Календарне планування з образотворчого мистецтва на 2019-2020 н.р. для 3 класу.

Опис документу:
Календарне планування з образотворчого мистецтва на 2019-2020 н.р. розроблено для 3 класу за підручником О.Калініченко, В.Сергієнко до оновленої навчальної програми та оновленим методичним рекомендаціям. Завантажуйте та використовуйте для вашого задоволення...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Образотворче мистецтво

(35 годин, 1 година на тиждень)

з/п

Дата

Тема

Корек-ція

Погод-

жено

Приміт-ки

І семестр.

У майстернях графіка та живописця.

1.

“В гостях у художників”. Відео мандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнаня.«Королівство Графіки» (простий та кольорові олівці)

2.

Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру поверхні зображуваних об’єктів та предметів. “Вітер з гаєм розмовляє” (простий та кольорові олівці)

3.

Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. “Розбурхане море” (фломастери)

4.

Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр).( гуашеві та акварельні фарби)

5.

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти.“Дарунки осені”. ( гуашеві та акварельні фарби)

6.

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки. “Які бувають дерева?” (радісне, сумне, сердите, хворе, старе і т.п.)( гуашеві та акварельні фарби)

7.

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. “Осінь золотиста барвами горить”( гуашеві та акварельні фарби)

8.

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. “Схід сонця” ( акварельні фарби)

У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів.

9.

Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання. Передача основної форми будови тварин у простих позах. “Африканські звірі”(пластилін, глина)

10.

Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. (пластилін)

11.

Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. “Палац Снігової королеви” (олівці, фломастери)

12.

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель.“Смарагдове місто” (олівці, фломастери, або кольоровий папір)

13.

Робоче місце народних майстрів. Матеріали, інструменти та обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. «Куманець» (кольоровий папір чи картон)

14.

Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. “Найкращий виріб гончара” (глечик, декоративна тарілка) (олівці, фломастери, або кольоровий папір)

15.

Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. «Готуємось до свята» (Кольоровий папір, фломастери) (резервний час)

16.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Перевірено: ЗДНВР

ІІ семестр.

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту.

17.

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). “Портрет казкового персонажу” (улюблені художні матеріали)

18.

Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування.“Подорож у гори” (глина, пластилін)

19.

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.“Загадкова країна” (групові та колективна форма роботи) (гуаш)

20.

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. “Натюрморт за уявою” (художні матеріали за вибором)

21.

Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя тощо). (фломастери)

22.

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва.“Моя мама (бабуся, тато, брат тощо)”(гуаш)

23.

Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини у русі. “Танцівниця” (фломастери)

24.

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин (звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. (гуаш)

25.

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі (на початковому рівні).“Снігурі”(акварель)

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр.

26.

Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції.“Чудесний хор” (пластилін або глина)

27.

Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Ілюстрації до казок (“Кіт у чоботях”, “Дюймовочка”, “Івасик-Телесик” тощо) (художні матеріали за вибором)

28.

Знайомство з художниками театру, з елементами сценографії (декорації, сцена тощо) та їх призначенням.“Образ дитячого театру” (гуаш, акварель)

29.

Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок.“Театральна маска” (кольоровий папір, картон)

30.

Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.“Костюм театрального героя” (художні матеріали за вибором).

31.

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу.“Персонаж лялькового театру” (художні матеріали за вибором)

32.

Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші.“Афіша до дитячої вистави” (гуаш)

33.

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції. (картон, кольоровий папір)

34.

Узагальнення і систематизація знань учнів

35.

Узагальнення і систематизація знань учнів

Перевірено: ЗДНВР

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!