Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Образотворче мистецтво
(35 годин, 1 година на тиждень)
№ з/п | Дата | Тема | Корек-ція | Погод- жено | Приміт-ки |
І семестр. У майстернях графіка та живописця. | |||||
1. | “В гостях у художників”. Відео мандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнаня.«Королівство Графіки» (простий та кольорові олівці) | ||||
2. | Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру поверхні зображуваних об’єктів та предметів. “Вітер з гаєм розмовляє” (простий та кольорові олівці) | ||||
3. | Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. “Розбурхане море” (фломастери) | ||||
4. | Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр).( гуашеві та акварельні фарби) | ||||
5. | Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти.“Дарунки осені”. ( гуашеві та акварельні фарби) | ||||
6. | Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки. “Які бувають дерева?” (радісне, сумне, сердите, хворе, старе і т.п.)( гуашеві та акварельні фарби) | ||||
7. | Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. “Осінь золотиста барвами горить”( гуашеві та акварельні фарби) | ||||
8. | Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. “Схід сонця” ( акварельні фарби) | ||||
У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів. | |||||
9. | Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання. Передача основної форми будови тварин у простих позах. “Африканські звірі”(пластилін, глина) | ||||
10. | Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. (пластилін) | ||||
11. | Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. “Палац Снігової королеви” (олівці, фломастери) | ||||
12. | Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель.“Смарагдове місто” (олівці, фломастери, або кольоровий папір) | ||||
13. | Робоче місце народних майстрів. Матеріали, інструменти та обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. «Куманець» (кольоровий папір чи картон) | ||||
14. | Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. “Найкращий виріб гончара” (глечик, декоративна тарілка) (олівці, фломастери, або кольоровий папір) | ||||
15. | Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. «Готуємось до свята» (Кольоровий папір, фломастери) (резервний час) | ||||
16. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||||
Перевірено: ЗДНВР ІІ семестр. | |||||
В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту. | |||||
17. | Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). “Портрет казкового персонажу” (улюблені художні матеріали) | ||||
18. | Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування.“Подорож у гори” (глина, пластилін) | ||||
19. | Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.“Загадкова країна” (групові та колективна форма роботи) (гуаш) | ||||
20. | Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. “Натюрморт за уявою” (художні матеріали за вибором) | ||||
21. | Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя тощо). (фломастери) | ||||
22. | Портрет у різних видах образотворчого мистецтва.“Моя мама (бабуся, тато, брат тощо)”(гуаш) | ||||
23. | Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини у русі. “Танцівниця” (фломастери) | ||||
24. | Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин (звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. (гуаш) | ||||
25. | Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі (на початковому рівні).“Снігурі”(акварель) | ||||
Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр. | |||||
26. | Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції.“Чудесний хор” (пластилін або глина) | ||||
27. | Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Ілюстрації до казок (“Кіт у чоботях”, “Дюймовочка”, “Івасик-Телесик” тощо) (художні матеріали за вибором) | ||||
28. | Знайомство з художниками театру, з елементами сценографії (декорації, сцена тощо) та їх призначенням.“Образ дитячого театру” (гуаш, акварель) | ||||
29. | Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок.“Театральна маска” (кольоровий папір, картон) | ||||
30. | Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.“Костюм театрального героя” (художні матеріали за вибором). | ||||
31. | Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу.“Персонаж лялькового театру” (художні матеріали за вибором) | ||||
32. | Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші.“Афіша до дитячої вистави” (гуаш) | ||||
33. | Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції. (картон, кольоровий папір) | ||||
34. | Узагальнення і систематизація знань учнів | ||||
35. | Узагальнення і систематизація знань учнів |
Перевірено: ЗДНВР
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»