Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування корекційно-розвиткових занять ,,Ритміка', 3 клас для дітей із затримкою інтелектуального розвитку

Інклюзивна освіта

Для кого: 3 Клас

13.01.2020

4759

356

4

Опис документу:
Інклюзія. Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткових занять, 3 клас. Складене для дітей із особливими освітніми поребами, а саме затримкою інтелектуального розвитку. І і ІІ семестр, 34 уроки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування корекційно-розвиткових занять

з ритміки для дітей із затримкою інтелектуального розвитку, 3 клас

ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РИТМІКА»

ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

І семестр

з\п

Тема заняття

Дата

Примітка

1

Значення уроків ритміки. Повторення знайомих видів шикувань.

2

Привітання, прощання. Вправи з рівноваги.

3

Вправи з бігу. Формування та корекція

навичок ритмічного бігу

відповідно до характеру, темпу

музики (швидко, не дуже швидко,

повільно).

4

Ходьба по діагоналі залу.

5

Вправи з прапорцями.

6

Ігри із співом. Елементи українського танцю : крок з притупуванням, човганець, ковирялочка.

7

Вправи для рук і плечового поясу.

8

Формування та корекція навичок підстрибування, відчуття рівноваги, чіткості виконання

9

Повороти тулуба в положенні сидячи. Розвиток

почуття темпу, ритму

10

Ходьба і біг спиною вперед.

11

Почергові оплески над головою, справа, зліва.

12

Складання ритмічних малюнків.

13

Формування координації рухів, чіткості, ритмічності виконання, відчуття рівноваги,

позитивних рис характеру

14

Спеціальні ритмічні вправи. ,,Перемінний крок’’.

15

Загальнорозвивальні вправи. Розвиток

виконання вправ з різних вихідних

положень, з більшою амплітудою

в заданому музикою темпі, ритмі.

Календарне планування корекційно-розвиткових занять

з ритміки для дітей із затримкою інтелектуального розвитку, 3 клас

ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РИТМІКА»

ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

ІІ семестр

з/п

Тема заняття

Дата

Примітка

16

Спеціальні ритмічні вправи: прямий галоп, танцювальний біг з плавною ходою.

17

Притупи, приставні кроки, «пружинка» з поворотами тулуба, «колупалочка» (нога на п’ятку ).

18

Танці – імпровізації.

19

Вправи для рук і плечового поясу.

20

Розвиток і корекція дрібної моторики пальців, кисті рук та регуляція м’язевого тонусу, розвиток почуття темпу і ритму.

21

Вправи для ніг. Розвиток і корекція рухів ніг під музику.

22

Регуляція м’язевого тонусу.

23

Розвиток почуття темпу і ритму.

24

Вправи для тулуба. Розвиток і корекція ритмічних вправ для тулуба під музику.

25

Розвиток почуття темпу і ритму; регуляція м’язевого тонусу.

26

Формування певних знань, умінь та навичок загальнорозвиваючих вправ.

27

Шикування та перешикування.

28

Корекція загальної моторики і рухово – орієнтованих недоліків у навчальному просторі.

29

Вправи для розвитку дрібної моторики пальців(гра на дитячих шумових музичних інструментах, логоритміка).

30

Логопедична і фонетична ритміка.

31

Казка у музиці. Елементи інсценування, прості елементи імпровізації (танцювальні, пантомімічні, ритмічні, вокальні).

32

Підготовчі вправи до танців, елементи танців.

33

Хороводи, танці.

34

Рухливі музично – ритмічні та пісенно – мовні ігри.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.