! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Календарне планування для 1 класу (за програмою Шиян)

Опис документу:
Кадендарне планування складено за програмою Р.Шияна, до підручників "Українсьеа мова" - І.О.Большакова, М.С.Пристінська;"Математика"-А.М.Заїка;"ЯДС"-О.В.Волощенко;"Мистецтво"-Г.О.Кізілова; "Російська мова"-Е.В.Вербецька

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарне планування

уроків в 1 класі

на І семестр

20 -20 н.р.

Пояснювальна записка

Календарне планування з предметів «Українська мова», «Я досліджую світ» , «Математика», «Музичне мистецтво» в 1 класі розроблене відповідно до:

- Вимог нового Державного стандарту початкової освіти,затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 21.02.2018 року № 87.

- Типової освітньої програми для ЗЗСО ,розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна,затвердженої Колегією Міністерства освіти і науки 22.02.2018 року.

- Наказу МОН України №924 від 20.08.2018р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі».

- Листа МОН України № 1/9-322 від 18.05.2018р. «Роз’яснення щодо порядку поділу на класи при вивченні окремих предметів у ЗНЗ в умовах повної або часткової інтеграції різніх освітніх галузей».

- Листа МОН України № 1/9-332 від 22.08.2018р. «Про особливості впровадження інтегрованого навчання відповідно до Типових освітніх програм ЗЗСО І ступеня».

- Листа МОН України № 1/9-415 від 03.07.2018р. «Щодо вивчення у навчальних предметів закладах загальної середньої освіти у 2018-2019 н.р..

- Листа МОН України № 1/9-503 від 20.08.2018р. «Про перелік навчальної літератури,рекомендованої МОН України для використання у закладах загальної середньої освіти»

Години варіативної складової використано наступним чином: «Російська мова»-1 год

В навчальному процесі використовуються такі підручники:

з/п

Назва підручника

Автор підручника

Клас

Видавництво

Рік видання

1

Українська мова

І.О.Большакова

М.С.Пристінська

1

«Ранок»

2018

2

Математика

А.М.Заїка

1

«Підручники і посібники»

2018

3

Російська мова

Е.В.Вербецька

Л.Г.Купцова

1

«Прок-Бизнес»

2018

4

Я досліджую світ

О.В.Волощенко

О.П.Козак

Г.С.Остапенко

1

«Світич»

2018

5

Мистецтво

Г.О.Кізілова

О.А.Шулько

1

«Астон»

2018

Українська мова

(5 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

1

1

Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

2

2

Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

3

3

Слова – назви предметів. Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

4

4

Слова – назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

5

5

Слово і речення. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

6

6

Слово і речення. Письмо знаків питання за зразком.

7

7

Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком.

8

8

Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком.

9

9

Звук [а]. Букви Аа. Друкування букв. Службові слова в реченні. Факти і думки.

10

10

Звук [о]. Букви О о. Текст. Тема тексту. Друкування букв.

11

11

Звуки [м]. Букви М м. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів.

12

12

Звуки [м]. Букви М м. Друкування букв, складів, слів, речення.

13

13

Звук [л], [л’]. Букви Л л. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички

14

14

Звук [л], [л’]. Букви Л л. Друкування букв, складів, слів, речень. Текст. Тема тексту. Порівняння. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

15

15

Звук [у]. Букви У у. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

16

16

Звук [у]. Букви У у. Текст. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

17

17

Звук [н], [н’]. Букви Н н. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

18

18

Звук [н], [н’]. Букви Н н. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

19

19

Звук [с], [с’]. Букви С с. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

20

20

Звук [с], [с’]. Букви С с. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

21

21

Звуки. Голосні і приголосні.

22

22

Склад. Поділ слова на склади.

23

23

Звук [к]. Букви К к. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу.

24

24

Звук [к]. Букви К к. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу.

25

25

Наголос. Текст. Тема тексту.

26

26

Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова.

27

27

Звук [и]. Букви И и. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу.

28

28

Звук [и]. Букви И и. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу

29

29

Звук [р], [р’]. Букви Р р. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням угорі

30

30

Звук [р], [р’]. Букви Р р. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням угорі.

31

31

Звук [б]. Букви Б б. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням угорі.

32

32

Звук [б]. Букви Б б. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням угорі.

33

33

Звук [в]. Букви В в. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу та вгорі.

34

34

Звук [в]. Букви В в. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу та вгорі.

35

35

Звук [д], [д’]. Букви Д д. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу та вгорі.

36

36

Звук [д], [д’]. Букви Д д. Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з закругленням унизу та вгорі.

37

37

Звук [і]. Букви І і.. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

38

38

Звук [і]. Букви І і. Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

39

39

Звук [п]. Букви П п. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

40

40

Звук [п]. Букви П п. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

41

41

Звук [т], [т’]. Букви Т т. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

42

42

Звук [т], [т’]. Букви Т т. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички

43

43

Звук [г]. Букви Г г. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

44

44

Звук [г]. Букви Г г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

45

45

Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

46

46

Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

47

47

Звук [е]. Букви Е е. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

48

48

Звук [е]. Букви Е е. Тверді та м’які приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

49

49

Звук [з], [з’]. Букви З з. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

50

50

Звук [з], [з’]. Букви З з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

51

51

Звук [ж]. Букви Ж ж. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

52

52

Звук [ж]. Букви Ж ж. Тема. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

53

53

Звук [ш]. Букви Ш ш. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

54

54

Звук [ш]. Букви Ш ш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

55

55

Звук [х]. Букви Х х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

56

56

Звук [х]. Букви Х х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

57

57

Звук [й]. Букви Й й. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала

58

58

М’який приголосний звук [й]. Слова – назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

59

59

Звук [ч]. Букви Ч ч. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

60

60

Звук [ч]. Букви Ч ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала

61

61

Букви Щ щ, позначення ними звуків [шч]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

62

62

Букви Щ щ. Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

63

63

Букви Я я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

64

64

Букви Я я, позначення звуку [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

65

65

Букви Ю ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

66

66

Букви Ю ю, позначення звуку [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

67

67

Букви Є є, позначення звуків [йе]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

68

68

Букви Є є, позначення звуку [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

69

69

Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

70

70

Букви Ї ї, позначення звуків [йі]. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала

71

71

Звук [ц], [ц′]. Букви Ц ц. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

72

72

Звук [ц], [ц′]. Букви Ц ц. Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала

73

73

Звук [ф]. Букви Ф ф. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

74

74

Звук [ф]. Букви Ф ф. Текст. Головна думка. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

75

75

Алфавіт.

76

76

Один-багато

77

77

Новий рік на поріг

78

78

Тренувальні завдання

79-80

Резервні уроки

Я досліджую світ

(7 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

Тиждень 1. Я – школяр / Я – школярка

1

1

Навіщо мені ходити до школи?

2

2

Хто я? Хто мої однокласники?

3

3

Хто я? Хто мої однокласники?

4

4

Як безпечно дістатися до школи?

5

5

Як безпечно дістатися до школи?

6

6

Що покласти у шкільний ранець?

7

7

Що покласти у шкільний ранець?

Тиждень 2. Наш клас

8

8

Що/ хто є в моєму класі?

9

9

Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?

10

10

Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?

11

11

Як нам стати класною спільнотою?

12

12

Як нам стати класною спільнотою?

13

13

Чого ми можемо досягнути спільно?

14

14

Чого ми можемо досягнути спільно?

Тиждень 3. Мої друзі

15

15

Кого можна назвати другом?

16

16

Як обирати друзів?

17

17

Як обирати друзів?

18

18

Як зберегти дружбу?

19

19

Як зберегти дружбу?

20

20

Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?

21

21

Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?

Тиждень 4. Моє довкілля

22

22

Що таке довкілля?

23

23

Які таємниці має шкільне подвір'я?

24

24

Які таємниці має шкільне подвір'я?

25

25

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

26

26

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

27

27

Як поводитися в довкіллі?

28

28

Як поводитися в довкіллі?

Тиждень 5. Осіння мозаїка

29

29

Чому осінь – щедра пора?

30

30

Як впізнати осінь?

31

31

Як впізнати осінь?

32

32

Як живуть рослини восени?

33

33

Як живуть рослини восени?

34

34

Як живуть тварини восени?

35

35

Як живуть тварини восени?

Тиждень 6. Батьківщина

36

36

Що таке Батьківщина?

37

37

Що таке Батьківщина?

38

38

Як виражати повагу до державних символів?

39

39

Що спільного між словами батьки і Батьківщина?

40

40

Що спільного між словами батьки і Батьківщина?

41

41

Чи можу я стати комусь захисником/ захисницею?

42

42

Чи можу я стати комусь захисником/ захисницею?

Тиждень 7. Ми – підприємливі

43

43

Як знаходити ідеї та можливості?

44

45

44

Як знаходити ідеї та можливості?

46

45

Як здійснити задумане?

47

46

Як здійснити задумане?

48

47

Як отримати добрі результати?

49

48

Як отримати добрі результати?

Тиждень 8. Техніка, яка допомагає

50

49

Як техніка допомагає в побуті?

51

50

Як техніка допомагає в побуті?

52

51

Як техніка допомагає в побуті?

53

52

Як безпечно поводитися з технікою?

54

53

Як безпечно поводитися з технікою?

55

54

Яка роль роботів у житті людини?

56

55

Яка роль роботів у житті людини?

Тиждень 9. Світ гри

57

56

Які бувають ігри?

58

57

В які ігри грали наші батьки?

59

58

В які ігри грали наші батьки?

60

59

Чому варто дотримуватись правил гри?

61

60

Чому варто дотримуватись правил гри?

62

61

Чого навчає комп’ютерна гра?

63

62

Чого навчає комп’ютерна гра?

Тиждень 10. Театр

64

63

Навіщо люди ходять до театру?

65

64

Які бувають театри?

66

65

Які бувають театри?

67

66

Як поводитися у театрі?

68

67

Як поводитися у театрі?

69

68

Як створити театр тіней?

70

69

Як створити театр тіней?

Тиждень 11. Мода

71

70

Що означає бути модним?

72

71

Хто створює модний одяг?

73

72

Хто створює модний одяг?

74

73

Чи варто гнатися за модою?

75

74

Чи варто гнатися за модою?

76

75

Чому здоровим бути модно?

77

76

Чому здоровим бути модно?

Тиждень 12. Вода

78

77

Де «живе» вода?

79

78

Навіщо пити воду?

80

79

Навіщо пити воду?

81

80

Якою буває вода?

82

81

Якою буває вода?

83

82

Як берегти воду?

84

83

Як берегти воду?

Тиждень 13. Зимова мозаїка

85

84

Які ознаки має зима?

86

85

Які сюрпризи готує нам зима?

87

86

Які сюрпризи готує нам зима?

88

87

Як зимує природа?

89

88

Як зимує природа?

90

89

Як цікаво проводити час взимку?

91

90

Як цікаво проводити час взимку?

Тиждень 14. Таємниці космосу

92

91

Що можна побачити в космосі?

93

92

Що можна побачити в космосі?

94

93

Що можна побачити в космосі?

95

94

Чому Земля – особлива планета?

96

9 5

Чому Земля – особлива планета?

97

96

Як людина підкорює космос?

98

97

Як людина підкорює космос?

Тиждень 15. Подарунки

99

98

Які бувають подарунки?

100

99

Чому люди дарують подарунки?

101

100

Чому люди дарують подарунки?

102

101

Як дарувати/ приймати подарунки?

103

102

Як дарувати/ приймати подарунки?

105

103

Що я можу подарувати?

105

104

Що я можу подарувати?

Тиждень 16. Зимові свята

106

105

Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

107

108

106

Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

109

107

Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

110

108

Як підготуватися до свята?

111

109

Як підготуватися до свята?

112

110

Чому під час свята нам краще бути разом?

Математика

(3 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

Розділ.Ознаки та властивості предметів

1

1

Обєкти навколишнього світу.Лічба.

2

2

Ознаки та властивості предметів. Спільні й відмінні ознаки

3

3

Розміщення предметів.Більший.Менший

4

4

Розміщення предметів.Довший.Коротший. Вищий.Нижчий

5

5

Напрям руху.Товстий.Тонкий.Лічба

6

6

Точка.Пряма.Крива.Промінь.Відрізок.

7

7

Однаково.Більше.Менше. Багато.Мало.Кілька

8

8

Лічба.Числа й цифри.

Розділ.Натуральні числа 1-10.Число 0

9

9

Число і цифра 1

10

10

Число і цифра 2

11

11

Число і цифра 3

12

12

Дорівнює,більше,менше

13

13

Додавання.Знаки «плюс»( )і «дорівнює»( )

14

14

Число і цифра 4

15

15

Склад числа.Гривня

16

16

Віднімання.Знак «мінус»(-)

17

17

Число і цифра 5.Склад числа

18

18

Утворення числа5.Склад числа.

19

19

Попереднє і наступне число

Розділ.Математичний вираз та його значення

20

20

Числові вирази

21

21

Сума чисел.

22

22

Різниця чисел

Розділ. Числові рівностій нерівності.

23

23

Числові рівності.

24

24

Число і цифра 6

25

25

Числові нерівності

Розділ.Сюжетні задачі.

26

26

Задача

27

27

Задача

28

28

Математичні моделі.Схеми

Розділ.Натуральні числа 1-10.Число 0 (продовження)

29

29

Число і цифра 7

30

30

Задача та її задачі

31

31

Число і цифра 0

32

32

Дії з нулем. Додавання нуля

33

33

Число і цифра 8

34

34

Віднімання з числом нуль

35

35

Задачі

Розділ. Вимірювання величин

36

36

Довжина. Вимірювання довжини

Розділ.Натуральні числа 1-10.Число 0

(продовження)

37

37

Число і цифра 9

38

38

Число 10.Запис числа 10

Розділ.Відношення різницевого порівняння

39

39

Порівняння чисел.Ламана.

40

40

Збільшення числа на кілька одиниць

41

41

Зменшення числа на кілька одиниць

42

42

Значення виразу.Кут

Розділ.Табличне додавання й віднімання в межах 10

43

43

Табличне додавання й віднімання 1

44

44

Додавання й віднімання по1

45

45

Табличне додавання й віднімання 2

46

46

Додавання й віднімання 3

47

47

Табличне додавання й віднімання 3

48

Назви чисел при додаванні. Зв’язок додавання й віднімання

Мистецтво

(1 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

1

1

Ми йдемо до школи

2

2

Ми йдемо до школи

3

3

Різнобарвна осінь

4

4

Різнобарвна осінь

5

5

Заховались під листочки дружні братики-грибочки

6

6

Заховались під листочки дружні братики-грибочки

7

7

Щедра осінь

8

8

Щедра осінь

9

9

Лісові мешканці

10

10

Лісові мешканці

11

11

Магія природи

12

12

Магія природи

13

13

Осінні настрої

14

14

Осінні настрої

15

15

Калинові візерунки

16

16

Калинові візерунки

17

17

Дякуємо осені

18

18

Дякуємо осені

19

19

Стука казка у віконце

20

20

Стука казка у віконце

21

21

Колискова

22

22

Колискова

23

23

Ляльковий театр

24

24

Ляльковий театр

25

25

Цирк

26

26

Цирк

27

27

Зимова казка

28

28

Зимова казка

29

29

Новий рік

30

30

Новий рік

31-32

31

Резервні уроки

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

(3 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

1

1

Поняття про життєво важливі способи пересування людини.Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

2

2

Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби.

3

3

Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг.

4

4

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор

5

5

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

6

6

Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

7

7

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри

8

8

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.

9

9

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

10

10

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

11

11

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

12

12

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

13

13

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

14

14

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

15

15

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

16

16

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

17

17

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

18

18

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

19

19

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м;

20

20

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

21

21

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

22

22

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

23

23

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

24

24

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

25

25

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

26

26

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

27

27

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

28

28

ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

29

29

Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.

30

30

Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка.

31

31

Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка.

32

32

Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах».

33

33

Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду.

34

34

Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри.

35

35

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

36

36

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

37

37

Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі.

38

38

Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки.

39

39

ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.

40

40

ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою.

Крок польки.

41

41

Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.

42

42

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування.

43

43

Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.

44

44

ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг.

45

45

ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.

46

46

Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію.

47

47

ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнес. Дихальні вправи.

48

Урок-гра «Старти звірят».

Російська мова

(1 год на тиждень)

уроку за програ-мою

уроку

Тема уроку

Дата

Приміт-ка

1

1

Знакомство.Вежливое общение.Культура поведения

2

2

Школа.Класс.Школьные принадлежности

3

3

Семья.

4

4

Дом.Квартира.

5

5

Осень

6

6

Овощи

7

7

Фрукты. Ягоды

8

8

Одежда

9

9

Обувь

10

10

Посуда

11

11

Продукты

12

12

Зима

13

13

Зимние развлечения

14

14

Холодные цвета

15

15

Народные праздники

16

16

Новый год

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись