Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 2 класу
Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
№ уро-ку | Дата уроку | Тема уроку | Примітки |
Тема 1. Інформація | |||
| Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». | ||
| Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. | ||
| Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. | ||
| Пристрої для роботи з інформацією. | ||
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої | |||
| Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. | ||
| Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. | ||
| Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). | ||
| Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. | ||
| Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. | ||
| Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. | ||
Тема 3. Інтернет | |||
| Початкові уявлення про Інтернет. | ||
| Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. | ||
| Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. | ||
| Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. | ||
| Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. | ||
| Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. | ||
Тема 4. Графіка | |||
| Поняття ком’ютерної графіки. | ||
| Програми для створення за змінювання графічних зображень. | ||
| Змінювання готових зображень. | ||
| Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. | ||
| Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. | ||
| Створення зображень за зразком | ||
| Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. | ||
| Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. | ||
| Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. | ||
Тема 5. Команди та виконавці | |||
| Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. | ||
| Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. | ||
| Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. | ||
| Порівняння двох або більше предметів. | ||
| Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. | ||
| Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. | ||
| Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. | ||
| Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. | ||
| Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. | ||
| Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»