця вимірювання довжини.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

24

85-86

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Дитячі іграшки. Слухання музичних творів П. Чайковського «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Вивчення поспівки «Лис та їжак», пісні А. Житкевича «Семеро гномів».

24

87

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Дитячі іграшки. Малювання іграшкового гнома за уявою або зразком.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

46

Вправи з великим м’ячем, ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою; кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи.

47

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні.

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 5. Читання для себе. Читання з другом творів Т. Г. Шевченка (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Способи захисту органів дихання від диму сезонних вогнищ. Правила безпечної поведінки поблизу місць загорання.

ТИЖДЕНЬ 25

НАВІЩО ЇСТИ?

  • Навіщо мені їжа?

  • Яка є їжа? (корисна/шкідлива)

  • Які є вітаміни на моєму столі?

  • Моя улюблена їжа.

  • Що ми готуємо?

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

120

39

Букви Ш і ш. Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо.

121

40

Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка.

122

41

Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима.

123

42

Букви Е і е. Письмо малої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про птахів.

124

43

Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

137

48-49

Я досліджую птахів.

138

50

Я досліджую звірів.

139

51

Я досліджую звірів. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсьчитати та записувати назви молочних продуктів, беру участь у діалозі на тему «Які молочні продукти я люблю».

140

52-53

Чому тварини такі різні?

141

52-53

Чому тварини такі різні? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (фотографія – як джерело інформації).

142

Підсумок за темою.

143

54

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

72

96-97

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.

73

98

Дії з одиницями вартості.

74

99

Розрядні доданки.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

25

83

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Весну зустрічаємо. Інструментальна музика. Вокальна музика. Слухання музичного твору Е. Гріга «Навесні». Виконання веснянки «Вийди, вийди, сонечко» та «Минула вже зима».

25

84

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Весну зустрічаємо. Малювання пальчиками та відбитками пензлика «Квітуче диво для сплячої гілочки».

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

48

Вправи з великим м’ячем, ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні.

49

Вправи з великим м’ячем; удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.

Індивідуальні заняття та групова робота

Числа 11-20. Дії з числами. (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила поведінки на вулицях і дорогах у весняний період.

ТИЖДЕНЬ 26

ВЕСНА

  • З чим?/ Чому?/ Як приходить весна?

  • Які весняні квіти прокидаються першими?

  • Чому пташки повертаються з вирію?

  • Малеча у тваринному царстві.

  • А що росте у нас на грядці?

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

125

44

Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки.

126

45

Букви Є і є. Письмо великої букви Є. Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо.

127

46-47

Буква ь. Буквосполучення ьо. Письмо букви ь та буквосполучення ьо. Змінюю слова: «один-багато». Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет.

128

48

Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського.

129

49

Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

144

55

Я досліджую зміни в довкіллі навесні. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви весняних місяців, складаю розповідь за малюнками.

145

56-57

Я досліджую зміни в житті рослин.

146

56-57

Я досліджую зміни в житті рослин. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви рослин і комах.

147

58-59

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

148

60

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

149

61

Що я святкую навесні?

150

62-63

Я охороняю природу. Підсумок за темою.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

75

100

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків.

76

101-102

Іменовані числа.

77

Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

26

79-80

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Весняний хоровод. Пісня-хоровод. Пісня-танець. Слухання і виконання танцювальної поспівки «Ой, ру-ду-ду». Виконання веснянки «Ой, минула вже зима».

26

81-82

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Весняний хоровод. Український вінок – хоровод квітів. Створення весняного вінка з кольорового паперу.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

50

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. Ігри.

51

ЗРВ імітаційного характеру. Ходьба «змійкою». Біг до 500. Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри.

Індивідуальні заняття та групова робота

Цікава математика з використанням LEGO цеглинок. (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпечної поведінки на воді, дорогах, з легкозаймистими токсичними речовинами, при виявленні вибухонебезпечних предметів, при поводженні з відкритим вогнем, при виникненні надзвичайних та аварійних ситуацій тощо під час весняних канікул.

ТИЖДЕНЬ 27

СВІТ РОСЛИН

  • Які бувають рослини?

  • Що рослинам потрібно для життя?

  • Користь рослин для людей і тварин.

  • Як виглядає клумба з відходів?

  • Що росте у нас під вікном?

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

130

50

Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г.Фальковича.

131

51

Букви У і у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.

132

52

Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка.

133

53

Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом.

134

54

Букви З і з. Письмо малої букви З. Лічилка. Опис.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

151

64

Моя планета Земля.

152

65

Моя планета Земля. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок.

153

66

Планета Земля. Глобус.

154

67

День і ніч.

155

67

День і ніч. Українська мова в інтегрованому курсі: беру участь у діалозі на тему: «Що я роблю вдень і вночі?»

156

68

Мандрівка планетою Земля.

157

69

Мандрівка планетою Земля. Опрацьовую візуальні медіа.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

78

103

Знаходження невідомого зменшуваного.

79

104

Знаходження невідомого від’ємника.

80

105

Знаходження сум і різниць чисел.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

27

96-97

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Космічна подорож. Слухання «Таємниця третьої планети» О.Зацепіна. Слухання і виконання пісні «Дивина».

27

97

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Космічна подорож. Малювання за уявою подорожі до невідомої планети

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

52

ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

53

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

Індивідуальні заняття та групова робота

Шкільна дистанційна олімпіада «Всеосвіта Весна - 2019». (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпечної поведінки під час відпочинку на природі, у лісі, парку. Увага! Тиша! Птахи в’ють гнізда, висиджують пташенят.

ТИЖДЕНЬ 28

СВІТ ТВАРИН

  • Які бувають зміни у тваринному світі навесні?

  • Хто де живе?

  • Користь тварин для людей та рослин.

  • Як виглядає світ комах, птахів, риб, звірів?

  • Тварини, що живуть у мене вдома.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

135

55

Букви З і з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.

136

56

Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення.

137

57

Буквосполучення [дз´]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.

138

58

Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текс. Заголовок. Головна думка. «Протилежні» слова. Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова.

139

59

Букви Г і г. Письмо великої букви Г. Досліджую медіа: газета.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

158

Підсумок за темою «Я живу на планеті Земля».

159

Дослідницька діяльність «Світ тварин».

160

Тварини різних куточків планети Земля. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви комах, птахів, риб, звірів.

161

Проектна діяльність «Тваринний світ материків та океанів».

162

Екскурсія в природу. Тварини навколо нас.

163

Дослідницька діяльність за запитами учнів «Наші домашні улюбленці».

164

Опрацьовую візуальні медіа. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

81

106

Знаходження сум і різниць чисел.

82

107

Утворення і читання чисел від 20 до 50.

83

108

Утворення і читання чисел від 50 до 70.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

28

63-66

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Танець метеликів. Слухання «Метелик» Е. Гріга. Виконання поспівки «Танцювали миші». Вивчення пісні «Жук танцює» муз. М. Ведмедері, вірші Л.Куліша-Зінькова.

28

63-66

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Танець метеликів. Симетрія. Малювання танцю метеликів фломастерами або кольоровими олівцями.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

54

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

55

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

Індивідуальні заняття та групова робота

Дії з числами в межах 100. (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі.

ТИЖДЕНЬ 29

ВЕЛИКДЕНЬ

  • Які традиції Великодня є у моїй родині?

  • Що кладемо у великодній кошик?

  • Моє великоднє яйце.

  • Великодні забави.

  • Великодній кошик для самотньої людини.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

140

60

Букви П і п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі газети.

141

61

Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.

142

62

Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама.

143

63

Букви Р і р. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис.

144

64

Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

165

70

Я досліджую природне довкілля влітку.

166

71

Я досліджую природне довкілля влітку. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви літніх місяців, пояснюю народні прикмети.

167

72

Я досліджую рослини влітку.

168

73

Я досліджую рослини влітку.

169

74

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

170

75

Я досліджую літні зміни в житті тварин. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа.

171

Опрацьовую візуальні медіа. Вплив людини на природне довкілля.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

84

109

Утворення і читання чисел від 70 до 100.

85

110-111

Таблиця чисел першої сотні.

86

112

Запис чисел першої сотні в нумераційній таблиці.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

29

88-90

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Казка. Музична казка. Слухання «Спляча красуня» П. Чайковський. Вивчення пісні «А ми любимо читати» муз. О. Янушкевич, вірші М. Ясакової.

29

88-90

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Казка. Малювання ілюстрації за зразком до казки «Колобок» зі зміною сюжетної лінії казки за власним бажанням.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

56

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри.

57

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри.

Індивідуальні заняття та групова робота

Свідоме читання. Щоденні 5. Слухання. (українська мова)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Радіаційно-небезпечні об'єкти.

ТИЖДЕНЬ 30-31

МОЯ РОДИНА

  • Хто є у моїй родині?

  • Хто і за що відповідає у моїй родині?

  • Улюблені спільні справи моєї родини.

  • Наше родинне дерево.

Календарно-тематичний план з української мови

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

145

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин.

146

65

Букви Т і т. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок.

147

66

Букви Ю і ю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой.

148

67

Букви Ю і ю. Письмо великої букви Ю. Розвиток зв’язного мовлення: «Що я люблю».

149

68

Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій.

150

69

Букви Х і х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка.

151

70

Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

172

Людини і природа. Українська мова в інтегрованому курсі: планую екскурсію, користуючись підказками.

173

Прогулянка в природу. Які дерева не прокинулись від сну?

174

Дослідницька діяльність за запитами учнів. Лікарські рослини. Весняний збір.

175

Використання лікарських рослин. Екскурсія до аптеки.

176

Я досліджую зміни в природі. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви лікарських рослин.

177

Проектна діяльність. Природні ліки.

178

Я досліджую кухню українців. З яких рослини готували страви у далекому минулому.

179

76

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

180

76

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

181

Життя тварин. Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа.

Календарно-тематичний план з математики

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

87

113-114

Метр – одиниця вимірювання довжини.

88

115

Додавання і віднімання круглих чисел.

89

116

Додавання і віднімання числа 1 у межах 100.

90

117

Многокутники.

Календарно-тематичний план з мистецтва

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

30

73

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Весняна хустинка. Веснянки, заклички, гаївки. Слухання «Прийди, прийди, весно красна» В. Філіпенко. Вивчення веснянки «Вийди, вийди, сонечко»

30

74

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Весняна хустинка. Форма. Симетрія. Виготовлення аплікації за зразком або власним задумом «Орнамент для весняної хустинки».

31

91

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик» П. Чайковського. Вивчення пісні «Семеро гномів».

31

92

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Театральна подорож. Виготовлення театральних масок з паперу.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

58

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

59

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

60

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

Індивідуальні заняття та групова робота

Щоденні 3. Математика разом з другом. (математика)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі.

ТИЖДЕНЬ 32

МИ – УКРАЇНЦІ. МИ - ЄВРОПЕЙЦІ

  • Хто такий українець?

  • Хто такий європеєць?

  • Вишиванка – символ України.

  • Вишиванка моєї родини.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

152

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі журнали.

153

71

Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой.

154

72

Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка. Прислів’я. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

155

73

Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо.

156

74

Букви Ч і ч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

182

77

Що я святкую влітку?

183

78

Що я святкую влітку? Українська мова в інтегрованому курсі: опрацьовую візуальні медіа (афіша – як джерело інформації).

184

Дослідницька діяльність за запитами учнів. Вивчення особливостей вишивки різних регіонів України.

185

Практична робота. Україна моя вишивана.

186

Вишиванка – генетичний код українців. Українська мова в інтегрованому курсі: досліджую назви ручної вишивки.

187

Проектна діяльність. Моя родинна вишиванка.

188

Підсумковий урок з теми «Я досліджую природне довкілля влітку».

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

91

118

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100.

92

119-121

Доба. Година – одиниця вимірювання часу.

93

122

Послідовність днів тижня.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

32

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Вишиванка – генетичний код українців. Слухання: українська народна пісня «Вишиванка». «Моя сорочка вишиванка». Вивчення пісні «Вишиванка».

32

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Вишиванка – генетичний код українців. Форма. Симетрія. Виготовлення аплікації за зразком або власним задумом «Орнамент для вишиванки».

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

61

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

62

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. Рухливі ігри.

Індивідуальні заняття та групова робота

Всеукраїнський конкурс «3D: Думай, Дій, збережи Довкілля» від проекту «На Урок». (ЯДС)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпечної поведінки на воді та біля води.

ТИЖДЕНЬ 33

МУЛЬТФІЛЬМИ

  • За що ти любиш мультфільми?

  • Хто створює мультфільми?

  • Як створюють мультфільм?

  • Мій улюблений мультфільм.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

157

75

Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення.

158

76

Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту.

159

77

Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Розвиток зв’язного мовлення: досліджуємо медіа: афіша.

160

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю афіши театру та кіно.

161

78

Повторення вивченого матеріалу.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

189

Досліджую довкілля з LEGO. Спостерігаю, вимірюю, аналізую.

190

Досліджую довкілля з LEGO. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з малюнків.

191

Дослідницька діяльність за запитами учнів.

192

79

Канікули.

193

79

Канікули. Українська мова в інтегрованому курсі: планую екскурсію, керуючись підказками.

194

Прогулянка в природу. Спостерігаю за змінами в природі.

195

Проектна робота «Мої плани на канікули».

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

94

123-124

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар.

95

125

Додавання чисел виду 65 + 32.

96

126

Віднімання чисел виду 46 - 23.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

33

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Скоро літо. Слухання: музичного твору «Літо» з циклу «Пори року» А. Вівальді. Вивчення пісні «Літо золоте», М. Ясакової, О. Янушкевич.

33

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Скоро літо. Малювання своїх спогадів про літо з обиранням матеріалів, що відповідають настрою.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

63

Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою; біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри.

64

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції. Рухливі ігри.

Індивідуальні заняття та групова робота

Всеукраїнський конкурс «Light is Fun» від проекту «На Урок» та НТУ «ХПІ». (ЯДС)

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпечного перебування під сонячними променями.

ТИЖДЕНЬ 34

ЛІТО (КАНІКУЛИ)

  • Як ми знаємо, що приходить літо?

  • Чим діти займаються влітку?

  • Де я хочу відпочити цього літа?

  • Плануємо літні канікули.

СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА - 31.05.

Календарно-тематичний план з української мови

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

162

Повторення вивченого. Списування. Виразне читання. Послідовність подій. Передбачення.

163

Повторення вивченого. Диктант. Свідоме читання. Робота з дитячою книжкою: читаю для себе, читаю разом з другом.

164

Повторення вивченого. Інтерактивні вправи. Розвиток зв’язного мовлення: досліджуємо медіа: новий правопис.

165

Підсумок за рік.

Календарно-тематичний план з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: мовно-літературна - 2; математична - 1; природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

196

Досліджую, спостерігаю, вимірюю, аналізую.

197

Досліджую, спостерігаю, вимірюю, аналізую. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь добирати потрібну інформацію з мережі Інтернет.

198

Прогулянка в природу.

199

Літо. Канікули. Українська мова в інтегрованому курсі: планую літні канікули.

200

Повторення вивченого матеріалу.

201

Підсумок за рік.

Календарно-тематичний план з математики

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Математика» авт. С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

97

127

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання в межах 100.

98

128

Перевір себе. Підсумок за рік.

Календарно-тематичний план з мистецтва

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Мистецтво» авт. Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

34

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Підсумок за рік. Пісня «Канікули, ура!».

34

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Підсумок за рік. Галерея найкращих робіт за вибором учнів.

Календарно-тематичний план з фізичної культури

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

з/п

Ст.

підр.

Тема

Дата

65

Підсумок за рік. Рухливі ігри та розваги.

Бесіди, інструктажі, заходи з безпеки життєдіяльності

Правила безпечної поведінки під час літніх канікул.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.