Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно – тематичне планування уроків хімії 11 клас (рівень стандарту 70 годин на рік, 2 години на тиждень)
Календарне планування з хімії у 11 класі складене за Програмою з хімії для 10-11 класів закладів загальної середньої середньої освіти: рівень стандарту, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407; [https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv]
№ з/п | Дата | Тема | Практична частина | ||
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів | |||||
1 | Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. | Первинний інструктаж з БЖД | |||
2 | Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів | Діагностичний контроль знань за курс 10 класу | |||
3 | Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів | ||||
4 | Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів | Навчальний проект 1. Створення 3D-моделей атомів елементів | |||
5 | Принцип «мінімальної енергії». | ||||
6 | Збуджений стан атома. Валентні стани елементів | ||||
7 | Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. | Самостійна робота. | |||
8 | Навчальний проект 2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. | ||||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини | |||||
9 | Ковалентний хімічний зв’язок. | ||||
10 | Ковалентний хімічний зв’язок. | ||||
11 | Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). | ||||
12 | Йонний хімічний зв’язок. | ||||
13 | Металічний хімічний зв’язок. | ||||
14 | Водневий хімічний зв’язок. | Навчальний проект 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. | |||
15 | Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. | ||||
16 | Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. | Навчальний проект 4. Застосування рідких кристалів. | |||
17 | Навчальний проект 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. | ||||
18 | Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодична система хімічних елементів. Хімічний зв'язок і будова речовини». | Тематичне оцінювання № 1 | |||
Тема 3. Хімічні реакції | |||||
19 | Необоротні і оборотні хімічні процеси. | ||||
20 | Хімічна рівновага. | ||||
21 | Принцип Ле Шательє. | ||||
22 | Принцип Ле Шательє. | ||||
23 | Гідроліз солей. | ||||
24 | Лабораторний дослід 1 Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. | ||||
25 | Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. | ||||
26 | Навчальний проект 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. | ||||
27 | Навчальний проект 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. | ||||
28 | Розрахункові задачі 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. | ||||
29 | Розвязування задач | ||||
30 | Повторення з теми «Хімічні реакції» | ||||
31 | Контрольна робота №1 | ||||
32 | Узагальнення знань з теми « Хімічні реакції» | Тематичне оцінювання №2 | |||
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості | |||||
33 | Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. | Повторний інструктаж з БЖД ( орієнтовно) | |||
34 | Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. | Навчальний проект 7. Штучні алмази у техніці. | |||
35 | Явище адсорбції. | Лабораторний дослід 2 Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. | |||
36 | Окисні та відновні властивості неметалів. | ||||
37 | Застосування неметалів. | ||||
38 | Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. | ||||
39 | Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. | ||||
40 | Кислоти. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. | Самостійна робота | |||
41 | Кислотні дощі. | Навчальні проекти 11. Кислотні дощі. | |||
42 | Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. | ||||
43 | Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості. | ||||
44 | Застосування металів та їхніх сплавів. | ||||
45 | Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. | ||||
46 | Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. | ||||
47 | Практична робота 1 Дослідження якісного складу солей. | ||||
48 | Поняття про жорсткість води та способи її усунення. | ||||
49 | Навчальні проекти 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. | ||||
50 | Сучасні силікатні матеріали. | Лабораторний дослід 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. | |||
51 | Мінеральні добрива. | Навчальні проекти 8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. | |||
52 | Поняття про кислотні та лужні ґрунти. | Навчальні проекти 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. | |||
53 | Якісні реакції на деякі йони | Лабораторний дослід 3 - 6 Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. | |||
54 | Навчальні проекти 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. | ||||
55 | Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. | ||||
56 | Навчальні проекти 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. | ||||
57 | Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. | ||||
58 | Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. | Практична робота 2 | |||
59 | Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. | ||||
Тема 5. Хімія і прогрес людства | |||||
60 | Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій. | ||||
61 | Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем. | ||||
62 | Роль хімії у розв’язанні енергетичної, проблеми. | ||||
63 | Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми. | ||||
64 | Навчальні проекти 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. | ||||
65 | «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. | ||||
66 | Навчальні проекти 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті». | ||||
67 | Узагальнення: роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства | Тематичне оцінювання №5 | |||
68 | Розвязування задач | ||||
69 | Повторення вивчено курсу хімії | ||||
70 |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»